abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 juli 2004 @ 01:25:11 #51
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_20821839
Littekens vervagen vanzelf met de jaren.
Het Kruidvat heeft trouwens ook PCLE creme van hun eigen merk, dat scheelt een aardige euro.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 24 juli 2004 @ 10:05:51 #52
74582 ICTservice
Niets is zoals het lijkt..
pi_20823951
Littekens zijn oude herhinderingen
http://www.scholieren-online.nl
''Het ligt eraan van welke flat je het bekijkt..''
Fabeltjeskrant = l33t
pi_20835786
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 01:06 schreef Peterke het volgende:
ik heb vorig jaar een operatie gehad (nier verwijderd). Daardoor heb ik een litteken op mijn bij van 15 cm. Waarmee kan ik dit verwijderen?
Niemand?
pi_20835832
Er is geen wondermiddel. De dingen die in de vorige antwoorden staan, kunnen het laten vervagen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zaterdag 24 juli 2004 @ 22:47:36 #55
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_20835986
Volgen mij kun je dat niet met een zalfje wegkrijgen Peterke.
Dat is geen oppervlakkig litteken, maar door en door.
Misschien dat lasertherapie het iets minder aan de randen kan maken, maar volgens mij moet je daar toch mee leren leven.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_20837428
  zondag 25 juli 2004 @ 09:18:35 #57
82589 S-Two
barba macacu
pi_20840548
ik heb ook een litteken op mijn gezicht, om mijn wang, ik denk wel ongeveer 5 cm en zit er al ongeveer 8 jaar ofso, het is in al die tijd wel wat vervaagd, ik hecht er niet superveel waarde aan, maar misschien dat ik binnenkort ook eens dat zalfje ga kopen
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_20841651
Ik heb jarenlang met een wijnvlek (hemangioom) op het puntje van mijn neus gelopen. Deze is vanzelf weggegaan, maar er zit nu wel een putje in het puntje van mijn neus. Kan me niet zo veel schelen, die wijnvlek hoorde bij mij (ben er nooit mee gepest ofzo), die put hoort er ook bij. Daarnaast heb ik door de stomme fout van een dokter een litteken op mijn voorhoofd. Deze is in de afgelopen 13 jaar wel verkleurd, hij is heel licht, maar er zit op die plaats wel een grote bobbel (alsof ik mijn hoofd heb gestoten) en zijn mijn spieren en zenuwen op die plek niet helemaal meer in tact. Ach, hij zit er nou eenmaal. Ik heb me er nooit voor geschaamd, en mensen hebben er, waarschijnlijk door die houding, ook nooit vreemd over gedaan.
  zondag 25 juli 2004 @ 11:36:00 #59
82589 S-Two
barba macacu
pi_20841697
quote:
Op zondag 25 juli 2004 11:32 schreef innovative het volgende:
Ik heb jarenlang met een wijnvlek (hemangioom) op het puntje van mijn neus gelopen. Deze is vanzelf weggegaan, maar er zit nu wel een putje in het puntje van mijn neus. Kan me niet zo veel schelen, die wijnvlek hoorde bij mij (ben er nooit mee gepest ofzo), die put hoort er ook bij. Daarnaast heb ik door de stomme fout van een dokter een litteken op mijn voorhoofd. Deze is in de afgelopen 13 jaar wel verkleurd, hij is heel licht, maar er zit op die plaats wel een grote bobbel (alsof ik mijn hoofd heb gestoten) en zijn mijn spieren en zenuwen op die plek niet helemaal meer in tact. Ach, hij zit er nou eenmaal. Ik heb me er nooit voor geschaamd, en mensen hebben er, waarschijnlijk door die houding, ook nooit vreemd over gedaan.
dat heb ik dus ook met mijn litteken, maar ach ik ga mayb wel ff zo´n zalfje proberen, als het nix verbetert dan pech, ik zit er niet zo veel mee, ik zeg altijd maar zo: niet geschoten is altijd mis
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 25 juli 2004 @ 14:07:00 #60
16715 Mylene
*schatje*
pi_20844281
Diepere littekens kunnen enkel met de laser worden weggehaald.
quote:
Littekens kunnen minder opvallend gemaakt worden door de kleur van het litteken bij te werken. Als het litteken donkerder is dan de omringende huid kan met behulp van laser wat pigment worden verwijderd. Andersom kan bij een licht litteken extra kleur worden aangebracht via tatoeage. Verder kan operatief het oppervlak van het litteken worden gecorrigeerd.
Acnelittekens in het gezicht kunnen een stuk verbeteren met een peeling. Hierbij wordt het gezicht behandeld met een stof die ervoor zorgt dat de bovenste huidlaag vervelt. Daaronder vandaan komt een nieuwe, gladdere huidlaag met minder oneffenheden. Deze behandeling is alleen geschikt voor niet al te diepe littekentjes. Bij diepere littekens kunnen de randen met laser worden afgevlakt of wordt het hele littekentje weggesneden.
bron
  maandag 26 juli 2004 @ 10:56:56 #61
16715 Mylene
*schatje*
pi_20862415
Uit gesloten topic:
quote:
Op maandag 26 juli 2004 10:40 schreef EmmYKuHh het volgende:
In mijn gezicht heb ik kleine littekentjes van die rondjes.. Dat komt doordat ik toen ik waterpokken had ik die allemaal open heb gekrabt..
Nou heb ik afgelopen half jaar littekencreme gebruikt.. Potje is nu leeg.. maar je ziet geen verschil eigenlijk
Wat zijn jullie ervaringen met dat spul?..
  zaterdag 27 november 2004 @ 12:01:58 #62
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_23604458
(Begin nieuw topic)

Enige tijd terug ben ik op mijn bek gegaan met mijn mountainbike en ik heb daar een flinke wond aan mijn elleboog aan over gehouden. Het was een gemene schaafwond. Het heeft lang geduurd voordat er een korst op kwam. Nu is die korst er al een maand of 2/3 vanaf maar je blijft heel duidelijk een litteken zien. Iemand nog enig idee of dat litteken nog wegtrek en/of wat ik eraan kan doen om het in ieder geval minder zichtbaar te maken?

[ Bericht 1% gewijzigd door Brennie op 28-11-2004 00:18:53 (Ivm mergen een toevoeging) ]
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_23604501
uhmz een tattoo erover.. maar daar moet je van houden
<hr>
  † In Memoriam † zaterdag 27 november 2004 @ 12:06:57 #64
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_23604525
Wegsnijden

Sommige littekens kunnen misschien verkleuren. Ik heb een litteken en daar zitten nu sproeten overheen maar hij is nog wel te zien.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_23604550
Niet zeuren, littekens zijn stoer! Bovendien zal het de komende tijd nog wel flink minder worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23604726
Naar de drogisterij gaan en om een creme met vitamine E vragen.
pi_23604892
Bij je huisarts een tube zalf vragen.
Ik weet niet hoe het heet maar het is een kleine tube en verschrikkelijk duur.
Normaal krijg je zoiets na een operatie en het werkt erg goed.
pi_23604905
een gast uit mijn voetbalteam heeft ook een lelijk litteken op zijn knie ivm operatie. Hij heeft nu strips (soort van blarenpleister, daar lijkt het het meest op) en die schijnen te helpen. Het is alleen nog een proef geloof ik, dus weet niet of ze al verkrijgbaar zijn.
verdediger in Jong AC Fok! United !!
pi_23604908
FF naar een dermatoloog gaan, die kan je daar wel wat echte tips voor geven.

Als het een breed litteken is dan kun je het lit teken weg laten snijden en dan zeg maar de huid samentrekken zodat je nog maar een dun litteken over houd.
  zaterdag 27 november 2004 @ 12:34:06 #70
93965 Leffe48
Blond dan wel te verstaan.
pi_23604912
Chicks dig scars
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
pi_23605062
trekzalf erop smeren
  zaterdag 27 november 2004 @ 12:48:18 #72
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_23605116
Zorg er de volgende keer voor dat je 4 jaar bent als je valt met je fietsje, litteken wordt dan met de jaren steeds minder zichtbaar (spreek uit ervaring)

M`n lichaam zit helemaal onder de littekens, nu ben je net zo stoer als ik
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_23606982
Ik zit ook onder. Toppunt is nog wel een litteken op m'n hoofd met bijbehorende kale streep. Doe je niks aan. Hopen dat het stoer is
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zaterdag 27 november 2004 @ 14:47:48 #74
101860 Tique
strictly seated concert
pi_23607036
Ik heb een litteken/gatstreep op me neus, iedereen ziet het maar ent staat ook wel kut, maar je doet er niets aan, denk maar dat je dan wel leeft
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_23607216
littekenzalf/creme van Biodermal. Werkt ook bij wat oudere littekens. Eigen ervaring bij (nieuw) litteken: erg positief. Biodermal is gewoon verkrijgbaar bij drogist.
Als je een erg groot/luguber litteken hebt, kun je plastische chirurgie etc. laten doen.
Er zijn trouwens meer topics over littekens; even search gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')