quote:Het is wel een leuke ontwikkeling dat er steeds meer acts ergens tussen techno, minimal en IDM zitten. Ik vind zelf sommige nummers van L'Usine - Surface EP erg goed op dat gebied (Squeak, Deadend, Flat & Wasteland).
Op zondag 28 september 2003 16:09 schreef HAL9000S het volgende:
Intelligent techno--> experimentele techno, vaak hand in hand met het minimale werk...techno die vaak uit complexe structuren bestaat. Artiesten: o.a. Fluxion, Niederflur, Theorem, Scion, drexciya.
Sowieso komen de afgelopen tijd steeds meer "crossover" nummers uit die tussen genres in liggen, dat maakt ze mijns inziens alleen maar interessanter.
quote:Je bedoelt gewoon techhouse in de richting van Jamie Anderson, Dave Angel, Mr. C e.d.?
Op zondag 28 september 2003 16:36 schreef UniversalNation het volgende:
En natuurlijk futurefunk, een mix tussen groove/house en tech(no) house
Verder moeten we niet de clubtechno van de Rotterdamsche school (Michel De Heij, Secret Cinema, Benny Rodrigues) vergeten
en inmiddels is het geheel na een aantal jaren een eigen leven gaan leiden
naam graag
DK - murder was the bass! .!!!!!
quote:Ja dat is em... ik vind het gewoon techno, maar hij klinkt lekker net wat anders dan andere platen... hij blijft geweldig, wordt niet voor niks al maandenlang door zo'n beetje iedere techno DJ geraaid
Op maandag 29 september 2003 15:19 schreef Jerruh het volgende:
of het nou techno is, daar verschillen de meninge over maar:DK - murder was the bass!
.!!!!!
quote:ik zocht m al een tijdje, want ik hoorde m in de set van tomcraft op mysteryland, maar ik ben slecht in namen enz. maar nu heb ik m en hij roeleert de pan uit!!!
Op maandag 29 september 2003 15:22 schreef Jape het volgende:[..]
Ja dat is em... ik vind het gewoon techno, maar hij klinkt lekker net wat anders dan andere platen... hij blijft geweldig, wordt niet voor niks al maandenlang door zo'n beetje iedere techno DJ geraaid
quote:ir rules out of the pan
Op maandag 29 september 2003 15:24 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik zocht m al een tijdje, want ik hoorde m in de set van tomcraft op mysteryland, maar ik ben slecht in namen enz. maar nu heb ik m en hij roeleert de pan uit!!!
quote:DK8 - Murder Was The Bass (reworked)
Op maandag 29 september 2003 15:14 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
dit nummernaam graag
quote:Da's heel erg minimaal, maar wel lekker. Op dat gebied vind ik Monolake ook niet evrkeerd, de recente 12" Atomium/Linear/Reminescence is een aanrader voor diegenen die van experimenteler werk houden.
Op maandag 29 september 2003 01:52 schreef HAL9000S het volgende:
Mijn persoonlijk boegbeeld wat 'intelligent techno' betreft vind ik nog altijd consumed van plastikman, met kop en schouders er bovenuit.
quote:Je bedoelt Response? Die vind ik ook lekker klinken ja, weer erg melodieus op de Kanzleramt manier...verder heb ik The Persuasino Channel, Fokus van Carola en Porter Ricks binnengekregen ook alle 3 goede albums.
Op zaterdag 4 oktober 2003 03:31 schreef teknomist het volgende:[..]
Ja die, ik ga em morgen maar eens luisteren. Verder heb ik de nieuwe van Alexander Kowalski van Kanzleramt
Erg lekker
Monolake zal ik eens checken.
Niederflur al gecheckt??
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 03:34 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Je bedoelt Response? Die vind ik ook lekker klinken ja, weer erg melodieus op de Kanzleramt manier...verder heb ik The Persuasino Channel, Fokus van Carola en Porter Ricks binnengekregen ook alle 3 goede albums.
Niederflur al gecheckt??
Is Fokus goed?
quote:Ja, leek me wat meer gepast
Op zaterdag 4 oktober 2003 03:36 schreef teknomist het volgende:[..]
Dit staat opeens in Techno!
![]()
quote:jazeker de moeite waard om een keer te beluisteren, zeker als je een beetje van de carola stijl houdt.
Is Fokus goed?
quote:Zeker weten. Heb je de Chris Liebing-bootleg van The White Stripes wel eens gehoord?
Op zaterdag 4 oktober 2003 03:38 schreef HAL9000S het volgende:jazeker de moeite waard om een keer te beluisteren, zeker als je een beetje van de carola stijl houdt.
Ik baal er echt van dat ik Dave Clarke hebben moeten missen
_0_^0^_0_^0^_0_^_0_^_0_^_0_
Was echt bizar, maar op het laatst draaide hij
een gaaf nummer van de Gravediggaz, leek een beetje op
cypress hill:X maar dan anders, die ik niet kan
vinden op Kazaa, krijg alleen maar slome negermuziek
te horen bij die naam.
* The White Stripes - "Seven Nations Army" [Chris Liebing Bootleg Remix]
* Mauro Picotto - "New Time, New Place"
* Speedy J - "Tanga"
* Steve Rachmad - "Filter Madness"
* Chris Liebing - Gassenhauer [Marco Carola Remix]
* Hendrik B - (nieuwe)
quote:Die werd gisteren op Awakenings gedraaid, relaxed nummertje.
Op zaterdag 11 oktober 2003 02:38 schreef teknomist het volgende:
Mijn favoriete tracks van dit moment:* The White Stripes - "Seven Nations Army" [Chris Liebing Bootleg Remix]
quote:Op Lowlands werd tijdens een technoset gewoon het orgineel ingemixt, iedereen helemaal los. Orgineel is véél beter!
Op maandag 13 oktober 2003 02:02 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Die werd gisteren op Awakenings gedraaid, relaxed nummertje.
quote:Op mysteryland draaide Timo Maas ook het origineel, wel beter idd ja...zowiezo klinkt die remix niet zo heel anders dan het origineel.
Op maandag 13 oktober 2003 09:38 schreef Luni het volgende:[..]
Op Lowlands werd tijdens een technoset gewoon het orgineel ingemixt, iedereen helemaal los. Orgineel is véél beter!
quote:Techtrance heet zoiets
Op maandag 15 september 2003 14:30 schreef simon-v het volgende:
idd Marco V draait (hard) trance.
quote:Lazer op met die term
Op maandag 13 oktober 2003 18:59 schreef SONiCB00M het volgende:[..]
Techtrance heet zoiets
Zijn er nog mensen die intresse hebben in een techno setje? Zal ik er eentje mixen deze week en ff uploaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |