iemand die ervaring hiermee heeft?
En ik weet dat je naar de dokter moet enzo, blablabla, Maar die doen er toch geen flikker aan (kan ook niet)
quote:ik ging naar de dokter omdat ik keelpijn had en altijd moe.. hij heeft me direct bloed laten prikken en 5 uur later had ik de uitslag.. dus ze doen er toch wel iets aan.. een vriend van mij zit nu al een week te wachten op de uitslag.. ook belachelijk maar dit is natuurlijk wel een uitkomst, wel prijzig vind ik maar ja
Op maandag 15 september 2003 15:56 schreef Bhorka het volgende:
http://www.etos.nl/nl/ET/content/article.jsp?id=204218iemand die ervaring hiermee heeft?
En ik weet dat je naar de dokter moet enzo, blablabla, Maar die doen er toch geen flikker aan (kan ook niet)
Meestal is er niets aan de hand maar somige mensen kunnen last van hun lever hebben. In extreme gevallen de milt.
Je moet het uitzieken maar ik denk als je bij je baas komt ik heb een etos test dus ik ben er effe een paar weken niet dat ze je dan raar gaan aankijken
quote:bij pfeiffer heb je ook problemen met de milt.
Op maandag 15 september 2003 16:07 schreef -BB- het volgende:
Pfeiffer gaat meestal of al dan niet altijd gepaard met een infectie aan één of meerdere van je organen. Het is dus wel slim om via je huisarts na te laten kijken of je Pfeiffer hebt opgelopen. Als je bijvoorbeeld een infectie aan je lever hebt moet je gedurende 6 weken vetloos eten anders is de kans groot dat je lever niet meer normaal functioneert naderhand.
quote:lever soms ook ... mag ook geen alcohol hebbe ff, ben nu van Pfeiffer aant "genezen", had 1.5 maand geleden te horen gekregen dat k pfeiffer had... Wel mooi dat ze dit op de markt brengen!
Op maandag 15 september 2003 16:13 schreef jongeman het volgende:[..]
bij pfeiffer heb je ook problemen met de milt.
ik mocht een tijdje geen alcohol meer drinken.
*GWS gruwt bij het idee zichzelf te moeten prikken...*
quote:moek eerst een dokter vinden
Op maandag 15 september 2003 16:08 schreef Nappy het volgende:
Ja kan hier geld aan uitgeven maar dokter is verstandiger.Meestal is er niets aan de hand maar somige mensen kunnen last van hun lever hebben. In extreme gevallen de milt.
Je moet het uitzieken maar ik denk als je bij je baas komt ik heb een etos test dus ik ben er effe een paar weken niet dat ze je dan raar gaan aankijken
Meestal is er inderdaad niets aan de hand. Ik heb vorig jaar 8 maanden mogen genieten van pfeiffer, inclusief leverproblemen.. dus ik wil nu eigenlijk alleen uitsluiten of ik een of andere terugslag heb, of dat het gewoon vermoeidheid is.
Het lijft in je bloed zitten dus kans bestaat dat de test positief is maar dat het iets anders is --> Huisarts
Al die tieners die zo zitten te zeuren dat ze pfeiffer hebben zullen dit massaal aanschaffen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |