Ik krijg al een paar dagen mail van iemand die ik niet ken maar veel over mij weet ..... nu weet ik zijn ip-adres,......
Ik heb al gekeken op www.ripe.net maar ik wor er niet wijzer van... hoe kan ik daar nou in vredesnaam zoeken naar dat ip-adres????
Hopelijk weet iemand dit en kan mij helpen!!!!
maar je kunt nooit de naam, of de adresgegevens achterhalen
Indien diegene steeds een ander IP heeft, bijv. omdat hij/zij met een modem inblelt, kun je t wel op je buik schrijven volgens mij.
iig, suc6
quote:wow brilliante webstie, maar ik kreeg wel een straatnaam, telefoonnummer alles enz
Op zondag 14 september 2003 16:24 schreef _Administr8or_ het volgende:
hier kun je zien waar hij/zij ongeveer vandaan komt :
http://www.ripe.net/db/whois/whois.htmlmaar je kunt nooit de naam, of de adresgegevens achterhalen
quote:van de provider denk ik
Op zondag 14 september 2003 16:29 schreef bluebellyfluff het volgende:[..]
wow brilliante webstie, maar ik kreeg wel een straatnaam, telefoonnummer alles enz
quote:Precies
Op zondag 14 september 2003 16:30 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
van de provider denk ik
Dus als dat figuur mailtjes stuurt vanuit outlook oid, is het verzonden IP-adres het lokale adres van zijn/haar pc. Dit kan het IP zijn van zijn/haar internetaansluiting, maar ook het IP van zijn/haar pc in een LAN.
quote:das wel een leuke site ja
Op zondag 14 september 2003 16:24 schreef _Administr8or_ het volgende:
hier kun je zien waar hij/zij ongeveer vandaan komt :
http://www.ripe.net/db/whois/whois.htmlmaar je kunt nooit de naam, of de adresgegevens achterhalen
dit is wat ik weet,..........
[Dit bericht is gewijzigd door BaZje op 14-09-2003 18:51]
quote:is mij nog never nooit gelukt
Op zondag 14 september 2003 16:34 schreef TAmaru het volgende:
ik vond ehm hoe heet het NeoTrace vroeger wel geweldig, hij kon het tot op de wijk en soms zelfs straat achterhalen (bij mij zat ie er een paar straten naast maar het was niet slecht!)...maar tegenwoordig lukte me het niet meer dat map-overzicht te krijgen, helaas...
quote:Jah ik ga niet dat ip nr hier neerzetten........ vink een beetje lullig...... ik weet onderhand wel dat het ergens uit ede moet komen
Op zondag 14 september 2003 16:40 schreef TAmaru het volgende:
.xxx?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |