abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 september 2003 @ 00:09:24 #1
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_13197528
Ik weet niet of ik het in MUZ of in OOG moet plaatsen, dus ik kies maar voor MUZ.
quote:
ST. PETERSBURG - Industrial rock band, Hell On Earth will feature a live suicide at their State Theatre performance in St. Petersburg, FL on Saturday, October 4th. A Euthanasia Society member will carry out the suicide to raise awareness for dying with dignity. The Euthanasia member, who suffers from a terminal illness, is using the event as a platform to help make back-street suicides a thing of the past.

Though his identity is being withheld until the day of the event, he did have this to say, I thank the lord that Hell On Earth is giving me this opportunity to end my suffering. I just want to say as my last will and testament that this is my god given choice to end my life. Id prefer to have a physician-assisted suicide but until the laws are changed, those who are in pain like me will either have to continue to suffer or do it themselves.

The event, The Hell On Earth Haunted Tour, is part of a national tour the band is on to support their new album, All Things Disturbingly Sassy.

bron

Publiciteitsstunt? Of zou het echt zo ver komen dat iemand zich daar om het leven brengt?
Het zou in ieder geval wel de lat een stukje hoger leggen qua show

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_13197564
Ik zou niet inzien waarom niet.
Maar natuurlijk niet on stage ofzo, ergens achteraf, lijkt me ook een mooie manier om te sterven.
pi_13197604
is niet echt boeiend om te zien lijkt me.. iemand die daar half in coma ligt en een spuitje/pilletje krijgt en vervolgens inslaapt..
[b]Iedereen is gelijk[/b][br]Maar sommige zijn iets gelijker dan anderen
  dinsdag 16 september 2003 @ 00:13:21 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_13197617
quote:
I thank the lord that Hell On Earth is giving me this opportunity
.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 16 september 2003 @ 00:13:29 #5
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_13197618
Freaky shit...
pi_13197628
Ziekelijk!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 september 2003 @ 00:14:07 #7
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_13197633
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:12 schreef Marijnissen het volgende:
is niet echt boeiend om te zien lijkt me.. iemand die daar half in coma ligt en een spuitje/pilletje krijgt en vervolgens inslaapt..
ik vermoed dat dat beeld nog lang op je netvlies zal staan eigenlijk, als je je beseft dat je echt iemand net dood zag gaan.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_13197640
als het echt waar is:
als hij/zij dit 'on stage' zou doen, vind ik dit dus gewoon echt niet kunnen!

Ik ben niet tegen de evt. euthanasie op zich, maar het lijkt mij ronduit belachelijk om te doen terwijl er ik-weet-niet-hoeveel mensen naar het optreden staan te kijken

als het een publiciteitsstunt is:
één woord: dieptriest

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_13197653
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:14 schreef Tokus het volgende:

[..]

ik vermoed dat dat beeld nog lang op je netvlies zal staan eigenlijk, als je je beseft dat je echt iemand net dood zag gaan.

Iemand zien sterven is niet zo prettig nee.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_13197654
commerciele suicide
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 16 september 2003 @ 00:18:08 #11
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_13197724
lijkt me sterk, die band komt het land niet meer uit als ze dat echt doen, zoals ze al zeggen is het immers illegaal
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_13197746
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:14 schreef bas-beest het volgende:

Ik ben niet tegen de evt. euthanasie op zich, maar het lijkt mij ronduit belachelijk om te doen terwijl er ik-weet-niet-hoeveel mensen naar het optreden staan te kijken

Nou die zijn dan iig wel gewaarschuwd. Maar het zal wel erg raar blijven...

Als je dan perse aandacht voor die problematiek wil vragen kun je dat imo beter ergens anders doen....

pi_13197763
tering die lui zijn totaal gestoord.... als je op hun websiet kijkt, gatver de gatver.... onder het kopje multimedie en dan pictures bijvoorbeeld... (schokkend materiaal!!!)
Dit is geen publiciteitsstunt, dit is gewoon ziekte....
Unbanned :)
pi_13197797
Site is idd wel zeer onsmakelijk ja!
pi_13197818
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:21 schreef mrcool het volgende:
Site is idd wel zeer onsmakelijk ja!
Ik heb de moeite genomen de onderschriften te lezen.... zo mogelijk nog schokkender dan dat de foto's waren......
Unbanned :)
pi_13197824
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:23 schreef questionmark het volgende:

[..]

Ik heb de moeite genomen de onderschriften te lezen.... zo mogelijk nog schokkender dan dat de foto's waren......

-checked ff-
pi_13197846
Jezus die lui zijn ziek als ik die foto's zo bekijk
pi_13197854
We want more!!!!!!! We want more!!!!!!!!
Superfly.
pi_13197873
Idd, deze sjit is teringziek, ik ben geschrokken van de text.
pi_13197876
Alsof een publieke zelfmoord een statement is. Zoiets lijkt me eerder een omgekeerd effect teweeg te brengen.
En is iedereen die kijkt en weet wat er gaat gebeuren dan geen medeplichtige aan moord? Bij zelfmoord zijn de gerechterlijke spelregels toch zo dat er geen andere mensen in het spel mogen zitten?
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_13197887
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:24 schreef Brick_Top het volgende:
We want more!!!!!!! We want more!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door seriewoordenaar op 16-09-2003 00:27]

pi_13197892
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:26 schreef seriewoordenaar het volgende:
Alsof een publieke zelfmoord een statement is. Zoiets lijkt me eerder een omgekeerd effect teweeg te brengen.
En is iedereen die kijkt en weet wat er gaat gebeuren dan geen medeplichtige aan moord? Bij zelfmoord zijn de gerechterlijke spelregels toch zo dat er geen andere mensen in het spel mogen zitten?
Daar heerst geen Nederlandse wetgeving.
Superfly.
pi_13197905
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:26 schreef seriewoordenaar het volgende:
Het woord zegt het al: zelfmoord.
pi_13197936
quote:
I thank the lord that Hell On Earth is giving me this opportunity
The irony..
[url=http://fotoboek.fok.nl/phaelanx]Phaelanx[/url] is the only deployed close-in weapon system capable of autonomously performing its own search, detect, evaluation, track, engage and kill assessment functions.
pi_13197943
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:27 schreef Brick_Top het volgende:

[..]

Daar heerst geen Nederlandse wetgeving.

Klopt, maar hoe zit het daar dan? Iedereen vindt het prima en mensen komen er in hordes op af? Ik kan het me haast niet voorstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')