Dat is dat plein waar je voor twee euro een hele berg ijs krijgt (veel goedkoper en lekkerder dan hier).quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:43 schreef Thomas B. het volgende:
Piazza Navona... remind me... naam zegt me wel wat.

Daar ben ik ook geweest, maar het regende en ik zat vol.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De ijszaak bij de Trevi-fontein, DIE is lekker!!!

Het is daar wel altijd beredruk. Je gaat eerst naar de kassa, dan zeg je hoeveel bolletjes je wilt, die betaal je en dan krijg je een bonnetje. Dan moet je op je beurt wachten om smaken te kiezen. Ik raad iedereen aan om vast te gaan uitzoeken als je nog achteraan staat, want je voelt je nogal gehaast als er 100 mensen achter je staan te wachten en dan kies je zomaar wat smaken. Terwijl ze vele tientallen bijzondere smaken hebben. Dus, vooral geen haast maken om aan de beurt te komen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:59 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest, maar het regende en ik zat vol.

Ja in die wijk zat ons crappie-hotel... daar was ook iedere dag een fruitmarkt waar we lekker vers fruit gingen halenquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En als je goedkoop en lekker pizza e.d. wilt eten, moet je in de studentenwijk achter Termini (centraal station) zijn. In de rest van de stad betaal je je vaak blauw/

Owja tuurlijk! Dat enorme pleinquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:49 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Dat is dat plein waar je voor twee euro een hele berg ijs krijgt (veel goedkoper en lekkerder dan hier).![]()

nee, bij de piazza navona moet je zijn. 2 bolletjes ijs voor 2 euro en je krijgt het niet eens op. Super lekker en super veel en te veel smaken. En als je precies wil weten waar ie zit dan roep je maar.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De ijszaak bij de Trevi-fontein, DIE is lekker!!!

Crappy hotels zijn oké.quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja in die wijk zat ons crappie-hotel... daar was ook iedere dag een fruitmarkt waar we lekker vers fruit gingen halen

Als de wc altijd verstopt zit, de badkamers letterlijk uit elkaar vallen van ellende en je altijd een koude douch hebt met een straal die ik nog kan pissen vind ik het wel een beetje overdrevenquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Crappy hotels zijn oké.![]()

Ons hotel viel nog mee. Er zaten duiven in de badkamer, de hotelkamer is één maal overstroomd en voor de broodjes die we bij het ontbijt kregen had je een cirkelzaag nodig. Verder hebben we er veel plezier gehad.quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:33 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als de wc altijd verstopt zit, de badkamers letterlijk uit elkaar vallen van ellende en je altijd een koude douch hebt met een straal die ik nog kan pissen vind ik het wel een beetje overdreven
Ze zaten eerst in een ander hotel tegenover Tremini maar daar waren ze uitgeschopt dus daar mochten wij toen niet meer heen

Vanochtend nog op discovery een documentaire over Rome. Jaarlijks bezoeken 170.000 mensen die crypte, dus zo geheim is dat nu ook weer nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nog een absolute aanrader: De Krypt der Kapucijnen (nee, geen bonen, dat zijn monniken). Een kelder vol met kunstwerken gemaakt van menselijke botten:
[afbeelding]
Eén van de best bewaarde geheimen van Rome...

Da's een heel klein aantal vergeleken bij de normale bezienswaardigheden in Rome. De Crypte is niet zo bekend en staat zeker niet in alle resigidsen, dus 't is gewoon een leuke tip voor als je er voor het eerst heengaat en iets bijzonders wilt zien.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:26 schreef veekeend het volgende:
[..]
Vanochtend nog op discovery een documentaire over Rome. Jaarlijks bezoeken 170.000 mensen die crypte, dus zo geheim is dat nu ook weer niet

Neuh, de romeinse overblijfselen waren ook leuk. Kerken interesseren me verder niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ehm... Alles wat je nu verteld had je thuis ook kunnen doen. Je gaat toch niet naar Rome om te zuipen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |