abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13188015
Zoals jullie al zien... een echte fan... wat ik me af vroeg is of ik de enige ben in NL, want niemand kent haar muziek of weet er iets vanaf. Jullie kennen waarschijnlijk wel haar no. 1 hit ^ O^ "What's Up" met haar band 4 non blondes.

Ook heeft zij "Get The Part Started" van Pink geschreven en geproduceerd en heeft ze "Beautiful" van Christina Aguilera geschreven en geproduceerd, en is ze net klaar met het nieuwe album van Courtney Love te produceren.

Nou anyways, ik vindt haar dus te goed om onopgemerkt te blijven en raad iedereen dus ook aan eens wat van haar te downloaden. Ik vraag me tegelijkertijd ook af "Ik kan toch niet de enige zijn?"......

pi_13188133
Vond 'What's up' een heel goed nummer. Maar de rest van hun muziek vond ik nogal tegenvallen. Is alweer een tijdje geleden, wellicht dat ik het nu beter vind.

Enne... Downloaden is illegaal he...

Nederland heeft een cellentekort. [br] Parttime DnB-Addicts Crew® Promoter.
pi_13188439
"Bigger, Better, Faster, More" is een goed album ...
Winnaar Jort Kelder Award 2004
  maandag 15 september 2003 @ 19:23:57 #4
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_13188502
Best een leuk mens, die Linda Perry. Ze heeft in 1994 eens met Roger Daltrey van The Who opgetreden. Klonk best goed, toen.
.
pi_13188834
Ik heb nog steeds Spaceman en Drifting op mijn playlist staan.

Vooral Drifting vond en vind ik een van de hoogtepunten van de jaren negentig qua songwriting.

En ze was/is natuurlijk een lekker wijf/mooie vrouw!

pi_13189172
quote:
Op maandag 15 september 2003 19:36 schreef marsterretje het volgende:
Ik heb nog steeds Spaceman en Drifting op mijn playlist staan.

Vooral Drifting vond en vind ik een van de hoogtepunten van de jaren negentig qua songwriting.

En ze was/is natuurlijk een lekker wijf/mooie vrouw!

Drifting is super!!! als je dat goed vindt download dan aub wat van haar eigen muziek.. bv linda perry - uninvited of fill me up of freeway echt heel goed....
  maandag 15 september 2003 @ 20:42:48 #7
39128 S_
Shame on you
pi_13190646
quote:
Op maandag 15 september 2003 19:04 schreef OutKast het volgende:
Zoals jullie al zien... een echte fan... wat ik me af vroeg is of ik de enige ben in NL, want niemand kent haar muziek of weet er iets vanaf. Jullie kennen waarschijnlijk wel haar no. 1 hit ^ O^ "What's Up" met haar band 4 non blondes.

Ook heeft zij "Get The Part Started" van Pink geschreven en geproduceerd en heeft ze "Beautiful" van Christina Aguilera geschreven en geproduceerd, en is ze net klaar met het nieuwe album van Courtney Love te produceren.

Nou anyways, ik vindt haar dus te goed om onopgemerkt te blijven en raad iedereen dus ook aan eens wat van haar te downloaden. Ik vraag me tegelijkertijd ook af "Ik kan toch niet de enige zijn?"......

Nou ze heeft het album van Courtney Love niet geproduceerd (dat doet Courtney zelf met Courtney's vriend Jim Barber). Ze heeft een aantal nummers samen met haar geschreven voor de nieuwe album America's Sweetheart. Courtney Love heeft ook een aantal nummers met Brody Armstrong van the Distillers geschreven.
COurtney Love heeft een aantal dingen over Linda Perry (o.a. dat ze een hele goede gitariste is) geschreven op haar message board: www.hole.com
pi_13190865
quote:
Op maandag 15 september 2003 20:42 schreef S_ het volgende:

[..]

Nou ze heeft het album van Courtney Love niet geproduceerd (dat doet Courtney zelf met Courtney's vriend Jim Barber). Ze heeft een aantal nummers samen met haar geschreven voor de nieuwe album America's Sweetheart. Courtney Love heeft ook een aantal nummers met Brody Armstrong van the Distillers geschreven.
COurtney Love heeft een aantal dingen over Linda Perry (o.a. dat ze een hele goede gitariste is) geschreven op haar message board: www.hole.com

Oops sorry, ik had ergens gelezen dat zij heel het album geproduceerd had... ook idd gelezen dat Courtney haar zag als een van de weinige (enige) vrouwelijke artieste die ook goed genoeg was en dat ze heel erg op een lijn zaten ofzo
  maandag 29 september 2003 @ 19:38:01 #9
64792 Mryc
play me one more song
pi_13528099
quote:
Op maandag 15 september 2003 20:49 schreef OutKast het volgende:

[..]

Oops sorry, ik had ergens gelezen dat zij heel het album geproduceerd had... ook idd gelezen dat Courtney haar zag als een van de weinige (enige) vrouwelijke artieste die ook goed genoeg was en dat ze heel erg op een lijn zaten ofzo

*offtopic*

album komt nu niet eerder dan februari

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')