quote:bron
ST. PETERSBURG - Industrial rock band, Hell On Earth will feature a live suicide at their State Theatre performance in St. Petersburg, FL on Saturday, October 4th. A Euthanasia Society member will carry out the suicide to raise awareness for dying with dignity. The Euthanasia member, who suffers from a terminal illness, is using the event as a platform to help make back-street suicides a thing of the past.Though his identity is being withheld until the day of the event, he did have this to say, I thank the lord that Hell On Earth is giving me this opportunity to end my suffering. I just want to say as my last will and testament that this is my god given choice to end my life. Id prefer to have a physician-assisted suicide but until the laws are changed, those who are in pain like me will either have to continue to suffer or do it themselves.
The event, The Hell On Earth Haunted Tour, is part of a national tour the band is on to support their new album, All Things Disturbingly Sassy.
Publiciteitsstunt? Of zou het echt zo ver komen dat iemand zich daar om het leven brengt?
Het zou in ieder geval wel de lat een stukje hoger leggen qua show
quote:
I thank the lord that Hell On Earth is giving me this opportunity
quote:ik vermoed dat dat beeld nog lang op je netvlies zal staan eigenlijk, als je je beseft dat je echt iemand net dood zag gaan.
Op dinsdag 16 september 2003 00:12 schreef Marijnissen het volgende:
is niet echt boeiend om te zien lijkt me.. iemand die daar half in coma ligt en een spuitje/pilletje krijgt en vervolgens inslaapt..
Ik ben niet tegen de evt. euthanasie op zich, maar het lijkt mij ronduit belachelijk om te doen terwijl er ik-weet-niet-hoeveel mensen naar het optreden staan te kijken
als het een publiciteitsstunt is:
één woord: dieptriest
quote:Iemand zien sterven is niet zo prettig nee.
Op dinsdag 16 september 2003 00:14 schreef Tokus het volgende:[..]
ik vermoed dat dat beeld nog lang op je netvlies zal staan eigenlijk, als je je beseft dat je echt iemand net dood zag gaan.
quote:Nou die zijn dan iig wel gewaarschuwd. Maar het zal wel erg raar blijven...
Op dinsdag 16 september 2003 00:14 schreef bas-beest het volgende:Ik ben niet tegen de evt. euthanasie op zich, maar het lijkt mij ronduit belachelijk om te doen terwijl er ik-weet-niet-hoeveel mensen naar het optreden staan te kijken
Als je dan perse aandacht voor die problematiek wil vragen kun je dat imo beter ergens anders doen....
quote:Ik heb de moeite genomen de onderschriften te lezen.... zo mogelijk nog schokkender dan dat de foto's waren......
Op dinsdag 16 september 2003 00:21 schreef mrcool het volgende:
Site is idd wel zeer onsmakelijk ja!
quote:-checked ff-
Op dinsdag 16 september 2003 00:23 schreef questionmark het volgende:[..]
Ik heb de moeite genomen de onderschriften te lezen.... zo mogelijk nog schokkender dan dat de foto's waren......
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:24 schreef Brick_Top het volgende:
We want more!!!!!!! We want more!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door seriewoordenaar op 16-09-2003 00:27]
quote:Daar heerst geen Nederlandse wetgeving.
Op dinsdag 16 september 2003 00:26 schreef seriewoordenaar het volgende:
Alsof een publieke zelfmoord een statement is. Zoiets lijkt me eerder een omgekeerd effect teweeg te brengen.
En is iedereen die kijkt en weet wat er gaat gebeuren dan geen medeplichtige aan moord? Bij zelfmoord zijn de gerechterlijke spelregels toch zo dat er geen andere mensen in het spel mogen zitten?
quote:Het woord zegt het al: zelfmoord.
Op dinsdag 16 september 2003 00:26 schreef seriewoordenaar het volgende:
Alsof een publieke zelfmoord een statement is. Zoiets lijkt me eerder een omgekeerd effect teweeg te brengen.
En is iedereen die kijkt en weet wat er gaat gebeuren dan geen medeplichtige aan moord? Bij zelfmoord zijn de gerechterlijke spelregels toch zo dat er geen andere mensen in het spel mogen zitten?
quote:The irony..
I thank the lord that Hell On Earth is giving me this opportunity
quote:Klopt, maar hoe zit het daar dan? Iedereen vindt het prima en mensen komen er in hordes op af? Ik kan het me haast niet voorstellen.
Op dinsdag 16 september 2003 00:27 schreef Brick_Top het volgende:[..]
Daar heerst geen Nederlandse wetgeving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |