abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13166269
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:27 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dan doe je dat toch,verbaasd me dan dat ze jouw nog niet hebben afgemaakt met je anti-Engeland instelling

Idd. Ik vermoed dat bij de betreffende user ook het

Islam vs. Het Westen meetelt ofzo...

Als het niet zo is sue me, maar ik heb zo het vermoeden omdat ie zooo keihard wijst naar Engeland, terwijl het over het probleem in het algemeen hebben.

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_13166300
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:24 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

EN ALS JIJ MIJN VERHAAL GOED GELEZEN HEBT WEET JIJ WAAR DE OORZAAK LAG

Jouw verhaal, als we jouw verhalen moeten geloven dan zijn de Engelse supporters engeltjes.
  zondag 14 september 2003 @ 20:31:48 #103
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13166307
maar goed,ben Anal + voetbalavondje kijken dus toedeledokie
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_13166325
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:31 schreef hamimandirali het volgende:

[..]

Jouw verhaal, als we jouw verhalen moeten geloven dan zijn de Engelse supporters engeltjes.

Ik heb hem al een aantal keren horen roepen dat ze dat juist niet zijn, geen enkel land heeft alleen maar lieverdjes als supporters..
pi_13166363
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:26 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Zelfs moorden probeert ie goed te praten

Waar heb ik dat beweerd, ik heb toch duidelijk verteld dat er altijd van die domme gasten zijn, die het voor de hele bevolking verpesten.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 september 2003 @ 20:35:07 #106
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13166378
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:25 schreef hamimandirali het volgende:

[..]

Ok, maar zij zijn wel de grootste oorzaak van het incident.

Je bent het er dus over eens dat het geen moord was. Mooi.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_13166409
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:28 schreef Doc het volgende:
De reden waarom het over Heizel ging omdat het aangevoerd werd als een voorbeeld waar Engelse supporters 39 personen vermoord hadden. Mijn punt is dat dat geen moord was.
Kom op Doc, als die Engelsen netjes in hun vakkie waren gebleven was dit niet gebeurd.
Tis geen moord maar van de dood van die 39 Italianen lopen die Engelsen niet met schone handen weg.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 september 2003 @ 20:37:08 #108
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13166421
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:30 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

psst Doc,dan blijven het toch wel Engelsen ondanks dat het eventueel CFC zou zijn?

Klopt, het was ook meer een reactie op een opmerking van AjaxNo1, dat het LFC supporters waren. Voor het argument Engelsen doet het er inderdaad niet toe
pi_13166434
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:30 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Idd. Ik vermoed dat bij de betreffende user ook het

Islam vs. Het Westen meetelt ofzo...

Waar heb je dat vandaan, ik leef en studeer in Nederland en heb respect voor de Nederlandse samenleving. Islam vs het westen dat komt voor bij onwetende mensen die het verzieken voor het Islam of voor het Westen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 september 2003 @ 20:38:54 #110
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13166454
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:36 schreef What het volgende:

[..]

Kom op Doc, als die Engelsen netjes in hun vakkie waren gebleven was dit niet gebeurd.
Tis geen moord maar van de dood van die 39 Italianen lopen die Engelsen niet met schone handen weg.

Zeg ik dat dan?

Ik zeg alleen dat het geen moord was.

TS gaf het wel als voorbeeld van Engelse supporters die andere supporters vermoord hadden. En dat is dus onterecht. Gezien je opmerking ben je het daar dus mee eens.

En ik heb al uitgelegd waarom ik dat punt maak.

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 14-09-2003 20:40]

pi_13166458
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:37 schreef hamimandirali het volgende:

[..]

Waar heb je dat vandaan, ik leef en studeer in Nederland en heb respect voor de Nederlandse samenleving. Islam vs het westen dat komt voor bij onwetende mensen die het verzieken voor het Islam of voor het Westen.

Oke, maar omdat je zo naar de Engelsen wees

Sorry, maar ik zei ook dat ik het vermoeden had

pi_13166478
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:37 schreef Doc het volgende:

[..]

Klopt, het was ook meer een reactie op een opmerking van AjaxNo1, dat het LFC supporters waren. Voor het argument Engelsen doet het er inderdaad niet toe

Gaan we nu overal mij de schuld van geven

FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 september 2003 @ 20:42:53 #113
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13166536
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:40 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Gaan we nu overal mij de schuld van geven

Is wel zo gemakkelijk eigenlijk

Maar ik doelde op je opmerking

quote:
Op zondag 14 september 2003 18:48 schreef Ajaxno1 het volgende:

Hoe is het anders mogelijk dat die Liverpool fans ze konden "bestormen"

Als LFC fan wil ik daar dus die noot bij maken die ik gemaakt heb
pi_13166546
Ik zie jullie morgen weer bye.
pi_13166638
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:42 schreef Doc het volgende:

[..]

Is wel zo gemakkelijk eigenlijk

Maar ik doelde op je opmerking
[..]

Als LFC fan wil ik daar dus die noot bij maken die ik gemaakt heb

Ow, sorry...
pi_13166692
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:38 schreef Doc het volgende:
Gezien je opmerking ben je het daar dus mee eens.
Yep.
pi_13169849
Kan iemand mij trouwens ook uitleggen wat een land als Turkije te zoeken heeft op een Europees Kampioenschap of in de UEFA Cup? Nog geen 5% van het land valt binnen Europees grondgebied. Tussen landen met een duidelijk verschillende cultuur kan je niet verwachten dat het altijd goed zal gaan.

Dat Israel meedoet (en nu, hoe ironisch zn thuiswedstrijden speelt in een grote moslimwijk) kan ik me nog enigszins voorstellen. Een wedstrijdje Bagdad United - Hapoel Tel Aviv zal aardig wat organisatie vergen van de lokale driehoek...
Maar waarom speelt Turkije niet gewoon mee met de Aziatische clubs/landen?

Zo uit het hoofd weet ik ook nog wel dat het mis is gegaan bij AS Roma-Galatasaray, Club Brugge-??? en een wedstrijd tegen een Griekse club vorig jaar. Het zijn niet altijd de Engelsen. Wat ik zelf heb meegemaakt hoef je in Groot Brittanie (net als in Nederland) als je echt geen problemen wilt, ook nergens bang voor te zijn. Dat kan je niet zeggen van Turkije, die twee Leeds-supporters hadden niks met de eerdere problemen in het centrum te maken. Ze hebben niks uitgelokt, maar ja ze liepen slechts met 2 man he...

pi_13170235
quote:
Op zondag 14 september 2003 22:43 schreef Erasmusch het volgende:
Kan iemand mij trouwens ook uitleggen wat een land als Turkije te zoeken heeft op een Europees Kampioenschap of in de UEFA Cup? Nog geen 5% van het land valt binnen Europees grondgebied. Tussen landen met een duidelijk verschillende cultuur kan je niet verwachten dat het altijd goed zal gaan.

Dat Israel meedoet (en nu, hoe ironisch zn thuiswedstrijden speelt in een grote moslimwijk) kan ik me nog enigszins voorstellen. Een wedstrijdje Bagdad United - Hapoel Tel Aviv zal aardig wat organisatie vergen van de lokale driehoek...
Maar waarom speelt Turkije niet gewoon mee met de Aziatische clubs/landen?

Zo uit het hoofd weet ik ook nog wel dat het mis is gegaan bij AS Roma-Galatasaray, Club Brugge-??? en een wedstrijd tegen een Griekse club vorig jaar. Het zijn niet altijd de Engelsen. Wat ik zelf heb meegemaakt hoef je in Groot Brittanie (net als in Nederland) als je echt geen problemen wilt, ook nergens bang voor te zijn. Dat kan je niet zeggen van Turkije, die twee Leeds-supporters hadden niks met de eerdere problemen in het centrum te maken. Ze hebben niks uitgelokt, maar ja ze liepen slechts met 2 man he...

Ach ja, Turkije... Wel meeprofiteren van de opgebouwde welvaart en andere goede dingen van Europa, maar intussen zelf niks toevoegen (alleen slecht voetbal en rellen), en is het grootste deel ook nog is tegen 'het westen'. Van mij mogen ze Turkije ook uit alles wat met Europa te maken heeft gooien...

Voor Israel is het idd anders. Die mogen van mij deelnemen aan Europese leages, vanwege de moeilijke situatie daar, en omdat ze toch wel een westers land zijn...

pi_13171650
quote:
Op zondag 14 september 2003 22:55 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Voor Israel is het idd anders. Die mogen van mij deelnemen aan Europese leages, vanwege de moeilijke situatie daar, en omdat ze toch wel een westers land zijn...

hoezo dadelijk gaan we suriname ook er bij halen omdat ze een beetje nederlands zijn en bla bla bla.

turkije en israel gewoon met azie/afrika of wat dan ook mee doen en niet bij europa

FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY, FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE. (Shaun Tordoff, City Psychos)
pi_13171959
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:50 schreef Maxximus het volgende:

[..]

hoezo dadelijk gaan we suriname ook er bij halen omdat ze een beetje nederlands zijn en bla bla bla.

turkije en israel gewoon met azie/afrika of wat dan ook mee doen en niet bij europa

Turkije ligt voor een deel in Europa dus die konden waarschijnlijk kiezen bij welke voetbalbond ze wouden horen. Het grootste deel van Turkije ligt idd in Azie maar Galatasaray, Besiktas en Fenerbache liggen gewoon op Europees grondgebied. Dan zou Rusland ook met Azie mee moeten doen.
  maandag 15 september 2003 @ 00:14:49 #121
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13172039
quote:
Op maandag 15 september 2003 00:09 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Turkije ligt voor een deel in Europa dus die konden waarschijnlijk kiezen bij welke voetbalbond ze wouden horen. Het grootste deel van Turkije ligt idd in Azie maar Galatasaray, Besiktas en Fenerbache liggen gewoon op Europees grondgebied. Dan zou Rusland ook met Azie mee moeten doen.

Fenerbahce niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_13172083
quote:
Op maandag 15 september 2003 00:14 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Fenerbahce niet

Och ja is ook zo. Zelfs Istanbul is verdeeld over 2 continenten. Dan weet ik het van Besiktas ook niet meer zeker....
pi_13172291
quote:
Op maandag 15 september 2003 00:09 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

je moet kijken turkijje voor het grootste gedeelte NIET in europa dus niet met eurpoa meedoen dit geld uiteraard ook voor rusland.
FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY, FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE. (Shaun Tordoff, City Psychos)
pi_13176761
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:32 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Ik heb hem al een aantal keren horen roepen dat ze dat juist niet zijn, geen enkel land heeft alleen maar lieverdjes als supporters..

Het Nederlands Elftal heeft alleen teletoeters, cliniclowns en figuren van de josti band.
pi_13177013
Jeetje wat een zinloze discussie zeg. Die Turk snapt er geen reet van, iedereen geeft hier ruiterlijk toe dat de Engelsen geen lieverdjes zijn, en dat de Turken dat evenmin zijn (net zoals de Duitsers, de Polen etc etc) en meneer is op zn pikkie getrapt. Asjeblief zeg, en dan nog dommere opmerkingen dan dom maken over dat DG moorden goed praat
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')