Get a life people.....
[Dit bericht is gewijzigd door Mr._T-Rex op 16-09-2003 20:28]
Vond em gewoon bruut!!
Poll: Welke Z4 is het mooist gesoept?
Je hebt gestemd op: Kaj_A
Je IP is:
ik ga voetbal kijken, dus ik zit niet achter de compu om 21:00 uur
quote:Dit was mn eerste post ja
Op dinsdag 16 september 2003 15:03 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
Leuk gedaan, verander misschien iets meer aan het exterieur, dat had ik in het begin ook. Probeer maar gewoon eens een bumper van een andere auto er af te halen. Het valt best wel mee.
En de grond onder de auto is wel erg groen! Maar verder is ie mooi
Edit: is dit je eerste post?
quote:Probeer misschien iets aan de Opacity van de layer te veranderen, dan is het wat doorzichtiger
Op woensdag 17 september 2003 10:43 schreef Mr_Onyx het volgende:
Dat groene onder de auto is neon, ik kreeg het alleen nog niet zo heel erg dekkend
quote:De eerste ECHT mooie van Kaj_A
Op woensdag 17 september 2003 15:44 schreef Kaj_A het volgende:
[afbeelding]
quote:[super zeikmode]Bumper rechtsvoor(als je in de auto zit) heeft geen schaduw op de grond [/super zeikmode]
Op woensdag 17 september 2003 15:54 schreef Ultimora het volgende:[..]
De eerste ECHT mooie van Kaj_A
de velgen zitten netjes, de bumper is strak etc! mooi werk. (enige is dat je meteen weet wat je donor bak is)
verder leuk ding
Weinig inzendingen nog trouwens.....meer mensen die last hebben van hetzelfde als ik!??!
quote:Inderdaad weinig inspiratie, damn !
Op woensdag 17 september 2003 20:08 schreef SiNz het volgende:
Hmm...kheb weinig inspiratie...
Hoop dat dat morgen (of strax) wat beter is, want nu schiet het echt niet opWeinig inzendingen nog trouwens.....meer mensen die last hebben van hetzelfde als ik!??!
quote:Vooral weinig tijd is het grootste probleem. Mijn rooster zit zo stampvol, dat ik het echt niet trek binnen 2 dagen met iets fatsoenlijks te komen.
Op woensdag 17 september 2003 20:08 schreef SiNz het volgende:
Hmm...kheb weinig inspiratie...
Hoop dat dat morgen (of strax) wat beter is, want nu schiet het echt niet opWeinig inzendingen nog trouwens.....meer mensen die last hebben van hetzelfde als ik!??!
-edit- mooie soep kaj
quote:Dat is mijn probleem dus ook
Op woensdag 17 september 2003 20:40 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Vooral weinig tijd is het grootste probleem. Mijn rooster zit zo stampvol, dat ik het echt niet trek binnen 2 dagen met iets fatsoenlijks te komen.
Klotezooi-edit- mooie soep kaj
quote:Mooie donor auto van Fabulous
Op dinsdag 16 september 2003 22:26 schreef Ultimora het volgende:
dit is iig het definitieve adres van de mijne.. hij is nog wel "under construction"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |