quote:BEN JE NET ZO DOM ALS DIE NEWBIE OFZO
Op dinsdag 16 september 2003 15:26 schreef Utmenke het volgende:[..]
Touché
quote:Hoe kom jij tot deze conclusie dan
Op dinsdag 16 september 2003 15:27 schreef Kreator het volgende:[..]
BEN JE NET ZO DOM ALS DIE NEWBIE OFZO
quote:Ik vind mezelf geen hele vent. Ik vind jou gewoon een loser, omdat je het niet kan.
Op dinsdag 16 september 2003 15:13 schreef Copycat het volgende:[..]
Zucht...
Het feit alleen al dat jij jezelf een hele vent vindt omdat je stronken achter het stuur kruipt, bewijst zo onzettend het tegendeel...
Maar als jij mij als een loser wilt bestempelen: be my guest.
Jouw mening telt namelijk echt wel heel erg voor mij...
quote:Omdat Luser een welbekend fok-spreekwoordelijk garpje is, waarmee een loser user bedoelt wordt. Dus. En nu optiefen. het gaat over de horeca en drinken in het verkeer en waarom dat gewoon okay is.
Op dinsdag 16 september 2003 15:29 schreef Utmenke het volgende:[..]
Hoe kom jij tot deze conclusie dan
quote:Ik optiefen voor jou
Op dinsdag 16 september 2003 15:31 schreef Kreator het volgende:[..]
Omdat Luser een welbekend fok-spreekwoordelijk garpje is, waarmee een loser user bedoelt wordt. Dus. En nu optiefen. het gaat over de horeca en drinken in het verkeer en waarom dat gewoon okay is.
Hahhahahhahah
quote:Omdat ik het niet wil!
Op dinsdag 16 september 2003 15:29 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Ik vind mezelf geen hele vent. Ik vind jou gewoon een loser, omdat je het niet kan.
Is mijn mening in jouw zienswijze die van een loser, so be it. Ik slaap er in ieder geval geen nachtje minder om.
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 15:37 schreef od909 het volgende:
Dreuzel heeft 100% gelijk en leer mij de "high society" van Beek kennen wahahahahaaa!
quote:Je snapt het gewoon niet!!!!!!!!!!!! Ben je dom ofzo!!!!!!!!! weet je hoeveel bier je kan drinken als je met je auto gaat ipv met de taxi!
Op dinsdag 16 september 2003 15:36 schreef Copycat het volgende:[..]
Omdat ik het niet wil!
Geef liever een paar euro uit aan een taxi om me veilig thuis te brengen dan dat ik mezelf en anderen in gevaar breng, want dat is wél de realiteit.
Hoe graag jij ook wilt denken dat het stoer is, is het gewoonweg oerdom én asociaal. Met dat bord voor je kop lijkt me autorijden trouwens ook wel erg moeilijk...Is mijn mening in jouw zienswijze die van een loser, so be it. Ik slaap er in ieder geval geen nachtje minder om.
quote:Vertel!
Op dinsdag 16 september 2003 15:37 schreef od909 het volgende:
Dreuzel heeft 100% gelijk en leer mij de "high society" van Beek kennen wahahahahaaa!
quote:A) Drink liever wodka dan biertjes
Op dinsdag 16 september 2003 15:41 schreef Kreator het volgende:[..]
Je snapt het gewoon niet!!!!!!!!!!!! Ben je dom ofzo!!!!!!!!! weet je hoeveel bier je kan drinken als je met je auto gaat ipv met de taxi!
Sappelen op een paar centen, da's pas losergedrag...
quote:JIJ bent asociaal bezig. JIJ probeert mij regels op te leggen. Als ik zeg dat ik prima rij na 25 pilskes en een dikke lijn coke, dan dien je me te geloven. Anders rij ik je dood.
Op dinsdag 16 september 2003 15:36 schreef Copycat het volgende:[..]
Omdat ik het niet wil!
Geef liever een paar euro uit aan een taxi om me veilig thuis te brengen dan dat ik mezelf en anderen in gevaar breng, want dat is wél de realiteit.
Hoe graag jij ook wilt denken dat het stoer is, is het gewoonweg oerdom én asociaal. Met dat bord voor je kop lijkt me autorijden trouwens ook wel erg moeilijk...Is mijn mening in jouw zienswijze die van een loser, so be it. Ik slaap er in ieder geval geen nachtje minder om.
quote:Idd. Alsof ik voor m'n lol iemand ga aanrijden als ik zat achter het stuur zit.
Op dinsdag 16 september 2003 15:46 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
JIJ bent asociaal bezig. JIJ probeert mij regels op te leggen. Als ik zeg dat ik prima rij na 25 pilskes en een dikke lijn coke, dan dien je me te geloven. Anders rij ik je dood.
KATTEN DOODSCHEUREN.
Ik ga altijd extra gas, als ik zo'n pokkebeest zie lopen. Zeker als ik gedronken en gesnoven heb. . *splats*
.
quote:Jouw mentaliteit is tekenend voor de Horeca in Nederland, gelukkig zijn er uitzonderingen.
Op dinsdag 16 september 2003 13:11 schreef Dreuzel het volgende:
Ik werk al bijna 8 jaar in de horeca en op moment ben ik bedrijfsleidster van een Grieks restaurant. Het is niet zo super-de-luxe maar er komen regelmatig van die kak mensen, je kent ze wel; ze eisen de beste service (à la carte - achtig), alle aandacht, de lekkerste duurste wijntjes en ga zo maar door Ze gaan niet eerder weg voordat ze een drankje van de zaak hebben gekregen want ze hebben toch wel veel geld achtergelaten! Na helemaal volgevreten en gezopen te zijn en dus ook al wat luidruchtiger, vragen ze eindelijk de rekening! (Yes!
Ik was allang klaar met poetsen enzo maar moest nog een uur ofzo op hún wachten) Komen ze met de rekening, die ik nét voor ze netjes met de hand heb geschreven, aanlopen met cadeaubonnen (grrrrr geef me dat dan gelijk als je de rekening vraagt!!!
) Maar geen probleem. Kortom ze hoeven nog maar rond de 40,- euro te betalen, nadat er 75,- euro vanaf is gegaan. Daarna ga ik de jassen voor ze pakken help ze erin (met veel gestuntel want recht lopen kunnen ze al niet meer) en dan zijn ze ein-de-lijk weg! Wil ik me omdraaien knal ik keihard met mij knie tegen een stoel aan! Niemand heeft de stoel aangeschoven, het is een tering zooi op de tafel, de helft van het eten ligt op de grond, en 20 cent fooi!
Sorry hoor maar dan snap ik mezelf niet waarom ik nog de moeite doe!! En dat vindt zichzelf de high- society van ons k*t dorp..?!! Ik kan nog zoveel dingen opnoemen waar ik me om erger als mensen komen eten maar zijn er nog mensen die zich er zo gruwelijk om kunnen ergeren?!
quote:géén idee....
Op dinsdag 16 september 2003 15:55 schreef krijg064 het volgende:
Wat heeft dit nou nog met fooi geven o.i.d. te maken???
quote:Ja, VERTEL JIJ HET ONS?
Op dinsdag 16 september 2003 15:55 schreef krijg064 het volgende:
Wat heeft dit nou nog met fooi geven o.i.d. te maken???
quote:Triest figuur
Op dinsdag 16 september 2003 15:55 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Jouw mentaliteit is tekenend voor de Horeca in Nederland, gelukkig zijn er uitzonderingen.
Ga lekker in de fabriek werken joh.
quote:Oh je bedoeld mijn mentaliteit dat ik die mensen zo goed mogelijk wil bedienen, en dan zo behandeld wordt?! En nogmaals het gaat niet over de fooi!!
Op dinsdag 16 september 2003 15:55 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Jouw mentaliteit is tekenend voor de Horeca in Nederland, gelukkig zijn er uitzonderingen.
Ga lekker in de fabriek werken joh.
quote:Je wilt alleen meer fooi!
Op dinsdag 16 september 2003 15:59 schreef Dreuzel het volgende:[..]
En nogmaals het gaat niet over de fooi!!
quote:deze mensen betalen keurig voor hun eten en drinken (en jouw salaris), en jij loopt op ze te schelden omdat ze met een kadeaubon willen betalen.
Op dinsdag 16 september 2003 15:59 schreef Dreuzel het volgende:[..]
Oh je bedoeld mijn mentaliteit dat ik die mensen zo goed mogelijk wil bedienen, en dan zo behandeld wordt?! En nogmaals het gaat niet over de fooi!!
quote:Idd. Achterlijk volk, die obers.
Op dinsdag 16 september 2003 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
deze mensen betalen keurig voor hun eten en drinken (en jouw salaris), en jij loopt op ze te schelden omdat ze met een kadeaubon willen betalen.
SUKKEL
Als je die niet wilt, moet je ze niet aannemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |