Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:40 schreef azaroth het volgende:
wordt het eigenlijk nog een keer herhaald deze week, want ik heb het weer gemist deze week
Zeker een topper! Beetje jammer dat diequote:Op maandag 3 mei 2004 23:42 schreef golfer het volgende:
Was vanavond voor de verandering weer eens een erg leuke uitzending met die perciflage op de film over JC en de medewerking van Wilfried de Jong en professor Heertje (de vader van..)
Ik dit keer om Tokkie-nardi, maar dat was ook omdat Raoul Heertje in Dit Was Het Nieuws ook al zo tekeer ging over die familiequote:Op woensdag 12 mei 2004 12:59 schreef zjroentje het volgende:
Om Marciano Vinkenslag moest ik laatst toch hartelijk lachen.
Je vergeet die judoka (van der Geest??) die met 3 handicaps heel het team VVVS aankonquote:Op maandag 17 mei 2004 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu is de laatste aflevering bezig. Net waren ze bij lingo
Oja, die was geweldig. Kerel is echt bizar sterk. Of Viggo Waas bizar slapquote:Op maandag 17 mei 2004 22:33 schreef Woffel het volgende:
[..]
Je vergeet die judoka (van der Geest??) die met 3 handicaps heel het team VVVS aankon
Was dat heitinga joh?? Ik dacht al, wat is hier nou leuk aan...quote:Op maandag 17 mei 2004 22:33 schreef Suijk het volgende:
Frank de Boer die Heitinga instopt voor het slapen gaan.
heb je wel gezien hoe groot en breed die gozer is? kolere zeg!quote:Op maandag 17 mei 2004 22:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oja, die was geweldig. Kerel is echt bizar sterk. Of Viggo Waas bizar slap![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |