quote:wat heb je in de fok room te zoeken?
Op woensdag 8 oktober 2003 00:11 schreef Dipstaart het volgende:
Nog steedsEn wat is trouwens de Fok! room want ik kan hem nooit in die lijst vinden
refreshen, alfabetiseren, dan zie je hem staan bij f
[Dit bericht is gewijzigd door Linz op 08-10-2003 00:39]
quote:take it easy, was niet negatief bedoeld..
Op woensdag 8 oktober 2003 00:32 schreef Dipstaart het volgende:
*vind jou een grote bek hebben
meestal gaan mensen in de room zitten van hun muziek genre dacht ik zo...
Welterusten en tot morgen, ofzo.
quote:desondanks
Op woensdag 8 oktober 2003 21:36 schreef zedonite het volgende:
Nieuwe versie: http://www.slsknet.org/slsk149c.exe
quote:bij mij net pas
Op woensdag 8 oktober 2003 21:53 schreef UFOtje het volgende:
Bij mij nu ook al de hele avond down!
toen ik de gefixte versie downloade deed ie het weer, dus ik neem aan het dat het niet daaraan ligt
Stappen:
suc6
quote:Helemaal verwijderen en opnieuw installeren?
Op donderdag 9 oktober 2003 00:24 schreef SEMTEX het volgende:
Soulseek valt er bij mij om de haverklap uit.
En ik heb een rare bug: ik kan mijn roomlist niet meer op naam ipv op guestaantal zetten, zodat ik me elke keer helemaal de pleuris moet zoeken naar de fok-room, wat dus ook gewoon niet lukt. Ipv mijn rooms op naam te zetten, zet Slsk nl. mijn searchfiles op alfabet ()
Is er een makkelijkere manier?
quote:Ok dan
Op donderdag 9 oktober 2003 13:04 schreef Heliospan het volgende:
Als je verder niet bij andere chatrooms een "autojoin" (direct verbinding maken als soulseek online is) hebt, wat je waarschijnlijk niet hebt, kun je dit downloaden.
Stappen:Soulseek uitzetten http://www.ixney.net/Nevermind/chatrooms.cfg (12 bytes )
Even "save as..." doen en in je soulseek map zetten. Je krijgt dan een venstertje dat het bestand al bestaat, dan druk je op "ja" om het te vervangen (als het niet kleiner is dan) Je start Soulseek op Je zit in fok! suc6
Ik ben btw JustSomeOnesomeWhere in /fok.
Maar ff een paar vraagjes, gebeurt dan bannen centraal of doe je dat individueel? En is het altijd zo dat je 1 file maar van 1 gebruiker kunt downen?
quote:bannen natuurlijk individueel
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:54 schreef CoReTeX het volgende:
Ik ben net met soulseek begonnen, aanbod is erg goed te noemen qua volle cd's en apartere muziek.Ik ben btw JustSomeOnesomeWhere in /fok.
Maar ff een paar vraagjes, gebeurt dan bannen centraal of doe je dat individueel? En is het altijd zo dat je 1 file maar van 1 gebruiker kunt downen?
quote:Dat schiet dus niet erg op, maarja wat ik wil vind ik niet op kazaa, en op emule wel maar daar kom ik niet snel genoeg door de que.
Op vrijdag 10 oktober 2003 23:11 schreef Thunk het volgende:[..]
file gedownload? dan volgende file van zelfde gebruiker
Bij sousleek gaat het maar met 2 kb/s, maarja, dan komt het wel binnen.
quote:Moet je de room list ff refreshen, rechtse muis op die room list en dan refresh.
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:54 schreef Bioslock het volgende:
Waarom zie ik /fok niet?
quote:Ik ben er.
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:56 schreef CoReTeX het volgende:[..]
Moet je de room list ff refreshen, rechtse muis op die room list en dan refresh.
Deze 2 poorten moet je mappen: You can forward/open ports 2234 and 5534 for better client performance.
quote:Je bedoelt op je ADSL modem? In de NAT? En hoe doe ik dat dan?
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:08 schreef CoReTeX het volgende:
Sinds ik de poorten die ook in faq genoemt staan het geforward op mijn router werkt soulseek hier veel beter, hogere d/l snelheden en kan bij iedereen de file list nu opvragen.Deze 2 poorten moet je mappen: You can forward/open ports 2234 and 5534 for better client performance.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |