errug flauw maar mocht toch even glimlachen
Champie the streaker
persconferentie en de 'gedumpte' Champie waren ook leuk.
quote:Jij moet er niet naar kijken, je snapt het blijkbaar niet.
Op maandag 15 september 2003 22:32 schreef chelloboy het volgende:
Het ajaksgehalte was weer erg hoog.
quote:Deze opmerking was nog leuker dan de aflevering!
Bedankt voor het lachen calieboy!
quote:So what?
Het was een leuk programma en daar kan je toch wel met genoegen naar kijken
quote:Ik ga niet alle fora langs om te zien of er ergens een voetbaltopic rondwaart. Dit topic is hier nu als eerst in VBL is geopend en heeft nu ook al meer reacties. Het zal het enige open topic blijven in VBL over dat programma. Wat ze in TV met dat ander topic doen mogen ze zelf weten.
Op maandag 15 september 2003 22:05 schreef Duiveltja het volgende:
Dubbel
quote:Viggo Waas, Peter Heerschop en Roaul Heertje. Dat had je van te voren wel kunnen voorspellen denk ik.
quote:
Op maandag 15 september 2003 22:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Leuke televisie, nu Barend en Van Dorp. Echte "mannentelevisie" vanavond
En dat ze al die bekenden zover gekregen hebben om mee te doen
quote:Ik was oprecht verbaasd toen ik Beenhakker zag zitten... Dat ze die hebben kunnen optrommelen!
Op maandag 15 september 2003 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het net gezienVond vooral de persconferentie geweldig
En dat ze al die bekenden zover gekregen hebben om mee te doen
quote:
Op maandag 15 september 2003 22:27 schreef Ajaxno1 het volgende:
Dat aan het eind vond SCH wel leuk!
quote:Cruyff deed ook mee. Ze hebben best een goede naam in de voetbalwereld. Viggo Waas heeft nog een tijdje bij Ajax gevoetbalt, misschien dat ze elkaar uit die tijd kenden. Dionne De Graaf in beeld is natuurlijk nooit verkeerd
Op maandag 15 september 2003 22:36 schreef Da_Sandman het volgende:Ik was oprecht verbaasd toen ik Beenhakker zag zitten... Dat ze die hebben kunnen optrommelen!
quote:Als Theo Maassen en Hans Teeuwen een programma maken zou ik ook niet gaan calimero-en maar me ten eerste rotlachen denk ik. Maar goed, sommige mensen kijken liever verongelijkt dan dat ze enige humor hebben...
quote:Cruyff vind ik niet zo gek, omdat ie ook voor de NOS weleens zulk soort (vaak in zijn geval quasi) grappige dingen doet. Maar Beenhakker
Op maandag 15 september 2003 22:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Cruyff deed ook mee. Ze hebben best een goede naam in de voetbalwereld. Viggo Waas heeft nog een tijdje bij Ajax gevoetbalt, misschien dat ze elkaar uit die tijd kenden. Dionne De Graaf in beeld is natuurlijk nooit verkeerd
quote:Vooral omdat ik dacht dat hij al droogjes in Mexico zat.
Op maandag 15 september 2003 22:38 schreef JeroenV het volgende:
Ik dacht eerst dat Cohen en Beenhakker nagedaan werden, maar vooral Beenhakker verbaasd me inderdaad!
Ik vond vooral Champie thuis geweldig - zo tragisch - ik moest er bijna van schreien ![]()
Wel iets teveel BN-ers, zo'n overkill werkt dan weer tegenovergesteld bij mij. Maar leuke eerste aflevering!!!
quote:Da's niet meer nodig als die gasten al zelf langs komen om zichzelf te parodieren. Geniaal!
Op maandag 15 september 2003 22:13 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had liever de imitaties van Van Muiswinkel gezien
Perfecte zelfspot
quote:Denk aan je bloeddruk, schat
Op maandag 15 september 2003 22:38 schreef Doc het volgende:[..]
Als Theo Maassen en Hans Teeuwen een programma maken zou ik ook niet gaan calimero-en maar me ten eerste rotlachen denk ik. Maar goed, sommige mensen kijken liever verongelijkt dan dat ze enige humor hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |