quote:oh industrie heb ik gigantische blokken, eigenlijk hou ik gewoon aan waar "simcity zelf" zeg maar de wegen wil hebben.
Op donderdag 9 oktober 2003 17:41 schreef KarenDamen het volgende:
Ik trek meestal wegen om blokken van 4 bij 4. Soms maak ik de residential dingen wel 3 diep ipv 2.
Er komen dus max. 4 blokken naast elkaar te staan, daarna komt er een weg. Dit heb ik vooral bij dense residential.
Bij de lichtere bebouwing heb ik meestal grotere en meer kavels in een blok, net zoals hierboven beschreven is.
Voor industrie alles 4x4, en de commerce van alles wat.
Wat de neuk is dit eik? ..
En ik bouw meestal 3x4 met residential en 9x5 industrial oid, 4x4 of 5x4 commercial .
quote:Je hebt de funding van je elec centrale niet hoog genoeg staan
Op donderdag 9 oktober 2003 20:04 schreef jogy het volgende:
[afbeelding]Wat de neuk is dit eik?
..
En ik bouw meestal 3x4 met residential en 9x5 industrial oid, 4x4 of 5x4 commercial
.
quote:Hij staat maar op een 70% gebruik
Op donderdag 9 oktober 2003 20:14 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
Je hebt de funding van je elec centrale niet hoog genoeg staan
quote:Eigenlijk heb ik dat in elke stad die ik bouw, maar stoor me er niet echt aan eigenlijk
Op vrijdag 10 oktober 2003 09:28 schreef Atreidez het volgende:
Kheb t ook keer gehad (zie deel 3 ofzo) maar t heeft idd met funding te maken al kon ik het zelf niet goed oplossen op die manier. Weghalen en nieuwe bouwen was ook goed, dus misschien dat je dat ook kan doen
en het ziet er mooi uit
quote:Ik kom van de vakantie ff een paar dagen spelen op jouw pc hoor..
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:56 schreef Jan-jaap het volgende:
ik had het spel al een tijd in de kast liggen ,maar ben er vandaag eindelijk mee begonnenen het ziet er mooi uit
quote:okee die zou ik wel posten als de stad iets geworden is, moet eerst oefenen
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:57 schreef DJKoster het volgende:[..]
Ik kom van de vakantie ff een paar dagen spelen op jouw pc hoor..
(die van mij is sloom..)
En natuurlijk verwacht ik pics van je stad..
Ik wil naar de miljoen toe, dat lijkt me erg cewl
Ik had binnen een maand Battlefield 1942: Secret Weapons & SC4: Rush Hour gekocht.
Als ik die vergelijk krijg je veel meer en leukere dingen erbij bij Rush Hour en iets minder bij BF: SW.
En ik vind het beter dat ze ook het niveau (gemakkelijk) hebben toegevoegd.
Dus voor alle SC fanaten die nog geen Rush Hour hebben: "Je moet die add-on gewoon thuis hebben!"
quote:Respect
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:21 schreef Atreidez het volgende:
Ik kon de verleiding van de grote stad niet weerstaan en ben daar weer mee verder gegaan. Met de weinige tijd die ik heb toch weer wat gestegen naar 268k Gelijk maar wat kiekjes geschoten toen ik een paar u drive it missies deed. Om geld binnen te halenLukt aardig, soms wel 20000 en meer is mogelijk..
Ik wil naar de miljoen toe, dat lijkt me erg cewl
Mijn region, zit al op de helft bijna
En nog een sfeerplaatje.
[Dit bericht is gewijzigd door Atreidez op 11-10-2003 14:16]
Zoals ik nu bouw gaat het erg goed, veel one way streets met wegen ertussen zodat ze altijd overal heen kunnen ontsnappen zogezegd, het houd de wegen goed en niemand klaagt over lange commuter-times , en ik bouw nu met blokken, scholen in het midden, en de bewoners eromheen, ziekenhuisin het midden 2 politiebureaus, geen industry ( ik wacht tot high tech als enige gewild is, dirty is al ongewild gelukkig ).
ik heb 2 high schools, 2 libraries, 2 grade schools, 1 museum en 1 college. Volgende stap is de universiteit, maar ik wacht er nog heel even mee denk ik.
Waar kan je de golfbaan het beste neerzetten, bij een zakenbuurt of in een residential ( met private schools erbij voor de rijke lui die er vast wel willen wonen . )
quote:Zo wijd als jij bouwt hou ik nooit lang vol
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:18 schreef jogy het volgende:
Waar kan je de golfbaan het beste neerzetten, bij een zakenbuurt of in een residential ( met private schools erbij voor de rijke lui die er vast wel willen wonen. )
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:03 schreef Bob.Ross het volgende:
Atreidez kan je nog een plaatje showen van je wolkenkrabbers? die heb je vást wel
Zoiets, of meer ingezoomd?
quote:mooie foto, vind 't zelf echt een uitdaging om er voor te zorgen dat zo veel mogelijk grote gebouwen niet "zwart" worden zeg maar, of abandoned, best moeilijk, je moet echt de perfecte balans tussen commercial en residential vinden, valt nog niet mee
Op zaterdag 11 oktober 2003 20:57 schreef Atreidez het volgende:Zoiets, of meer ingezoomd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |