Survivalniveau
"Ik leef en woon in de natuur. Op dat vlak zal het wel goed gaan, maar ik denk dat ik op sociaal vlak slechter ga scoren. Ik heb niet veel vrienden en kennisen en leef vrij teruggetrokken."
Voorbereiding
"Totaal niet. Ik heb tot het laatste moment gewerkt. Een dag voor ik vertrok zij mijn vriendin 'heb je even voor me, want je gaat morgen weg'."
Over het leiderschap
"Ik heb het in me en ga alles met gezond verstand proberen op te lossen."
(bron: http://www.net5.nl/er2003/)
"Ik ben de westerse wereld beu. De mentaliteit van zoveel mogelijk geld verdienen maak me kwaad. De natuur vind ik prettiger."
De leider die van zijn privilleges gebruik maakt. De Einzelganger die leider is gemaakt.
Ik was verbaasd te lezen dat hij een vriendin heeft.
Met zijn uitspraken heeft hij me tot nu toe al veel laten lachen.
quote:
Op maandag 15 september 2003 09:27 schreef mbn het volgende:
Met zijn uitspraken heeft hij me tot nu toe al veel laten lachen.
"IK ben de leider en jullie mogen niet in de buurt van de hut komen. Dat is alleen voor MIJ"
eerste instantie wilt hij die magnesium stick geheimhouden zodat hij een "kaart achter de hand had". Kan ik me wat bijvoorstellen, maar ok.
Wat doet hij vervolgens, hij ziet dat het vrouwen zijn in plaats van mannen en hierdoor verandert hij van tactiek en komt er mee aanzetten. Maar in plaats van gewoon dat ding te laten zien enzo zegt ie zo van:
" ja ik was het niet van plan om aan jullie te laten zien, ik wilde het voor mezelf houden, bla bla bla "
als ik daar op dat eiland had gezeten had ik die gozer echt niet vertrouwt nadat hij dit had gezegt, wie weet wat hij nog meer voor zich zelf houdt ...
Die vriendin is overigens een vet mormel
quote:Hij wilde het spel tactisch spelen, maar gaf zijn belangrijkste troef meteen op. Als ik daar zat en het tactisch wilde spelen wist ik wel dat je juist die Bjorn zelf kan gebruiken.
Op maandag 15 september 2003 14:20 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Wat ik niet snapte:eerste instantie wilt hij die magnesium stick geheimhouden zodat hij een "kaart achter de hand had". Kan ik me wat bijvoorstellen, maar ok.
Wat doet hij vervolgens, hij ziet dat het vrouwen zijn in plaats van mannen en hierdoor verandert hij van tactiek en komt er mee aanzetten. Maar in plaats van gewoon dat ding te laten zien enzo zegt ie zo van:
" ja ik was het niet van plan om aan jullie te laten zien, ik wilde het voor mezelf houden, bla bla bla "
als ik daar op dat eiland had gezeten had ik die gozer echt niet vertrouwt nadat hij dit had gezegt, wie weet wat hij nog meer voor zich zelf houdt ...
quote:die zag er nog wilder uit dan Bjorn
Op maandag 15 september 2003 14:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heeft iemand een cap van Bjorn's vriendin?
quote:Ja aan deze man gaan we nog veel plezier beleven.
Op maandag 15 september 2003 15:04 schreef Spindizzy het volgende:
Ik lach me tot nu toe rot om Koning Bjorn en zijn kippetjes
Ik vind 'm ondanks zijn verschijning en taalgebruik toch best wel sympathiek en die vrouwen mogen toch maar blij zijn met zo'n ploeteraar.
quote:Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat hij nooit bij Jambers is geweest.
Op maandag 15 september 2003 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vraag me af uit welke aflevering van Jambers ze die man hebben geplukt.
quote:In zijn vijvertje, ver van de bewoonde wereld, "Ik ben echt een natuurmens."
Op maandag 15 september 2003 14:56 schreef -Mk- het volgende:
[afbeelding]
.
Maar na een tijdje krijg ik toch wel het idee dat het een geschikte kerel is. Leuk om het verschil van aanpak te zien tussen Fatima en Bjorn.
Toch grappig dat vrouwen makkelijker een dienende rol vervullen dan mannsen. Het lijkt er zelfs op dat de 8 vrouwen het leuk vinden om een leider te dienen.
Maar ik verwacht toch dat er op een gegeven moment een bom zal gaan barsten. Zeker als het wat minder gaat met het eten enzo.
quote:Zij allemaal een kleine schelp en hij een grote
Op maandag 15 september 2003 16:16 schreef schwa78 het volgende:
Toch grappig dat vrouwen makkelijker een dienende rol vervullen dan mannsen. Het lijkt er zelfs op dat de 8 vrouwen het leuk vinden om een leider te dienen.
Meesterlijke tv!!
quote:terwijl hij toch steeds aangeeft dat hij gewoon evenveel verdient als de rest.
Op maandag 15 september 2003 16:20 schreef GRUMBLER het volgende:[..]
Zij allemaal een kleine schelp en hij een grote
's morgens gaan ze hem wekkenMeesterlijke tv!!
Ook die opmerking over het fruit was meesterlijk. Hij kreeg het grootste stuk: "Maar wie krijgt er nu minder dan?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |