quote:volg link
Op vrijdag 5 december 2003 13:08 schreef djerror het volgende:[..]
heb de eer om samen met hem en paul damage te mogen draaien op 17 januari 2004 @ planet rose, doornroosje
die andere vraag over de youngsters is confidential part.3
quote:Vooral "Rippin' & Drippin' Pt. 1 & 2" zijn errug de moeite waard. Nu al een klassieker.
Op vrijdag 5 december 2003 10:46 schreef drexciya het volgende:[..]
Iemand anders had al wat gerelateerde acts genoemd en daar kan ik niet zo snel wat aan toevoegen, wel dat Adam Beyer wat vriendelijker tracks als Mr. Sliff heeft uitgebracht, dat zal waarschijnlijk meer in je straatje liggen.
quote:Check!
Op vrijdag 5 december 2003 17:00 schreef teknomist het volgende:[..]
Vooral "Rippin' & Drippin' Pt. 1 & 2" zijn errug de moeite waard. Nu al een klassieker.
quote:I'll be there....
Op vrijdag 5 december 2003 13:08 schreef djerror het volgende:[..]
heb de eer om samen met hem en paul damage te mogen draaien op 17 januari 2004 @ planet rose, doornroosje
die andere vraag over de youngsters is confidential part.3
en daarna mijn jeugdsentiment.. miss monica !!!!!!
quote:Zij was toch ziek?
Op vrijdag 5 december 2003 23:09 schreef IrfieJ het volgende:
en daarna mijn jeugdsentiment.. miss monica !!!!!!
quote:yupz.. ze is een hele tijd uit de running geweest.. maar nu is ze terug en hoe !!!
Op zaterdag 6 december 2003 01:32 schreef teknomist het volgende:[..]
Zij was toch ziek?
ik luister nu naar haar.. echt super
quote:Ik heb een nummer van Henrik B "Hardwired" genaamd. Klinkt erg goed. Bedankt voor de tip!
Op maandag 1 december 2003 19:13 schreef teknomist het volgende:[..]
Vooral Hendrik B doet het erg goed de laatste tijd. Moet je bijvoorbeeld "Sonachine" van hem maar eens luisteren.
Op dit moment ben ik naar het laatste album van Johannes Heil aan het luisteren (20.000 leageus under the skin). Wat is dat een ontzettend goed album! Leuk detail is dat de volgorde door elkaar gehusseld is, zodat je er zelf één kan maken. Nog meer liefhebbers hier?
Btw ik ga 20 december naar Techno Unite in Utrecht met Billy Nasty, Lennert B, Shinedoe en Valentijn. Gaan er nog meer mensen?
Weet iemand hoe dit nummer heet?
quote:Ik heb het album nog steeds niet gehoord! Shame! Het is uitgebracht op Kanzleramt toch? Ik heb wel veel ander materiaal van Kanzleramt. Toplabel
Op maandag 8 december 2003 13:51 schreef Eisselstijn het volgende:
Op dit moment ben ik naar het laatste album van Johannes Heil aan het luisteren (20.000 leageus under the skin). Wat is dat een ontzettend goed album! Leuk detail is dat de volgorde door elkaar gehusseld is, zodat je er zelf één kan maken. Nog meer liefhebbers hier?Btw ik ga 20 december naar Techno Unite in Utrecht met Billy Nasty, Lennert B, Shinedoe en Valentijn. Gaan er nog meer mensen?
Ik ga 20 december naar Innercity: Dave Clarke, Takkyo Ishino & Christian Varela
quote:Mwahh... ook aardig feestje!
Op maandag 8 december 2003 13:58 schreef teknomist het volgende:[..]
Ik heb het album nog steeds niet gehoord! Shame! Het is uitgebracht op Kanzleramt toch? Ik heb wel veel ander materiaal van Kanzleramt. Toplabel [afbeelding]
Ik ga 20 december naar Innercity: Dave Clarke, Takkyo Ishino & Christian Varela
Het is idd uitgebracht op Kanzleramt. Ik zou 'm zeker nog eens gaan beluisteren. Het is een lekker "wegdroom"-album.
quote:Als je daarvan houdt moet je eens materiaal van Soul Designer a.k.a. Fabrice Lig checken
Op maandag 8 december 2003 14:03 schreef Eisselstijn het volgende:[..]
Het is idd uitgebracht op Kanzleramt. Ik zou 'm zeker nog eens gaan beluisteren. Het is een lekker "wegdroom"-album.
quote:Check! Staat op lijstje. Erg leuk om op deze manier nieuwe muziek te ontdekken. Wederom bedankt, techno-goeroe!
Op maandag 8 december 2003 14:05 schreef teknomist het volgende:[..]
Als je daarvan houdt moet je eens materiaal van Soul Designer a.k.a. Fabrice Lig checken
quote:Wat ze uitzonden was niet vanuit Las Palmas, dat word a.s vrijdag uitgezonden. Heb in Las Palmas nog even met Miss Monica staan praten, inderdaad jeugdsentiment, tis echt een tof mens. Kijk maar eens op www.djmissmonica.nl
Op vrijdag 5 december 2003 23:09 schreef IrfieJ het volgende:
liebing nu live @ las palmas @ ID& T radio..!!en daarna mijn jeugdsentiment.. miss monica !!!!!!
Dat is haar vernieuwde site, vanaf februari gaat ze weer draaien, o.a. in Las Palmas, maar meer hierover is te vinden op haar site!
quote:Egyptian Empire - The Horn Track (Luke Slater's Khufu Remix)
Op maandag 8 december 2003 15:18 schreef shroomer het volgende:
Wie weet de naam van een vrij bekende techno track waarin je een soort indiaan's instrument hoort (India) Michel de Hey draaide hem nog op impulz afgelopen zaterdag...
Misschien?
quote:he bedankt, ik wist niet dat ze een eigen site had. maar ik ben blij dat ze weer terug is. niets is mooier dan haar helemaal los zien gaan achter de draaitafels.
Op maandag 8 december 2003 16:25 schreef Luni het volgende:[..]
Wat ze uitzonden was niet vanuit Las Palmas, dat word a.s vrijdag uitgezonden. Heb in Las Palmas nog even met Miss Monica staan praten, inderdaad jeugdsentiment, tis echt een tof mens. Kijk maar eens op www.djmissmonica.nl
Dat is haar vernieuwde site, vanaf februari gaat ze weer draaien, o.a. in Las Palmas, maar meer hierover is te vinden op haar site!
welke bekende vrouwelijke techno djs behalve monika kruz, mistress barbera en miss monica zijn er? niet veel volgens mij.
en voor de liefhebbers op www.3voor12.nl staan een hel zooi technosets die je kan luisteren met real player.
dat nummer met die indiane zooi kan ook voices of afrika zijn van umek die wordt ook weer veel gedraait.
lady aida, gayle san, miss yetti, miss djax en nog wel meer
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 13:51 schreef teknomist het volgende:[..]
Egyptian Empire - The Horn Track (Luke Slater's Khufu Remix)
Misschien?
quote:zo best stom van mij om deze 3 te vergeten.. ik ga me ff schamen.
Op woensdag 10 december 2003 12:05 schreef djerror het volgende:
uh noulady aida, gayle san, miss yetti, miss djax en nog wel meer
quote:Zoals Shinedoe en Estroe (zij is ook erg mooi).
Op woensdag 10 december 2003 12:05 schreef djerror het volgende:
uh noulady aida, gayle san, miss yetti, miss djax en nog wel meer
die andere dame ken ik nog niet..
quote:Only Dj's techno saleschart
Op woensdag 10 december 2003 16:49 schreef IrfieJ het volgende:
weet er iemand of er een speciale techno top 40 of iets dergelijks is met populaire nummers?
Hier zou je bijv. naar kunnen kijken maar heelveel populaire nog uit te komen tracks staan hier natuurlijk niet in ..... Dan moet je gewoon naar tracklistings gaan kijk van je favo dj
quote:Thnq.
Op woensdag 10 december 2003 18:51 schreef shroomer het volgende:[..]
Hier zou je bijv. naar kunnen kijken maar heelveel populaire nog uit te komen tracks staan hier natuurlijk niet in ..... Dan moet je gewoon naar tracklistings gaan kijk van je favo dj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |