PS: was die vraag van Speknek aan mij?
Ik kijk weleens series alleen als het actie is, maar ik kijk bijvoorbeeld geen soaps ofzo
quote:Ja man lachuh!
Op 01 april 2001 18:10 schreef bossie het volgende:
Vanaf 16 April op Cartoon Network.Wie verheugt zich hierop?
En Jantje wat maakt het uit of het voorspelbaar is... altijd leuk om eens te kijken
quote:Ik bedoel niet zozeer dat het zo voorspelbaar is, maar elke aflevering is gewoon precies hetzelfde. En al die dingen duren zo lang.. het enige wat ze doen in elke aflevering is 25 minuten lullen en 5 minuten vechten. Tenminste, ze vechten niet echt, maar ze schieten heel de tijd mis en bergen kapot.
Op 01 april 2001 18:56 schreef speknek het volgende:
Nee ik bedoelde de opmerking van JantjeB, alle series zijn zo voorspelbaar als wat.
quote:Ik verheug me der een beetje op
Op 01 april 2001 18:10 schreef bossie het volgende:
quote:Ik ben eigenlijk wel benieuwd Tweek. Wat gaat er gebeuren? Tell us..
Op 03 april 2001 20:20 schreef Tweek het volgende:
* Tweek verheugd zich op afl 182 tot 186, redenen zullen terzijnertijd duidelijk worden,
Die filmpjes die ik had op mijn comp waren van behoorlijke baggerkwaliteit, nu maar eens mooi op tv kijken
quote:Hehe oke vooruit spoiler alert:
Op 03 april 2001 20:45 schreef Xhorder het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd Tweek. Wat gaat er gebeuren? Tell us..
In die afleveringen moeten ze vechten tegen cell dat is de sterkste van de androids, in de tussen tijd is vegeta ook ssj geworden. ik heb afl 184 al gezien daarin vechten ze met de cell jr, in het begin zie je ze allemaal op een rots staan leuk gezict drie ssj bij elkaar, trunks is er namelijk ook bij. een van de androids is goed geworden maar heeft verloren in een gevecht en alleen ze hoofd is nog over, aan het eind van de afl word dat hoofd naar gohan gegooit, en begint tegen hem te praten. Vervolgens vertrapt cell het hoofd en hier door wordt gohan weer erg boos en word vervolgens ssj 2, tja waar die 1 was geworden weet ik ook niet.
Nog een spoiler
Afl 296 is ook leuk daarin mergen goku en vegetta tot vegitto ofzo, ze vechten op dat moment tegen buu die alle andere al opgenomen heeft en hardstikke sterk is, maar die afl blijft nog wel een hele tijd weg hier.
Kijk eens bij programmatjes zoals imesh de leukste afl zijn daar wel te vinden, zelfs een paar van de films. En heel veel muziek video's, leukste van die is met queen - princess of the universe die is erg goed gemaakt en de muziek is ook erg toepasselijk.
quote:Pardon? Ze hebben net de hele rerun achter de rug hoor, vanaf begin februari tot 15 april of zo. Die Frieza saga was in december al geweest.
Op 03 april 2001 23:04 schreef VitamineD het volgende:
draggonball Z is koel
wat ik wel jammer vind is dat ze nu idd een rerun gaandoen van oude afleveringe
voor de rest zal ik zeker blijvenkijken
want FRIEZA was echt wel een toffe peer
Het leek toen wel alsof dat Frieza-gevecht op zich al 200 afleveringen duurde, nou bij de herhaling blijken het er maar 30 te zijn of zo.. Grappig
quote:Tot dat hij half huilend schreewend wegkruipt, en Gohan uitscheldt voor een "terrible monster".
Op donderdag 05 april 2001 16:07 schreef baggio het volgende:
Die Perfect Cell lijkt me wel stoer...
Ik heb vanaf the the puzzle of general Tao t/m A straight path to destruction
Trouwens, wat vind je van Krillin's haircut? ik erop!!!!
quote:Ik Heb Heel DBZ Op Cd Inmiddels!
Op zondag 28 oktober 2001 17:27 schreef HAL9000S het volgende:
The dark prince returns!!!!!Ik heb vanaf the the puzzle of general Tao t/m A straight path to destruction
Trouwens, wat vind je van Krillin's haircut? ik
erop!!!!
Maar Nu Komt Het Moeilijkste Gedeelte!!
DBGT En DB Vinden!!!!!!
quote:Probeer www.dbstore.com Eens!
Op zondag 28 oktober 2001 17:46 schreef HAL9000S het volgende:
Zeker, GT is bijzonder moeilijk te vinden, en als je er iets van vind dan is het japans gesproken en engels ondertitelt, best weird als je anders gewend bent! DB is volgens mij helemaal niet te vinden, waar ik eigenlijk op aan het w8ten ben is een DVD serie van DBZ, alle afleveringen in een pakket ofzo.
quote:dbstore is duur... zelfs amazon is nog goedkoper.
Op zondag 28 oktober 2001 17:51 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
Probeer www.dbstore.com Eens!
dvd 1 t/m 17 van Pioneer is moeilijk aan te komen, de rest is vrij makkelijk.
verder zijn ze alle videobanden nu langzaamaan naar dvd aan het omzetten.
Anyway... ik heb inmiddels Cell saga compleet, ik ging niet op de tv wachten.
Ik ben hard aan het sparen voor de Majin-Bu saga, ook al bijna klaar....
zooitje films ook al... nee, van mij hoeven ze 't niet meer uit te zenden.... al die re-runs.... ARGH!!!!
quote:Kazaa....
Op zondag 28 oktober 2001 20:32 schreef Wuder het volgende:
Hey, ik heb thuis op me pc afleveringen van DBZ. Maar ik kan nergens afleveringen vinden op internet na 210 ofzo, (Gohan en shit gaan met Ultimate KAi naar Majin Buu Shit) Iemand mij vertellen waar ik het kan halen?
'Tis trouwens de Supreme Kai
quote:IK !
Op zondag 01 april 2001 18:10 schreef bossie het volgende:
Sjaakman vindt het zaad dat CN er tegenwoordig om 22:00 mee ophoud. Vroeger was DBZ vaak in de HH om een uur of twaalf 's avonds. Dat was handig.
quote:Hoeveel afleveringen heb jij vanaf A straight path to destruction??
Op maandag 29 oktober 2001 11:36 schreef MAY-be het volgende:[..]
Kazaa....
en anders kan ik ze misschien wel fikke....'Tis trouwens de Supreme Kai
quote:Ehh... zit nu op werk....
Op dinsdag 30 oktober 2001 16:19 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Hoeveel afleveringen heb jij vanaf A straight path to destruction??
Heb trouwens ook een hoop films.
Ik heb aan films :
History of trunks
Bardock, Father of Goku
Rebirth of Fusion - Goku & Vegeta
If goku can't do it who can
Lord SLug
Road to the world strongest
The World Strongest
Tree of might
Brolly (ik geloof return of)
the 10 billion power warriors
en dan kan ik nog wat vergeten zijn.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |