abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13177901
Is het echt een grote afwijking, of is het alleen een iets anders gezicht? Als het alleen een iets anders gezicht is zou ik me er niet te druk om maken.
Lambo of Rekt
  maandag 15 september 2003 @ 12:44:33 #52
63163 Apehaar
FOK! HoofdAap
pi_13177978
Ik zou hem aaien
Tester
pi_13182139
Die afwijking die je beschrijft komt dus in allerlei gradaties voor als ik het goed begrijp. Op hoeveel procent van de lengte zit de uitgang van je plasbuis? (beetje rare vraag, maar in de omschrijving stond dat die dus zelfs in het scrotum kan zitten, toch? En dat lijkt mij, als vrouw zijnde, dus inderdaad een probleem)
en haalt het maar net!
pi_13182473
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 22:56 schreef klohon het volgende:
... je loopt in de discotheek en je raakt aan de praat met een leuke jongen

De hele avond dans je met hem en hij vraagt je tel. nr. Die geef je en de volgende dag beld hij je op om te komen. Na een week een goede relatie met hem te hebben word het wat intiemer en als jullie samen alleen zijn zegt hij dat hij iets moet vertellen/laten zien..
Hij verteld dat hij vroeger een operatie aan zn geslachtsdeel heeft gehad en dat het er wat anders uitziet... Nieuwsschierig als je bent wil je het weleens zien en dat mag.

'Het' ziet er abnormaal, raar (vies ) uit. ("Mislukt" alsdus een vriend van vroeger)

Wat zou jij doen? Zou je het erg vinden? Of denk je van neuken is geen probleem, alles is oke?

Graag eerlijke antwoorden.

Ik zou denken.. WTF Na een avondje mekaar te hebben gezien beginnen over lichamelijke afwijkingen vindt ik toch wel heel erg abnormaal. Ik zou daarna luisteren en maken dat ik weg kwam!

Anders zou zijn..
Als ik degene beter heb leren kennen en het me daarna verteld zou worden. Dan zou ik er weinig problemen mee hebben denk ik, als alles naar behoren werkt dan is het toch prima?

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_13184770
zou het niet erg vinden, het gaat tenslotte om de binnenkant van de persoon!
pi_13226188
Dank voor jullie reacties!

Reden dat ik het gelijk wilde vertellen (nu weet ik dus dat ik beter kan wachten) is dat ik er al me hele leven mee zit T is niet zo van alleen mn leuter is iets anders, maar het heeft ook erg veel psygische/sociale gevolgen.

Zie http://www.hypospadie.nl en bekijk het forum maar eens, daar staan wat persoonlijke verhalen.

En ik heb nooit een relatie gehad dus ik weet ook niet echt wanneer je dat soort dingen verteld. Als zij niet persoonlijke dingen gaat zeggen, dan doe ik dat ook niet. Uit de reacties hier merk ik op dat dat dus blijkbaar iets langer duurd .

[Dit bericht is gewijzigd door klohon op 17-09-2003 00:12]

pi_13226230
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:40 schreef EggsTC het volgende:
Is het echt een grote afwijking, of is het alleen een iets anders gezicht? Als het alleen een iets anders gezicht is zou ik me er niet te druk om maken.
Ik heb geen idee hoe groot de afwijking is aangezien ik nooit een 'normaal' mannelijk geslacht heb gezien en dat ook niet van plan ben

Wel had iemand ooit de opmerking gemaakt dat íe 'mislukt' was en 'misvormd' en daaruit kon ik concluderen dat er toch wat mis was. (ik altijd maar denken dat er niets aan de hand was maarja)

pi_13228904
quote:
Op woensdag 17 september 2003 00:08 schreef klohon het volgende:
Ik heb geen idee hoe groot de afwijking is aangezien ik nooit een 'normaal' mannelijk geslacht heb gezien en dat ook niet van plan ben

Wel had iemand ooit de opmerking gemaakt dat íe 'mislukt' was en 'misvormd' en daaruit kon ik concluderen dat er toch wat mis was. (ik altijd maar denken dat er niets aan de hand was maarja)

Artsen bekijken een ziekte/'afwijking' soms heel technisch (als een 'ding' zeg maar, iets wat op zichzelf staat). Alles wat dan een beetje afwijkt van 'normaal' kan daarmee in hun ogen 'misvormd' zijn, terwijl dat voor een leek allemaal best wel mee kan vallen. Als jij inschat dat er verder niet echt iets aan de hand is, dan zal je daar toch wel een beetje gelijk in hebben denk ik zo.

Een beetje anders gevormde piemel zou mij niet echt uit maken. Wel zou ik het graag van te voren willen weten (niet tijdens de eerste gesprekken). Je kunt het bijvoorbeeld ook op een gegeven moment ter sprake brengen als je aan het zoenen en zo bent en denkt dat het verder gaat. Het ter-sprake-brengen heeft voor mij iets met vertrouwen te maken; ik kan me voorstellen dat iemand het best vervelend kan vinden als er verder helemaal niks over gezegd wordt en net gedaan wordt alsof er niks aan de hand is.

Edit: ter ondersteuning; ik heb een litteken van ongeveer 10 cm op/vlak boven m'n venusheuvel (ooit geopereerd, niks ernstigs). Misschien kun je dit niet vergelijken met wat jij hebt (je zegt dat je niet weet niet hoe groot jouw afwijking is -> opzoeken!). In elk geval, er heeft nooit iemand raar gereageerd op mijn litteken.

[Dit bericht is gewijzigd door femmeChantal op 17-09-2003 13:00]

FOK!fotograaf woensdag 17 september 2003 @ 09:25:57 #59
18921 freud
Who's John Galt?
pi_13229030
quote:

Euh, sporten/internet? Kom op, moet toch niet zo moeilijk zijn om het te vergelijken met normaal.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 17 september 2003 @ 09:38:56 #60
2375 plato242
Hebben ze Sharon al begraven?
pi_13229312
Dus dan zit je op de bank en dan zegt die gozer: 'wil je even naar mn verminkte lul kijken?'

Juist ja...

Je mag wel zonder reden buitenlanders haten maar je mag niks negatiefs over amerika zeggen...Vreemd...
pi_13229429
wordt toch een soort crying game
too much is not enough....
pi_13229602
Meisje zoeken met een scheve kut...

Maak je niet druk, als ze je echt leuk vindt maakt dat niet uit

pi_13232416
quote:
Ik heb geen idee hoe groot de afwijking is
Dan kan ik er helaas ook niks over zeggen! Zoek gewoon op het net eens wat "vergelijkingsmateriaal", dat zou voor jezelf misschien al een geruststelling kunnen zijn.
En artsen kunnen vreselijk bot zijn, dus laat je gedachten niet alleen door zo'n opmerking van die arts bepalen.
en haalt het maar net!
pi_13232923
ok ik heb zelf al vaker foto's gezien van mannen met die afwijking en zo misvromd zien ze er niet uit
het is idd even vreemd om te zien als je het nog nooit hebt gezoen maar het is niet afschuwelijk ranzig ofzo

en idd de vraag is hoe erg is het bij jouw zit de opening nog in de eikel of is het helemaal in het begin van de schacht

als het nog in de eikel is is er niks mis mee dat is bij niemand op de zelfde plek dus het is misschien net wat anders en die littekens vallen toch niet teveel op als je bezig bent
als hij echt op de schacht zit en je daardoor een haak in je penis hebt is het misschien de moeite waard om daarmee naar je arts te gaan het is nl redelijk te corrigeren

please don't show any ass, tits or other female body parts. it wil drive annimal inside crazy.
pi_13235298
Eigenlijk zijn lullen sowieso lelijke dingen.
Dus het maakt niet zoveel uit of ie normaal is of niet
Waanzin zou mij waarschijnlijk pas bevrijden, maar voor waanzin mis ik de moed.
pi_13235350
Nee een kut ziet er lekker uit
pi_13236195
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:16 schreef aaarghhh het volgende:
Nee een kut ziet er lekker uit
Dat zeg ik niet.
Ik vind zowel mannelijke als vrouwelijke (primaire) geslachtsdelen tamelijk afstotend
Maarja, je kunt er wel lol mee hebben.
Waanzin zou mij waarschijnlijk pas bevrijden, maar voor waanzin mis ik de moed.
pi_13236637
Als hij het maar doet..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_13236782
quote:

De hele avond dans je met hem en hij vraagt je tel. nr. Die geef je en de volgende dag beld hij je op om te komen. Na een week een goede relatie met hem te hebben word het wat intiemer en als jullie samen alleen zijn zegt hij dat hij iets moet vertellen/laten zien..
Hij verteld dat hij vroeger een operatie aan zn geslachtsdeel heeft gehad en dat het er wat anders uitziet... Nieuwsschierig als je bent wil je het weleens zien en dat mag.

'Het' ziet er abnormaal, raar (vies ) uit. ("Mislukt" alsdus een vriend van vroeger)

Wat zou jij doen? Zou je het erg vinden? Of denk je van neuken is geen probleem, alles is oke?

Ik denk dat je hierop allerlei verschillende uiteenlopende antwoorden op kan verwachten. De grote vraag is vind jij het vervelend of walgelijk..of vind je het wel grappig dat "tie"anders dan anders is?
Ik bedoel als iemand tegen je zegt dat je in de sloot moet springen..dan spring je er toch ook niet in!! Durf een eigen mening te hebben
"Out for my own, out to be free
One with my mind, they just can't see
No need to hear things that they say
Life's for my own to live my own way"
pi_13244767
quote:

Ik zou niet na een week al het bed in willen gaan maar als dat er bijna aan zit te komen, dan zou ik het wel willen van te voren.

Ik zou het denk ik wel jammer vinden, dat het er niet uitziet als normaal, maar ik zou het niet daarom uitmaken.

Vind ik
pi_13349312
Denk dat het er net aan ligt hoeveel die meid om je geeft..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')