quote:Ik zou denken.. WTF
Op zaterdag 13 september 2003 22:56 schreef klohon het volgende:
... je loopt in de discotheek en je raakt aan de praat met een leuke jongen![]()
De hele avond dans je met hem en hij vraagt je tel. nr. Die geef je en de volgende dag beld hij je op om te komen. Na een week een goede relatie met hem te hebben word het wat intiemer en als jullie samen alleen zijn zegt hij dat hij iets moet vertellen/laten zien..
Hij verteld dat hij vroeger een operatie aan zn geslachtsdeel heeft gehad en dat het er wat anders uitziet... Nieuwsschierig als je bent wil je het weleens zien en dat mag.'Het' ziet er abnormaal, raar (vies
) uit. ("Mislukt" alsdus een vriend van vroeger)
Wat zou jij doen? Zou je het erg vinden? Of denk je van neuken is geen probleem, alles is oke?
Graag eerlijke antwoorden.
Anders zou zijn..
Als ik degene beter heb leren kennen en het me daarna verteld zou worden. Dan zou ik er weinig problemen mee hebben denk ik, als alles naar behoren werkt dan is het toch prima?
Reden dat ik het gelijk wilde vertellen (nu weet ik dus dat ik beter kan wachten) is dat ik er al me hele leven mee zit T is niet zo van alleen mn leuter is iets anders, maar het heeft ook erg veel psygische/sociale gevolgen.
Zie http://www.hypospadie.nl en bekijk het forum maar eens, daar staan wat persoonlijke verhalen.
En ik heb nooit een relatie gehad dus ik weet ook niet echt wanneer je dat soort dingen verteld. Als zij niet persoonlijke dingen gaat zeggen, dan doe ik dat ook niet. Uit de reacties hier merk ik op dat dat dus blijkbaar iets langer duurd .
[Dit bericht is gewijzigd door klohon op 17-09-2003 00:12]
quote:Ik heb geen idee hoe groot de afwijking is aangezien ik nooit een 'normaal' mannelijk geslacht heb gezien en dat ook niet van plan ben
Op maandag 15 september 2003 12:40 schreef EggsTC het volgende:
Is het echt een grote afwijking, of is het alleen een iets anders gezicht? Als het alleen een iets anders gezicht is zou ik me er niet te druk om maken.
Wel had iemand ooit de opmerking gemaakt dat íe 'mislukt' was en 'misvormd' en daaruit kon ik concluderen dat er toch wat mis was. (ik altijd maar denken dat er niets aan de hand was maarja)
quote:Artsen bekijken een ziekte/'afwijking' soms heel technisch (als een 'ding' zeg maar, iets wat op zichzelf staat). Alles wat dan een beetje afwijkt van 'normaal' kan daarmee in hun ogen 'misvormd' zijn, terwijl dat voor een leek allemaal best wel mee kan vallen. Als jij inschat dat er verder niet echt iets aan de hand is, dan zal je daar toch wel een beetje gelijk in hebben denk ik zo.
Op woensdag 17 september 2003 00:08 schreef klohon het volgende:
Ik heb geen idee hoe groot de afwijking is aangezien ik nooit een 'normaal' mannelijk geslacht heb gezien en dat ook niet van plan benWel had iemand ooit de opmerking gemaakt dat íe 'mislukt' was en 'misvormd' en daaruit kon ik concluderen dat er toch wat mis was. (ik altijd maar denken dat er niets aan de hand was maarja)
Een beetje anders gevormde piemel zou mij niet echt uit maken. Wel zou ik het graag van te voren willen weten (niet tijdens de eerste gesprekken). Je kunt het bijvoorbeeld ook op een gegeven moment ter sprake brengen als je aan het zoenen en zo bent en denkt dat het verder gaat. Het ter-sprake-brengen heeft voor mij iets met vertrouwen te maken; ik kan me voorstellen dat iemand het best vervelend kan vinden als er verder helemaal niks over gezegd wordt en net gedaan wordt alsof er niks aan de hand is.
Edit: ter ondersteuning; ik heb een litteken van ongeveer 10 cm op/vlak boven m'n venusheuvel (ooit geopereerd, niks ernstigs). Misschien kun je dit niet vergelijken met wat jij hebt (je zegt dat je niet weet niet hoe groot jouw afwijking is -> opzoeken!). In elk geval, er heeft nooit iemand raar gereageerd op mijn litteken.
[Dit bericht is gewijzigd door femmeChantal op 17-09-2003 13:00]
quote:Euh, sporten/internet? Kom op, moet toch niet zo moeilijk zijn om het te vergelijken met normaal.
Ik heb geen idee hoe groot de afwijking is aangezien ik nooit een 'normaal' mannelijk geslacht heb gezien en dat ook niet van plan benWel had iemand ooit de opmerking gemaakt dat íe 'mislukt' was en 'misvormd' en daaruit kon ik concluderen dat er toch wat mis was. (ik altijd maar denken dat er niets aan de hand was maarja)
Juist ja...
quote:Dan kan ik er helaas ook niks over zeggen! Zoek gewoon op het net eens wat "vergelijkingsmateriaal", dat zou voor jezelf misschien al een geruststelling kunnen zijn.
Ik heb geen idee hoe groot de afwijking is
en idd de vraag is hoe erg is het bij jouw zit de opening nog in de eikel of is het helemaal in het begin van de schacht
als het nog in de eikel is is er niks mis mee dat is bij niemand op de zelfde plek dus het is misschien net wat anders en die littekens vallen toch niet teveel op als je bezig bent
als hij echt op de schacht zit en je daardoor een haak in je penis hebt is het misschien de moeite waard om daarmee naar je arts te gaan het is nl redelijk te corrigeren
quote:Dat zeg ik niet.
Op woensdag 17 september 2003 14:16 schreef aaarghhh het volgende:
Nee een kut ziet er lekker uit
quote:Ik denk dat je hierop allerlei verschillende uiteenlopende antwoorden op kan verwachten. De grote vraag is vind jij het vervelend of walgelijk..of vind je het wel grappig dat "tie"anders dan anders is?
... je loopt in de discotheek en je raakt aan de praat met een leuke jongen![]()
De hele avond dans je met hem en hij vraagt je tel. nr. Die geef je en de volgende dag beld hij je op om te komen. Na een week een goede relatie met hem te hebben word het wat intiemer en als jullie samen alleen zijn zegt hij dat hij iets moet vertellen/laten zien..
Hij verteld dat hij vroeger een operatie aan zn geslachtsdeel heeft gehad en dat het er wat anders uitziet... Nieuwsschierig als je bent wil je het weleens zien en dat mag.'Het' ziet er abnormaal, raar (vies
Wat zou jij doen? Zou je het erg vinden? Of denk je van neuken is geen probleem, alles is oke?
quote:Ik zou niet na een week al het bed in willen gaan maar als dat er bijna aan zit te komen, dan zou ik het wel willen van te voren.
Ik zou het denk ik wel jammer vinden, dat het er niet uitziet als normaal, maar ik zou het niet daarom uitmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |