quote:Ben ik het mee eens
Op zondag 21 december 2003 13:01 schreef RadioFreakDomien het volgende:
Hij was zó enorm goed! Eindelijk weer eens echt cabaret van de bovenste plank!!
Echt iemand om in de gaten te houden.
quote:Yeah een topic gevonden over hem.
Op zondag 21 december 2003 17:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Het is lang geleden dat ik zo hard gelachen heb. Ik was aan het zappen en viel er halverwege in. Maar die vrouw met haar klapperende eierstokken, baarmoeder in haar keel en "tepels die melk spuiten als ze Zwitsal ruikt" was GENIAAL!!!Echt iemand om in de gaten te houden.
Dat stukje van die vrouw met klapperende eierstokken echt goed Voor het eerst dat ik iemand echt leuk vind. Wat zeg ik geniaal
Die flitspaal Gaat die als een bezetene fietsen, gaat die flitspaal flitsen
BTW: Zijn agenda op zijn website mag wel een keer aangepast worden.
quote:Ongeveer een jaar geleden gezien.. Ik vond hem geweldig... Daarnaast is Jochem zelf ook gewoon ontzettend aardig.
Op zaterdag 13 september 2003 22:10 schreef Buijssen het volgende:
heeft iemand deze show al gezien?
zoja, hoe wassie??![]()
kga er binnenkort heen...ben benieuwd hoe hijn
die stemmetjes gaat nadoen!
Zijn er ook mensen van wie je denkt die gaan het heel ver schoppen?
"Nou ja, bijvoorbeeld Jochem Myer. Die komt uit Leiden, maar woont hier in de stad. Ik vind hem heel goed. , maar ik denk dat hij het heel ver gaat schoppen."
En ik heb 'm gezien..hij is echt super!
[Dit bericht is gewijzigd door Boy_Snakeye op 16-01-2004 12:54]
Dat ga ik waarschijnlijk wel doen, ook al heb ik de DVD alquote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:55 schreef Aranka het volgende:
Deze zaterdag, 8 januari, dus op tv.
Niet vergeten te kijken, allemaal!
Als je de show straks op tv gezien hebt, zou je dan willen doorgeven wat er op de DVD aan extra's staat? Dat zou ik heel fijn vinden.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat ga ik waarschijnlijk wel doen, ook al heb ik de DVD al.
Extra;squote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:02 schreef Aranka het volgende:
[..]
Als je de show straks op tv gezien hebt, zou je dan willen doorgeven wat er op de DVD aan extra's staat? Dat zou ik heel fijn vinden.![]()
Toch wel beter dan Visscher vind ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Beetje Visscher, maar niet verkeerd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |