abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14319007
Check deze: Umek - Recycled (DJ Montana Remix)
pi_14335896
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:40 schreef Jantjeuh het volgende:
Aangezien het andere techno topic dood lijkt, probeer ik het hier maar. Welke technotracks zijn dit? Ferry draaide ze in een techno-uurtje tijdens z'n Right Of Way set. Ze klinken wel aardig

Sample 1
Sample 2

Sample 2 is Hertz - Look Back To See The Future.. lekkere plaat. Nu Sample 1 nog
pi_14339445
quote:
Op maandag 3 november 2003 01:16 schreef Jantjeuh het volgende:

Sample 2 is Hertz - Look Back To See The Future.. lekkere plaat. Nu Sample 1 nog

Sample 2 is Tom Hades - Look up (Sess 034019 A1)
pi_14340718
quote:
Op maandag 3 november 2003 11:00 schreef Jape het volgende:

[..]

Sample 2 is Tom Hades - Look up (Sess 034019 A1)

Serieus?

Dan heb ik een fout gemaakt in m'n RoW tracklist :/

Dacht dat de plaat daarna Tom Hades - Look up was.

pi_14618276
Heeft iemand een idee hoe die nieuwe plaat van The Youngsters heet? Volgens mij is ie gereleased op F-com... Prachtplaat
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_14625881
quote:
Op donderdag 13 november 2003 22:40 schreef teknomist het volgende:
Heeft iemand een idee hoe die nieuwe plaat van The Youngsters heet? Volgens mij is ie gereleased op F-com... Prachtplaat
deze?

of al weer een nieuwere?

House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_14640396
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 10:25 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

deze?

of al weer een nieuwere?

Mja, dat is em. Nu nog zien te luisteren.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 14 november 2003 @ 21:08:29 #158
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_14643799
Damn Surgeon is geniaal
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_14646225
Harde techno liefhebbers? Sven Wittekind
  vrijdag 14 november 2003 @ 23:13:45 #160
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_14646741
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 22:53 schreef Gabriel het volgende:
Harde techno liefhebbers? Sven Wittekind
@ livesets.com bedoelt ie
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
pi_14646878
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 23:13 schreef shroomer het volgende:

[..]

@ livesets.com bedoelt ie

lekkerlui.nl

vrijdag 14 november 2003 @ 23:29:54 #162
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_14647107
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 23:20 schreef Gabriel het volgende:

[..]

lekkerlui.nl

Hoezo geniaalste site ooooooiiit !!!!!

( luistert naar christian varela 4 decks )

maandag 1 december 2003 @ 16:13:53 #163
58273 Eisselstijn
Buenos días!
pi_15062755
Ik zit nu naar een cd van Joel Mull, Imagination genaamd, te luisteren. Erg lekkere techno nummers. Kennen meer mensen muziek van deze man? Ik had er nog nooit van gehoord... Maar ben erg blij dat ik het nu ontdekt heb!
¨The better you look, the more you see.¨
pi_15063074
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:13 schreef Eisselstijn het volgende:
Ik zit nu naar een cd van Joel Mull, Imagination genaamd, te luisteren. Erg lekkere techno nummers. Kennen meer mensen muziek van deze man? Ik had er nog nooit van gehoord... Maar ben erg blij dat ik het nu ontdekt heb!
Als je van Zweedse techno houdt moet je ook Hendrik B, Adam Beyer en Cari Lekebusch maar eens checken.

Volgens mij ligt de Nederlandse Jerome in de buurt van Joel Mull.

maandag 1 december 2003 @ 16:49:24 #165
58273 Eisselstijn
Buenos días!
pi_15063573
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:30 schreef teknomist het volgende:

[..]

Als je van Zweedse techno houdt moet je ook Hendrik B, Adam Beyer en Cari Lekebusch maar eens checken.

Volgens mij ligt de Nederlandse Jerome in de buurt van Joel Mull.

Bedankt! Toevallig heb ik vanmiddag ook een cd van Adam Beyer (Protechtion) geluisterd en die vond ik ook erg goed. Idd een beetje dezelfde stijl!
pi_15067259
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:49 schreef Eisselstijn het volgende:

[..]

Bedankt! Toevallig heb ik vanmiddag ook een cd van Adam Beyer (Protechtion) geluisterd en die vond ik ook erg goed. Idd een beetje dezelfde stijl!

Vooral Hendrik B doet het erg goed de laatste tijd. Moet je bijvoorbeeld "Sonachine" van hem maar eens luisteren.
  maandag 1 december 2003 @ 20:14:44 #167
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_15069246
Kan iemand mij vertellen wat je van Montana vindt? Hij draait namelijk zaterdag op Impulz hij schijnt dus techno te draaien... maar ik moet bij hem eerder denken aan het maatje van tiesto Wat voor soort techno draait hij? Is ie een beetje goed?
pi_15069664
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:14 schreef shroomer het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat je van Montana vindt? Hij draait namelijk zaterdag op Impulz hij schijnt dus techno te draaien... maar ik moet bij hem eerder denken aan het maatje van tiesto Wat voor soort techno draait hij? Is ie een beetje goed?
Hij draait techno; dat weet ik wel. Maar of tie goed is. Idd, omdat hij een vriendje van Tiesto is heb ik em eigenlijk nooit gechecked.
  maandag 1 december 2003 @ 20:28:45 #169
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_15069763
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:26 schreef teknomist het volgende:

[..]

Hij draait techno; dat weet ik wel. Maar of tie goed is. Idd, omdat hij een vriendje van Tiesto is heb ik em eigenlijk nooit gechecked.

Ghehe wel een beetje een kutreputatie dan
pi_15081661
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:28 schreef shroomer het volgende:

[..]

Ghehe wel een beetje een kutreputatie dan

In de technoscene werkt het iig niet in je voordeel...
pi_15090240
pi_15145616
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:49 schreef Eisselstijn het volgende:

[..]

Er komen trouwens ook heel veel sterke platen uit van John Bacto en Hardcell. Die zijn ook Zweeds als ik me niet vergis.
pi_15168303
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:13 schreef Eisselstijn het volgende:
Hij maakt vrij gevarieerde tracks, wat dat betreft is de CD versie wat aan de rustige kant. Hij heeft o.a. tracks uit op Svek, zijn eigen label Inside, met Adam Beyer opereert hij als Safety Session, hier zijn minstens 2 12" van uit (plus remixen) en recentelijk heeft hij ook stevig werk uitgebracht, Stkhlm mainstation 12", zoek dat anders in 1 van de laatstgekocht topics eens op.

Iemand anders had al wat gerelateerde acts genoemd en daar kan ik niet zo snel wat aan toevoegen, wel dat Adam Beyer wat vriendelijker tracks als Mr. Sliff heeft uitgebracht, dat zal waarschijnlijk meer in je straatje liggen.

vrijdag 5 december 2003 @ 10:59:05 #174
58273 Eisselstijn
Buenos días!
pi_15168584
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:32 schreef teknomist het volgende:

[..]

Er komen trouwens ook heel veel sterke platen uit van John Bacto en Hardcell. Die zijn ook Zweeds als ik me niet vergis.

Nogmaals bedankt! Ik zet ze even op m'n lijstje.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 10:46 schreef drexciya het volgende:

[..]

Hij maakt vrij gevarieerde tracks, wat dat betreft is de CD versie wat aan de rustige kant. Hij heeft o.a. tracks uit op Svek, zijn eigen label Inside, met Adam Beyer opereert hij als Safety Session, hier zijn minstens 2 12" van uit (plus remixen) en recentelijk heeft hij ook stevig werk uitgebracht, Stkhlm mainstation 12", zoek dat anders in 1 van de laatstgekocht topics eens op.

Iemand anders had al wat gerelateerde acts genoemd en daar kan ik niet zo snel wat aan toevoegen, wel dat Adam Beyer wat vriendelijker tracks als Mr. Sliff heeft uitgebracht, dat zal waarschijnlijk meer in je straatje liggen.

Jij ook hartstikke bedankt. De laatste tijd ligt mijn hart idd wat meer bij de rustigere nummers (en ook nog steeds electro). Dat "gebeuk" hoeft van mij even niet meer (te veel hardhouse associaties... ) Ik kan het niet helpen.

Btw Drexciya heerscht! Heb ik ook dit jaar ontdekt. Erg goede muziek!!!

Trouwens voor de liefhebbers, in januari Layo & Bushwacka! in de Winkel van Sinkel!

pi_15172298
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 21:08 schreef shroomer het volgende:
Damn Surgeon is geniaal
heb de eer om samen met hem en paul damage te mogen draaien op 17 januari 2004 @ planet rose, doornroosje

die andere vraag over de youngsters is confidential part.3

Homer Simpson: "Relax. What is mind? No matter. What is matter? Never mind!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')