fipo
[Dit bericht is gewijzigd door bobjuh op 14-09-2003 21:28]
Ryan gaat eruit, maar blaten dat hij 't zo goed kon.Maar wie ging het meest van de balk af, je precies
quote:Jah hallo snolleke is er niet bij.,
Op zondag 14 september 2003 21:27 schreef Cactus het volgende:
Wel apart dat het (voorlopig in iedergeval) er naar uitziet .. dat een berg vrouwen met slechts 1 man erbij .. toch heel anders werkt als groep .. als een berg vrouwen alleen .. (zoals vorig jaar)
*mis Snolleke*
Hopelijk blijft hij lang in de race
quote:dat lag in den beginne niet alleen aan snolleke hoor .. er was toen toch een sfeer van algehele lamlendigheid en achterdocht door iedereen ...
Op zondag 14 september 2003 21:28 schreef toska het volgende:[..]
Jah hallo snolleke is er niet bij.,
*mis Snolleke*
quote:Getverdemme. Hoe kùn je fan zijn van een vieze kerel met vieze baard die met vieze ogen en vieze kwijl op zijn lippen vies staat te gluren naar meiden in bikini?!
Op zondag 14 september 2003 21:29 schreef berney het volgende:
Ik ben fan van die vent van kamp noord!!.
quote:*mep*
Op zondag 14 september 2003 21:30 schreef racoon2002 het volgende:somebody hit me....
Maar wie neemt er nou in godsnaam een beautycase mee op het eiland?
Die kerels in het andere kamp. Dat wordt nog de battle of the ego's.
Wel goed zoals die Fatima dat doet... met zichzelf op hetzelfde niveau te plaatsen als de anderen (met die hut bijv.) en vol bewondering te glunderen naar al die kerels.
quote:Kunnen ze de leiders er eigelijk wel uit stemmen ?
Op zondag 14 september 2003 21:30 schreef Sniper het volgende:
LOL die Bjorn. Heeft zich zo te zien voorbereid door 6 maanden op Rottemerplaat te zitten.Hopelijk blijft hij lang in de race
quote:morgen herhaling
Op zondag 14 september 2003 21:30 schreef racoon2002 het volgende:
kut.. te laat ingeschakeld...
somebody hit me....
quote:
Op zondag 14 september 2003 21:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
'Ik denk dat het uiteindelijk aan mij gelegen heeft dat we verloren hebben'Ja, d'oh! Idioot, jij hebt gewoon alles fout gedaan
.
*zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |