abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13183552
Ik word er de laatste tijd een beetje ziek van. Je wordt er echt mee doodgegooid met het nieuws over al die kloteboeren die in zo'n gat wonen die zo graag snel internet willen hebben!
En ze begrijpen maar niet dat het niet rendabel is voor KPN of een andere infrastructuurbeheerder om het daar neer te leggen!
Ga dan in de stad wonen, of je gaat je koeien melken en je pc uit het raam tieften. Maar loop niet te zeiken!
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_13183573
Being insane is not a disease, it's a way of life!!!!!
pi_13183587
In-ter-net?
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
pi_13183593
LOL.

Beetje cru, maar er zit wat in. Altijd maar mekkeren op de randstad, maar dat is dus juist HET voordeel van hier wonen We hebben alles..

Je kiest erzelf voor hoor...

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_13183605
eens met de TS
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_13183619
LUL!
Borientus Permanentus!
  maandag 15 september 2003 @ 16:16:25 #7
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_13183620
Tsssssssk stadse-frats
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
  maandag 15 september 2003 @ 16:16:27 #8
197 Iggy
serial killer
pi_13183623
Rot toch op eikel.
I'm judge and I'm jury and I'm executioner too!!!
pi_13183637
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:15 schreef HeatWave het volgende:

Beetje cru, maar er zit wat in. Altijd maar mekkeren op de randstad, maar dat is dus juist HET voordeel van hier wonen We hebben alles..

In dit grote boerendorp hebben we ook alles hoor.
For great justice!
pi_13183642
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:14 schreef kippiej het volgende:
Ik word er de laatste tijd een beetje ziek van. Je wordt er echt mee doodgegooid met het nieuws over al die kloteboeren die in zo'n gat wonen die zo graag snel internet willen hebben!
En ze begrijpen maar niet dat het niet rendabel is voor KPN of een andere infrastructuurbeheerder om het daar neer te leggen!
Ga dan in de stad wonen, of je gaat je koeien melken en je pc uit het raam tieften. Maar loop niet te zeiken!
Jij blij met je breedband internet ... net of jij daar last van hebt ... moet JIJ het aanleggen ofso? moet JIJ alle aanmeldingen behandelen? moet JIJ het betalen?

JIJ bent zeker wel trots dat je in een stad woont
en als JIJ in een dorp zou wonen hoef je niet meteen boer te zijn...dorp waar ik woon heeft minder boerderijen als in Nijmegen of arnhem...

...ZzzZzzZzz...[ohno]
  maandag 15 september 2003 @ 16:17:07 #11
58281 Bertin
Please disturb me!
pi_13183652
Ik woon echt tussen Nijmegen Wageningen en Arnhem in... alle dorpjes... die nog veel kleiner zijn als waar ik woon zijn voorzien van ADSL... Wij dus nog niet.

Door middel van handtekeningen akties is er bewezen dat het wel degelijk rendabel is om het hier ook in te voeren en toch gebeurt het niet...

Ik vind dus dat ik redenen genoeg heb om te zeiken om breedband en dat jij dus je irritante pokkesmoel moet houden!

pi_13183686
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:17 schreef Bertin het volgende:
Ik woon echt tussen Nijmegen Wageningen en Arnhem in... alle dorpjes... die nog veel kleiner zijn als waar ik woon zijn voorzien van ADSL... Wij dus nog niet.

Door middel van handtekeningen akties is er bewezen dat het wel degelijk rendabel is om het hier ook in te voeren en toch gebeurt het niet...

Ik vind dus dat ik redenen genoeg heb om te zeiken om breedband en dat jij dus je irritante pokkesmoel moet houden!

welk dorpje? wij wonen ook daar in klein dorpje en hebben eht NOG niet...

[Dit bericht is gewijzigd door ZzzZzzZzz op 15-09-2003 16:19]

...ZzzZzzZzz...[ohno]
  maandag 15 september 2003 @ 16:18:33 #13
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_13183689
quote:
ik woon in een stad en heb geen breedband dus wil je dat gezeik van jou is inslikken, dat jij nou zo een geluk hebt he dat het gewoon beschikbaar is, KPN zou namelijk landelijke dekking hebben aan het eind van dit jaar maar dat gaat dus nooit gebeuren!!!!
What happens when you push that button Joh**_______................ . . . .
pi_13183734
Egoist...
  maandag 15 september 2003 @ 16:20:25 #15
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_13183750
tzou mischien redelijk zijn dit topic als het alleen ging om mensen die uit eigen vrije wil in een dorp zijn gaan wonen omdat het zo rustig is enzo...

maar hun kinderen worden gedwongen daar te wonen (iig tot hun 18de... eerder het huis uit om internet is een beetje stom) en die willen ook graag snel internet...

ik geef hun groot gelijk breedband moet beschikbaar zijn voor iedereen!

#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_13183752
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:16 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

In dit grote boerendorp hebben we ook alles hoor.

Das toch nog wel een verschil natuurlijk....
Get woke, go broke!
  maandag 15 september 2003 @ 16:22:05 #17
58281 Bertin
Please disturb me!
pi_13183814
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:18 schreef ZzzZzzZzz het volgende:

[..]

welk dorpje? wij wonen ook daar in klein dorpje en hebben eht NOG niet...

dorpje: Heteren...
pi_13183825
quote:

Boeren zeiken over het algemeen een stuk minder dan mensen uit de grote stad is mijn ervaring. En jij bent een lichtend voorbeeld.
pi_13183829
In het boerendorp waar ik woon kunnen bedrijven wel ADSL krijgen, maar consumenten niet
En als iets hier dus echt niet in de buurt zijn, zijn et wel bedrijven
  maandag 15 september 2003 @ 16:22:50 #20
30560 2Mini
Official Logo
pi_13183841
boeren zijn zowiezo niet 100% wie wilt er echt koeien melken?
Camera 1... 1!
pi_13183854
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:22 schreef Bertin het volgende:

[..]

dorpje: Heteren...

Jaja....daar zijn ze toch bezig? www.gadraadloos.nl ?? Heteren kan je al wel

in aanbouw

...ZzzZzzZzz...[ohno]
pi_13183914
Ik woon lekker in een klein boerendorp (1890 inwoners) en ik heb wel ADSL

En een dorp (1957 inwoners) vlakbij ons heeft ongeveer 3 maanden een actie gehouden en die hebben in November ADSL.

Maarja, het zal wel niet rendabel zijn volgens jou...

maandag 15 september 2003 @ 16:24:43 #23
58281 Bertin
Please disturb me!
pi_13183924
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:23 schreef ZzzZzzZzz het volgende:

[..]

Jaja....daar zijn ze toch bezig? www.gadraadloos.nl ?? Heteren kan je al wel

Ik had het over ADSL... draadloze verbinding hier is waardeloos... zeker als je op het randje van het dorp woont... Ga dus niet dik betalen voor een waardeloze verbinding..
pi_13183933
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:17 schreef Bertin het volgende:

[Dit bericht is gewijzigd door laffer op 15-09-2003 16:27]

Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_13183944
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:25 schreef laffer het volgende:

[..]

[afbeelding]

!
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: