abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 september 2003 @ 15:56:54 #1
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_13183033
http://www.etos.nl/nl/ET/content/article.jsp?id=204218

iemand die ervaring hiermee heeft?

En ik weet dat je naar de dokter moet enzo, blablabla, Maar die doen er toch geen flikker aan (kan ook niet)

Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
pi_13183103
relaxt.
heb je ook zo'n test voor hiv?
Een beetje vreemd maar wel lekker.
pi_13183218
quote:
Op maandag 15 september 2003 15:56 schreef Bhorka het volgende:
http://www.etos.nl/nl/ET/content/article.jsp?id=204218

iemand die ervaring hiermee heeft?

En ik weet dat je naar de dokter moet enzo, blablabla, Maar die doen er toch geen flikker aan (kan ook niet)

ik ging naar de dokter omdat ik keelpijn had en altijd moe.. hij heeft me direct bloed laten prikken en 5 uur later had ik de uitslag.. dus ze doen er toch wel iets aan.. een vriend van mij zit nu al een week te wachten op de uitslag.. ook belachelijk maar dit is natuurlijk wel een uitkomst, wel prijzig vind ik maar ja
pi_13183337
Pfeiffer gaat meestal of al dan niet altijd gepaard met een infectie aan één of meerdere van je organen. Het is dus wel slim om via je huisarts na te laten kijken of je Pfeiffer hebt opgelopen. Als je bijvoorbeeld een infectie aan je lever hebt moet je gedurende 6 weken vetloos eten anders is de kans groot dat je lever niet meer normaal functioneert naderhand.
People tend to be promoted to their level of incompetence
pi_13183380
Ja kan hier geld aan uitgeven maar dokter is verstandiger.

Meestal is er niets aan de hand maar somige mensen kunnen last van hun lever hebben. In extreme gevallen de milt.

Je moet het uitzieken maar ik denk als je bij je baas komt ik heb een etos test dus ik ben er effe een paar weken niet dat ze je dan raar gaan aankijken

pi_13183533
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:07 schreef -BB- het volgende:
Pfeiffer gaat meestal of al dan niet altijd gepaard met een infectie aan één of meerdere van je organen. Het is dus wel slim om via je huisarts na te laten kijken of je Pfeiffer hebt opgelopen. Als je bijvoorbeeld een infectie aan je lever hebt moet je gedurende 6 weken vetloos eten anders is de kans groot dat je lever niet meer normaal functioneert naderhand.
bij pfeiffer heb je ook problemen met de milt.
ik mocht een tijdje geen alcohol meer drinken.
Een beetje vreemd maar wel lekker.
pi_13183654
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:13 schreef jongeman het volgende:

[..]

bij pfeiffer heb je ook problemen met de milt.
ik mocht een tijdje geen alcohol meer drinken.

lever soms ook ... mag ook geen alcohol hebbe ff, ben nu van Pfeiffer aant "genezen", had 1.5 maand geleden te horen gekregen dat k pfeiffer had... Wel mooi dat ze dit op de markt brengen!
En zo is het ...
  maandag 15 september 2003 @ 16:20:45 #8
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_13183772
Je moet voor die thuistest wel genoeg lef hebben om jezelf te prikken of iemand kennen die genoeg lef heeft .

*GWS gruwt bij het idee zichzelf te moeten prikken...*

Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_13183800
Zelfs als er een bloedtest afgenomen wordt is het soms nog moeilijk om Pfeiffer aan te tonen. Het lijkt me dus niet erg handig om dit soort thuistestjes te gaan gebruiken. Ze zullen ongetwijfeld wel werken, maar ik ben bang dat de foutenmarge vrij groot is.
pi_13183837
Het is toch veel makkelijker om gewoon naar de huisarts te gaan.
  maandag 15 september 2003 @ 16:23:01 #11
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_13183850
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:08 schreef Nappy het volgende:
Ja kan hier geld aan uitgeven maar dokter is verstandiger.

Meestal is er niets aan de hand maar somige mensen kunnen last van hun lever hebben. In extreme gevallen de milt.

Je moet het uitzieken maar ik denk als je bij je baas komt ik heb een etos test dus ik ben er effe een paar weken niet dat ze je dan raar gaan aankijken

moek eerst een dokter vinden

Meestal is er inderdaad niets aan de hand. Ik heb vorig jaar 8 maanden mogen genieten van pfeiffer, inclusief leverproblemen.. dus ik wil nu eigenlijk alleen uitsluiten of ik een of andere terugslag heb, of dat het gewoon vermoeidheid is.

Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
pi_13202184
Als je al pfeiffer hebt gehad dan heb je waarschijnlijk niets aan die test.

Het lijft in je bloed zitten dus kans bestaat dat de test positief is maar dat het iets anders is --> Huisarts

pi_13218931
gefeliciteerd voor de marketeer die dit product heeft bedacht.

Al die tieners die zo zitten te zeuren dat ze pfeiffer hebben zullen dit massaal aanschaffen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')