abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_883807
Dit is niet om te klagen , om te zeuren , of een roep om aand8..gewoon eventjes wat opschrijven .

Ik Voel me alleen, ook al zijn er op dit moment wel redelijk wat mensen om me heen.
Als ze vragen hoe het gaat zeg ik wel ok, of wel goed. Maar van binnen ben en voel ik mij alleen.Ik weet wel dat ik niet alleen ben en dat er altijd mensen voor me zijn .Maar het gevoel van alleen zijn bekruipt me eens in de zoveeltijd.

voor iedereen die er altijd voor mij is...wie diegene zijn weten ze zelf wel..diegene iig bedankt.

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_883853
quote:
Op 01 april 2001 21:56 schreef Joene het volgende:
Dit is niet om te klagen , om te zeuren , of een roep om aand8..gewoon eventjes wat opschrijven .

Ik Voel me alleen, ook al zijn er op dit moment wel redelijk wat mensen om me heen.
Als ze vragen hoe het gaat zeg ik wel ok, of wel goed. Maar van binnen ben en voel ik mij alleen.Ik weet wel dat ik niet alleen ben en dat er altijd mensen voor me zijn .Maar het gevoel van alleen zijn bekruipt me eens in de zoveeltijd.

voor iedereen die er altijd voor mij is...wie diegene zijn weten ze zelf wel..diegene iig bedankt.

Lieve Joene,

Heel herkenbaar wat jij schrijft, dit gevoel heb ik ook wel eens. Je eenzaam voelen terwijl er mensen om je heen zijn die van je houden. Toch kan dat. Als ik me zo veel, probeer ik meestal iets opbeurends te gaan doen, of naar een plek te gaan waar ik tot rust kan komen en kan nadenken. Is dit niets voor jou misschien?

Heel veel sterkte gewenst van Duch.

#geen
pi_883871
quote:
Op 01 april 2001 22:07 schreef DuchessX het volgende:
Lieve Joene,

Heel herkenbaar wat jij schrijft, dit gevoel heb ik ook wel eens. Je eenzaam voelen terwijl er mensen om je heen zijn die van je houden. Toch kan dat. Als ik me zo veel, probeer ik meestal iets opbeurends te gaan doen, of naar een plek te gaan waar ik tot rust kan komen en kan nadenken. Is dit niets voor jou misschien?

Heel veel sterkte gewenst van Duch.

He , thnx voor je lieve berichtje
ik ga zometeen denk ik proberen lekker te slapen en morgen weer vrolijk op te staan ...

joene

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 1 april 2001 @ 22:23:27 #4
5279 sheik
Oh, net weg!
pi_883924
zie het positief, dat je lekker alleen bent en ff tijd voor jezelf,(helpt mij vaak) eenzaamheid brengt je vaak dichter bij jezelf,en eenzaamheid is wat iedereen kent
sterkte
en vooral, wees aardig voor jezelf
Kuickuh!
pi_883973
het"alleen" zijn komt mij ook bekend voor
gelukkig mag ik morgen weer naar school
weer een beetje gezelligheid

meestal heb ik het alleen gevoel bijzonder errug
als b.v m'n broers en zus er zijn geweest(ik kan goed met ze opschieten) en ze komen meestal maar 1x in de 3 weken ofzo en dan gaan ze in 1 x allemaal weer weg naar een extreem leuk en gezellig weekend

it's better to burn out than to fade away.
  zondag 1 april 2001 @ 22:42:23 #6
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_884042
Waarschijnlijk heeft iedereen dat weleens... De een wat meer als de ander. Alleen zijn of je alleen voelen hoort misschien een beetje bij het leven ofzo...
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zondag 1 april 2001 @ 22:42:30 #7
10296 cleo-patra
gek op Caesar
pi_884043
Joene.

Je weet me te vinden.

ziet sterretjes .....
pi_890113
quote:

Heb ik nu alweer meer dan een jaar last van.
Als het straks zomer is zal het met mij in ieder geval wel beter gaan, hoop ik.
Asus P4P800 Deluxe-iPIV 2,4 800FSB-2x512pc3200Twinmos-Asus V9950 128 MB-2x80Gb 8Mb cache Maxtor-XP PRO SP1-Planet ADSL
  dinsdag 3 april 2001 @ 14:45:32 #10
1762 YPPY
Yppiaans
pi_890185
voor joene

Ik kan me wel voorstellen dat je je af-en-toe flink alleen voelt: veel mensen die er wel maar ook niet zijn.
Over een tijdje weet je vast meer, dat scheelt iig vast iets.
Ik geloof trouwens niet dat het raar is dat je je soms alleen voelt, dat heeft iedereen denk ik weleens.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 3 april 2001 @ 14:50:32 #11
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_890213
Ik denk dat iedereen zich soms wel alleen voelt, maar uiteindelijk zie je toch altijd weer hoeveel mensen er voor je zijn. Bovendien is er een groot verschil tussen alleen en eenzaam. Veel succes als je je rot voelt en op momenten dat dat zo is: zorg zelf dat dat gevoel weg gaat. Gaat niet in je eentje je rot voelen, maar bel een vriend of vriendin en praat met ze of ga wat leuks doen. Veel succes!
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 3 april 2001 @ 14:52:48 #12
1762 YPPY
Yppiaans
pi_890221
quote:
Op 03 april 2001 14:29 schreef JollyBlaze het volgende:
Heb ik nu alweer meer dan een jaar last van.
Als het straks zomer is zal het met mij in ieder geval wel beter gaan, hoop ik.
Een jaar is wel lang! Heb je hier altijd last van? Dan voel je je wel erg eenzaam
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_894433
Je kan je alleen maar alleen voelen als er ook momenten zijn waarop je je niet alleen voelt... Die tijden breken dus ook weer aan.
Zonder dalen geen pieken. Houdt de moed er dus in en als dat niet echt lukt stuur dan een mailtje of wat. Gegarandeerd reply. Misschien dat je je dan minder alleen voelt.
pi_902904
quote:
Kvoel me precies het zelfde, alleen dan niet eens in de zoveel tijd, maar constant.
Vooral op school. Ik ben nl blijven zitten en heb zowat geen aansluiting in die klas. In kalenderjaren zit er +/- 2 jaar tussen maar geestelijk 2 keer zoveel. Kan wel met ze opschieten daar niet van. Maar toch val ik er gigantisch buiten.
Doordat ik ben blijven zitten zijn de vriendschappen met vriendinnen die nu in de 4e klas zitten ook erg verwatert. Tijdje geleden is een goeie vriendschap ook geeindigd. Een vriendin die ik al ruim 11 jaar ken. Oa probeerde ze mijn relatie kapot te maken omdat hij niet goed voor mij was, maar ondertussen vond ze hem zelf ook wel erg leuk en maakte ze dat ook wel duidelijk...

P.s. Joene, als je ff wilt kletsen, ik ben (bijna) altijd online.

[Dit bericht is gewijzigd door sweetie op 05-04-2001 22:21]

vrijdag 6 april 2001 @ 09:05:43 #15
4605 KingShakur
back.... really...
pi_905006
Er is een wezenlijk vrschil tussen alleen zijn en eenzaam zijn.

Je kan honderd vrienden om je heen hebben en je toch alleen en leeg voelen. Het is een gevoel dat jij alleen maar kan invullen door interne rust te vinden en door te onderzoeken wat jouw 'leegte' vult...

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_3777123
Meer dan een jaar geleden schreef ik dit

Het gevoel is er nog steeds,
zeker de laatste paar dagen ,
bekruipt mij het bijna angstige gevoel.

Een dikke voor diegene die er altijd zijn ,
ik zal jullie nodig hebben .

Liefs joen

dinsdag 9 april 2002 @ 20:26:58 #17
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_3777157
ik voel me precies hetzelfde.. bepaald veel geluk in de liefde heb ik ook niet

sterkte joene

smile :D
pi_3777269
-edit-spelen in Onzin,svp-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 09-04-2002 22:21]

pi_3777275
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 20:39 schreef def167 het volgende:

[..]

Aantal posts 17291
Gem. aantal posts/dag 33
Geregistreerd op 27 oktober 2000

te vaak op fok??

Zou je misschien voor je iets POST Met je grote smoel ,
even willen nadenken
pi_3777277
Zo voel ik me bijna constant Maar ja is er iets aan te doen?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_3777279
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 20:39 schreef def167 het volgende:

[..]

Aantal posts 17291
Gem. aantal posts/dag 33
Geregistreerd op 27 oktober 2000

te vaak op fok??

pi_3777282
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 20:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo voel ik me bijna constant Maar ja is er iets aan te doen?
hmm er is nu wel een duidelijke reden bij mij , die ik liever niet op fok verkondig
pi_3777298
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 20:42 schreef Joene het volgende:

[..]

hmm er is nu wel een duidelijke reden bij mij , die ik liever niet op fok verkondig

Nou ja, als je weet waar het door komt weet je vast waar je moet beginnen om er iets aan te doen, of niet?
pi_3777309
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 20:43 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nou ja, als je weet waar het door komt weet je vast waar je moet beginnen om er iets aan te doen, of niet?

ehm , ik denk niet dat die taak in ditgeval bij mij ligt helaas
pi_3777333
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 20:45 schreef Joene het volgende:

[..]

ehm , ik denk niet dat die taak in ditgeval bij mij ligt helaas

Ow... I'm sorry.

Sterkte dan

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: