-edit- lama... heb het al gezien op de official page
het ziet er allemaal erg leuk uit... 'k ga m vannavond installeren
[Dit bericht is gewijzigd door Roellie80 op 08-10-2003 15:48]
quote:http://www.eagames.com/official/sc4_rushhour/rh_screenshot_view.jsp
Op woensdag 8 oktober 2003 15:59 schreef R_B het volgende:
Kan iemand toch ff wat screens posten?
[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 08-10-2003 16:22]
quote:Wat je ziet is een overgang van Avenue naar verhoogde snelweg
Op woensdag 8 oktober 2003 17:03 schreef Bob.Ross het volgende:
huh in die onderste screen lijkt 't erop dat ze een brug van een hoofdstraat gemaakt hebben, kan dat alleen als je een brug over een rivier oid maakt? of kan je in de stad ook een brug - van een hoofdstraat - over bijv een normale weg leggen? is mij nl nog niet gelukt
quote:weet je 't héééél zeker? bij mij ziet dat er toch echt anders uit volgens mij
Op woensdag 8 oktober 2003 17:25 schreef Atreidez het volgende:[..]
Wat je ziet is een overgang van Avenue naar verhoogde snelweg
quote:hij heb gelijk
Op woensdag 8 oktober 2003 17:51 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
weet je 't héééél zeker? bij mij ziet dat er toch echt anders uit volgens mij
quote:Maar wel een screenshot van voor de release. Wat me opvalt is dat-ie hier nog helemaal zwart is. In de game, wordt de weg al grijs tijdens het oplopen.
Op woensdag 8 oktober 2003 17:25 schreef Atreidez het volgende:[..]
Wat je ziet is een overgang van Avenue naar verhoogde snelweg
Overigens is dit helemaal niet zo vreemd; op de demoplaatjes voor SC4 lag er nog sneeuw op de bergen, dat zit er ook niet meer in.
quote:goed opgemerkt hoor
Op woensdag 8 oktober 2003 21:36 schreef K3 het volgende:[..]
Maar wel een screenshot van voor de release. Wat me opvalt is dat-ie hier nog helemaal zwart is. In de game, wordt de weg al grijs tijdens het oplopen.
Overigens is dit helemaal niet zo vreemd; op de demoplaatjes voor SC4 lag er nog sneeuw op de bergen, dat zit er ook niet meer in.
maaruh.... m'n CD1 heeft het min of meer begeven
dus misschien toch geen SC installeren vannavond
heb nu een goede CD1... maar het spel start niet... de autorun werkt niet en de setup doet ook nix.
De autorun komt ff in m'n taskmanager maar verdwijnt ook weer net zo snel
Is dit eerder voorgekomen bij mensen?... iemand tips?
quote:ja cd werkt gewoon niet, hebben veel mensen gehad volgens mij...
Op woensdag 8 oktober 2003 22:27 schreef Roellie80 het volgende:
KUT![]()
heb nu een goede CD1... maar het spel start niet... de autorun werkt niet en de setup doet ook nix.
De autorun komt ff in m'n taskmanager maar verdwijnt ook weer net zo snel![]()
Is dit eerder voorgekomen bij mensen?... iemand tips?
vanavond pics van m'n nieuwe stadje .
[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 09-10-2003 12:30]
Hoe bouw ik bruggen (voor auto en spoor) over water (en evt ook over land)
Ik kan nergens die feature vinden.........
Help!
quote:zoieso kan je alleen een brug van een recht stuk weg bouwen, dus dat is belangrijk. Dus op zo'n moment begin je aan 1 kant van 't water (dan is ie nog rood) als je 'm op een gegeven moment ver genoeg doorgetrokken heb naar de andere kant wordt ie blauw, dan kan je 'm bouwen
Op donderdag 9 oktober 2003 12:54 schreef Zimmer het volgende:
Allicht een domme vraag, Heb SC4 nog niet zolang:\Hoe bouw ik bruggen (voor auto en spoor) over water (en evt ook over land)
Ik kan nergens die feature vinden.........Help!
quote:En als je in RH ver genoeg van het water begint en eindigt, kun je de hoogte van de brug ook nog bepalen
Op donderdag 9 oktober 2003 13:01 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
zoieso kan je alleen een brug van een recht stuk weg bouwen, dus dat is belangrijk. Dus op zo'n moment begin je aan 1 kant van 't water (dan is ie nog rood) als je 'm op een gegeven moment ver genoeg doorgetrokken heb naar de andere kant wordt ie blauw, dan kan je 'm bouwen
Ben ook met nieuwe region begonnen voor de gein, want me metropool doet erg moeilijk 260k mensen, en een hoop zwarte gebouwen. Overvolle wegen en bezette spoorbaan begin ik maar niet eens over.. Nu dus ook wijd gaan bouwen, en.. Ik heb maar gelijk 2 maps vlak naast elkaar genomen om ervoor te zorgen dat er nooit Dirty Industry in me stad terecht komt
quote:In de Knowledge Tree van SC4ever.com staan wel wat interessante dingetjes. Maar je moet met name naar het forum, daar komen echt alle freaks bij elkaar!
Op maandag 6 oktober 2003 16:28 schreef jogy het volgende:
Wat zijn nou een beetje de beste tutorials voor spelers die el al weten hoe het werkt, strategie en of andere speltips, kunnen jullie een paar linkjes hier neergooien, dus niet de total newbie-tips, van 'dit is stroom, dit is water' maar eerder gewoon beste plekken om iets neer te plempen, verschillende inrichtings-manieren en dergelijke.
quote:Frollo
Op donderdag 9 oktober 2003 13:13 schreef Frollo het volgende:
stroomstoring op m'n werk, lekker vroeg naar huis
oftewel Rush hourrrrrrrrrrrr
quote:Hehe
Op donderdag 9 oktober 2003 13:22 schreef Atreidez het volgende:
FrolloIk denk al, waar blijf je. Heb je RH al?
Naah, ik ben weer helemaal hooked aan Civilization 3 en heb geen tijd voor iets anders. Maanden niet gedaan, Civ3, maar toen stuitte ik op civfanatics.com. Men is daar zo enthousiast en de tips zijn zo goed dat het gelijk weer begon te kriebelen
Op SC4 was ik sowieso al uitgekeken, omdat het toch vervelend is dat je nooit echt klaar bent. Geen doel. En ik denk niet dat RH daar iets aan kan veranderen
quote:Als je nog kan posten doet de stroom t toch
Op donderdag 9 oktober 2003 13:28 schreef Bob.Ross het volgende:
trouwens....stroomstoring op m'n werk, lekker vroeg naar huis
oftewel Rush hourrrrrrrrrrrr
quote:Tis wel erg leuk hoor, RH! Civ3..
Op donderdag 9 oktober 2003 13:34 schreef Frollo het volgende:
Naah, ik ben weer helemaal hooked aan Civilization 3 en heb geen tijd voor iets anders. Maanden niet gedaan, Civ3, maar toen stuitte ik op civfanatics.com. Men is daar zo enthousiast en de tips zijn zo goed dat het gelijk weer begon te kriebelenOp SC4 was ik sowieso al uitgekeken, omdat het toch vervelend is dat je nooit echt klaar bent. Geen doel. En ik denk niet dat RH daar iets aan kan veranderen
quote:kzit al thuis, maar 't mooie is, dat de stroom op m'n werk er wel weer op is, maar de main server is d'r uit gedonderd + z'n airco waardoor ie overhit zou worden als ie aangezet zou worden
Op donderdag 9 oktober 2003 13:49 schreef Atreidez het volgende:
Als je nog kan posten doet de stroom t tochOf zit je al thuis, u lucky bastard
alles 1 breed en 3 lang en dan zoveel mogelijk in een blok douwen, daar komt 't eigenlijk op neer, dus op een gegeven moment heb je een blok van bijv 6 breed en 20 lang, en dan ongeveer de hele stad.
Ik heb 't idee dat je daar mee de mooiste area's krijgt. Want op 't moment dat je meer welvaart in je stad krijgt, komen er op de residential plekken allemaal gigantische villa's van 3x3, die zijn zoooooo gaaf, allemaal een vet zwembad in de tuin enzo
maar goed hoe bouwen jullie meestal? één bepaalde strategie? of doe je maar wat. 'K ben benieuwd
quote:Meestal doe ik maar wat maar heb wel veel area's met grote blokken voor als de skyscrapers komen
Op donderdag 9 oktober 2003 16:30 schreef Bob.Ross het volgende:
weet je wat ik me nog afvroeg, ik bouw de meeste area's als volgt;alles 1 breed en 3 lang en dan zoveel mogelijk in een blok douwen, daar komt 't eigenlijk op neer, dus op een gegeven moment heb je een blok van bijv 6 breed en 20 lang, en dan ongeveer de hele stad.
Ik heb 't idee dat je daar mee de mooiste area's krijgt. Want op 't moment dat je meer welvaart in je stad krijgt, komen er op de residential plekken allemaal gigantische villa's van 3x3, die zijn zoooooo gaaf, allemaal een vet zwembad in de tuin enzomaar goed hoe bouwen jullie meestal? één bepaalde strategie? of doe je maar wat. 'K ben benieuwd
quote:oh industrie heb ik gigantische blokken, eigenlijk hou ik gewoon aan waar "simcity zelf" zeg maar de wegen wil hebben.
Op donderdag 9 oktober 2003 17:41 schreef KarenDamen het volgende:
Ik trek meestal wegen om blokken van 4 bij 4. Soms maak ik de residential dingen wel 3 diep ipv 2.
Er komen dus max. 4 blokken naast elkaar te staan, daarna komt er een weg. Dit heb ik vooral bij dense residential.
Bij de lichtere bebouwing heb ik meestal grotere en meer kavels in een blok, net zoals hierboven beschreven is.
Voor industrie alles 4x4, en de commerce van alles wat.
Wat de neuk is dit eik? ..
En ik bouw meestal 3x4 met residential en 9x5 industrial oid, 4x4 of 5x4 commercial .
quote:Je hebt de funding van je elec centrale niet hoog genoeg staan
Op donderdag 9 oktober 2003 20:04 schreef jogy het volgende:
[afbeelding]Wat de neuk is dit eik?
..
En ik bouw meestal 3x4 met residential en 9x5 industrial oid, 4x4 of 5x4 commercial
.
quote:Hij staat maar op een 70% gebruik
Op donderdag 9 oktober 2003 20:14 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
Je hebt de funding van je elec centrale niet hoog genoeg staan
quote:Eigenlijk heb ik dat in elke stad die ik bouw, maar stoor me er niet echt aan eigenlijk
Op vrijdag 10 oktober 2003 09:28 schreef Atreidez het volgende:
Kheb t ook keer gehad (zie deel 3 ofzo) maar t heeft idd met funding te maken al kon ik het zelf niet goed oplossen op die manier. Weghalen en nieuwe bouwen was ook goed, dus misschien dat je dat ook kan doen
en het ziet er mooi uit
quote:Ik kom van de vakantie ff een paar dagen spelen op jouw pc hoor..
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:56 schreef Jan-jaap het volgende:
ik had het spel al een tijd in de kast liggen ,maar ben er vandaag eindelijk mee begonnenen het ziet er mooi uit
quote:okee die zou ik wel posten als de stad iets geworden is, moet eerst oefenen
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:57 schreef DJKoster het volgende:[..]
Ik kom van de vakantie ff een paar dagen spelen op jouw pc hoor..
(die van mij is sloom..)
En natuurlijk verwacht ik pics van je stad..
Ik wil naar de miljoen toe, dat lijkt me erg cewl
Ik had binnen een maand Battlefield 1942: Secret Weapons & SC4: Rush Hour gekocht.
Als ik die vergelijk krijg je veel meer en leukere dingen erbij bij Rush Hour en iets minder bij BF: SW.
En ik vind het beter dat ze ook het niveau (gemakkelijk) hebben toegevoegd.
Dus voor alle SC fanaten die nog geen Rush Hour hebben: "Je moet die add-on gewoon thuis hebben!"
quote:Respect
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:21 schreef Atreidez het volgende:
Ik kon de verleiding van de grote stad niet weerstaan en ben daar weer mee verder gegaan. Met de weinige tijd die ik heb toch weer wat gestegen naar 268k Gelijk maar wat kiekjes geschoten toen ik een paar u drive it missies deed. Om geld binnen te halenLukt aardig, soms wel 20000 en meer is mogelijk..
Ik wil naar de miljoen toe, dat lijkt me erg cewl
Mijn region, zit al op de helft bijna
En nog een sfeerplaatje.
[Dit bericht is gewijzigd door Atreidez op 11-10-2003 14:16]
Zoals ik nu bouw gaat het erg goed, veel one way streets met wegen ertussen zodat ze altijd overal heen kunnen ontsnappen zogezegd, het houd de wegen goed en niemand klaagt over lange commuter-times , en ik bouw nu met blokken, scholen in het midden, en de bewoners eromheen, ziekenhuisin het midden 2 politiebureaus, geen industry ( ik wacht tot high tech als enige gewild is, dirty is al ongewild gelukkig ).
ik heb 2 high schools, 2 libraries, 2 grade schools, 1 museum en 1 college. Volgende stap is de universiteit, maar ik wacht er nog heel even mee denk ik.
Waar kan je de golfbaan het beste neerzetten, bij een zakenbuurt of in een residential ( met private schools erbij voor de rijke lui die er vast wel willen wonen . )
quote:Zo wijd als jij bouwt hou ik nooit lang vol
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:18 schreef jogy het volgende:
Waar kan je de golfbaan het beste neerzetten, bij een zakenbuurt of in een residential ( met private schools erbij voor de rijke lui die er vast wel willen wonen. )
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:03 schreef Bob.Ross het volgende:
Atreidez kan je nog een plaatje showen van je wolkenkrabbers? die heb je vást wel
Zoiets, of meer ingezoomd?
quote:mooie foto, vind 't zelf echt een uitdaging om er voor te zorgen dat zo veel mogelijk grote gebouwen niet "zwart" worden zeg maar, of abandoned, best moeilijk, je moet echt de perfecte balans tussen commercial en residential vinden, valt nog niet mee
Op zaterdag 11 oktober 2003 20:57 schreef Atreidez het volgende:Zoiets, of meer ingezoomd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |