abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_885822
Helaas nu afgelopen, maar de afgelopen weken op de Belgische TV te bekijken. Zijn er meer die ongelooflijk hebben gelachen én genoten van dit programma?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_887372
Ja, heb ik gezien. Helaas afgelopen. Niet om lullig te doen, maar had je niet eerder kunnen komen met dit topic?
Het is wel goed, maar niet echt hoogstaande TV. Meeste was ik na 10 minuten al weer vergeten. Met uitzondering van de Herman Brusselmans-aflevering. Wat was dat goed! Bekendste hedendaagse Belgische schrijver afzeiken waar hij zelf bij zit. Met als hoogtepunt Tom & Bart verkleed als Hermannen (strakke spijkerbroek, baard van drie dagen en bos haar) die naar VTM gaan, om excuses aan te bieden 'aan al de wijven hier, die we beledigd hebben. Het spijt ons, sorry'.

Tom Lenaerts & Bart de Pauw zijn twee van de drie mannen die De Mol (en Schalkse Ruiters) bedacht hebben. Maar dat was al bekend geloof ik.

I intend to live forever, or die trying.
  maandag 2 april 2001 @ 21:44:56 #3
9934 Hiroller
Just rollin' around
pi_887720
quote:
Op 02 april 2001 12:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Helaas nu afgelopen, maar de afgelopen weken op de Belgische TV te bekijken. Zijn er meer die ongelooflijk hebben gelachen én genoten van dit programma?
Ik denk dat je een van de weinige couchpatatoes bent die het kijkt behalve ene T. de K. uit 's te B...
High Roller$ creating their own DE9; DEMO "2003: A SPACED ODYSSEY" FINALLY RELEASED!: http://surf.to/highrollers
pi_888694
quote:
Helaas afgelopen. Niet om lullig te doen, maar had je niet eerder kunnen komen met dit topic?
Jawel, ik heb er alleen ook niet aan gedacht.

Ook die uitzending gezien met dat grietje die tegen Bart zei" Zou je misschien iets meer naar mijn gezicht kunnen kijken?

Werelds...!

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_892294
Ik denk dat dat de aflevering met Roger De Vlaeminck en Ann Nelissen was. 'We zijn al weer ruim een half uur bezig, tijd voor een korte pauze.' Tom & Bart op de gang: 'Zeg Bart, je zit wel erg naar haar te staren hoor.' 'Neuh, dat valt toch wel mee? Wat heb je gegeten gister, je adem ruikt.' 'Wacht, we wisselen zo dadelijk wel van plaats.' Tom en Bart terug naar de gasten, Tom gaat naast
Ann zitten, en staart haar twee volle minuten aan.

Haai, I am doctor Love... And I am mister Sensitive... We would like to help you with your relationship...

http://www.mannenopderand.be

Staan ook beroerde screensavers op van de afleveringen.

I intend to live forever, or die trying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')