links - sinisterquote:Op zondag 29 februari 2004 23:00 schreef trigt013 het volgende:
Wat is links en rechts in het latijn, ik heb dat nodig maar kan het niet vinden.
handel - commercium of mercatusquote:Op woensdag 11 december 2002 15:55 schreef Sitethief het volgende:
anyone else ??
Sit vis nobiscum.quote:Op zondag 1 april 2001 14:51 schreef koel_kast het volgende:
Hallo allemaal,<p>Voor het vak Latijn moet ik en een paar klasgenoten van mij een presentatie in het Duitse Xanten houden. Als afsluiting van de presentatie zouden wij graag een zin in het Latijn willen zeggen. Een van deze:<p>- Dit is het einde.<br>- Dit is het einde van onze voordracht.<br>- Dit is het einde van onze presentatie.<br>- Dit was onze voordracht.<br>- Dit was onze presentatie.<p>Helaas is mijn Latijn nog te beperkt om deze zinnen naar het Latijn te vertalen. Kan een val jullie mij helpen?<p>Ik weet trouwens niet of ik dit hier mag vragen, maar ik probeer het toch. Als het niet mag hoor ik het wel.<p>Bij voorbaat dank.
lijkt mij niet eigenlijk...quote:Op dinsdag 3 april 2001 11:15 schreef Smike het volgende:
Homo sapiens non urinat in ventum.<p>Tja, ook daar kun je je verhaaltje natuurlijk mee afsluiten...
sub = onder , maar het kan ook naar beneden zijnquote:subtrahere=aftrekken
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:52 schreef Rio het volgende:
rechts = rectum
hey jodyquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Xanten ben ik ook eens geweest. Ik vond het tegenvallen. Het is net een verkapte speeltuin.
Rome was leuker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |