Ja, als je naar discotheken wilt, ga dan alleen in het weekend uit. Door de week is er op dat gebied echt niks te beleven. Dan is het meer gewoon wat gezellig praten op de Spaanse trappen, bij de Trevi fontein of iets dergelijks.quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:51 schreef kollie het volgende:
heeft iemand nog tips voor uitgaan in rome?
leuke discotheken of zoiets.
alvast bedankt
Dus ja. Daar ik zelf nog niet in Rome geweest ben, is het lastig om aan dit soort informatie te komen. En er zal vast wel iemand zijn hier met persoonlijke ervaringen of een goeie website of iets in die richting.quote:een VVV-achtig praatje voor de klas te houden van ongeveer 5 minuten, waarin je dingen uitlegt over de niet zo bekende straatjes, restaurantjes, caféetjes, uitgaansgelegenheden e.d. Je snapt het wel. Alsof je je vriendin rondleidt in Rome
Jaa, ik!! Van 24 september tot 1 oktober ben ik in/bij Rome te vinden met school!!!.quote:Op maandag 23 augustus 2004 09:41 schreef Droeke het volgende:
Hai hai,
We gaan 20 september tot en met 30 september naar Rome... Zijn er mensen die ook tegen die tijd die kant op gaan?!?! Wisten jullie trouwens ook al dat Ryanair vanaf 20 september OOK vanaf Eindhoven rechtstreeks naar Rome vliegt?!?!?! NIET DUUR!!! (en ik kan het weten) Voor 150 euro incl. belastingen met 2 personen retour!!!!
Hi hi, Rome, here we come!!!!
Gebouw door Mussolini ter ere van, ik geloof, een of ander Europees festival. Ze hebben er destijds een hele woonwijk voor platgelegd. Tis op dit moment een van de meest gewilde wijken in Rome om in te wonen en het bestaat voor een groot deel uit zeer pompeuze (fascistische) en grote gebouwen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:47 schreef NiXz het volgende:
NU ben ik dus naar ROme geweest en nu kom ik erachter dat er nog een gedeelte is van ROME dat EUR heet met zeer mooie gebouwen enzo.. alleen op het internet wordt ik nu niet veel wijzer, krijg wel een kaart van het gedeelte maar ik weet niet waar het ligt in rome.. kan niks vinden.. iemand die er misshcien wat meer over kan vertellen? Lijkt wel een soort vaticaan maar dan met normale gebouwen...
Wij zitten aan de rand van de ring van Rome (ongeveer 1 km van het metrostation "Grottarossa"). Gaaf hoor!! Het begint nu al langzaam tijd te worden om erover na te denken wat ik in mijn koffer ga stoppen...quote:Op maandag 13 september 2004 19:54 schreef Boeman het volgende:
[..]
Jaa, ik!! Van 24 september tot 1 oktober ben ik in/bij Rome te vinden met school!!!.
Wij zitten op een camping 30 km van Rome af, aan het Lago di Bracciano! Schijnt een geweldig meer te zijn!!!![]()
En waar zitten jullie gelegerd?![]()
Ik heb wel een programma gekregen, alleen zeiden ze er bij dat da waarschijnlijk helemaal door elkaar wordt gegooid. We komen 's avonds niet vaak in Rome, dat is wel jammer nadat ik al de verhalen over de spaanse trappen enz heb gehoordquote:Op woensdag 15 september 2004 10:52 schreef Droeke het volgende:
[..]
Wij zitten aan de rand van de ring van Rome (ongeveer 1 km van het metrostation "Grottarossa"). Gaaf hoor!! Het begint nu al langzaam tijd te worden om erover na te denken wat ik in mijn koffer ga stoppen...![]()
Hebben jullie (met school) een programma of informatieboek? Zou wel willen weten wat jullie zoal gaan doen...
eerste weekend van oktoberquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:22 schreef Boeman het volgende:
gaan er binnenkort nog mensen die kant op?![]()
Nou in ieder geval ook die standaard-dingen zoals forum romanum, en natuurlijk het vaticaan... Die Spaanse trappen lijken me ook erg gezellig 's avonds...quote:Op woensdag 15 september 2004 18:28 schreef Boeman het volgende:
[..]
Wat gaan jullie dan doen?
Succes met je koffer btw![]()
Misschien kom ik je nog wel tegen danquote:Op woensdag 15 september 2004 22:17 schreef Droeke het volgende:
[..]
Nou in ieder geval ook die standaard-dingen
[blablabla]
Tja, mijn koffier...
![]()
Nee dit is echt de 1e keer! Mijn vriend is wel al een keertje in Rome geweest (toen ook met middelbare school; da's zo'n 9 jaar geleden) en die is echt heel enthousiast. We waren eigenlijk helemaal niet van plan om naar Rome te gaan (eigenlijk naar Barcalona) maar toen maakte Ryan bekend dat je ook vanaf 20 september vanaf Eindhoven direct kunt vliegen op Rome. En eignelijk wilden we al 5! jaar naar Rome toe (alleen was het steeds veeeeeeel te duur; tja we waren nog studenten toen...), dus toen dat eenmaal bekend werd, was de keuze snel gemaakt. Barcalona moet nog maar ff wachten tot het voorjaar denk ik... Alhoewel... Zoals het er nu uitziet moet ik voor mijn werk in maart naar Oslo en in augustus al naar Cyprus... Dus dat wordt al veel reizen... Maar wel erg leuk!!! Ik ben op beide plaatsen nog niet geweest...quote:Op woensdag 15 september 2004 22:42 schreef Boeman het volgende:
[..]
Misschien kom ik je nog wel tegen dan![]()
hmz, vliegenIk ga lekker 27 uur in een bus zitten, naja, is ook eeh, ehm, leuk... :
![]()
En ben je al eens eerder in Rome geweest? of is dit echt de eerste keer (net zoals ik)
Dan heb jij een lekkere baan lijkt me!!!! Wat voor baan is het?quote:Op donderdag 16 september 2004 09:44 schreef Droeke het volgende:
[..]
Nee dit is echt de 1e keer! Mijn vriend is wel al een keertje in Rome geweest (toen ook met middelbare school; da's zo'n 9 jaar geleden) en die is echt heel enthousiast. We waren eigenlijk helemaal niet van plan om naar Rome te gaan (eigenlijk naar Barcalona) maar toen maakte Ryan bekend dat je ook vanaf 20 september vanaf Eindhoven direct kunt vliegen op Rome. En eignelijk wilden we al 5! jaar naar Rome toe (alleen was het steeds veeeeeeel te duur; tja we waren nog studenten toen...), dus toen dat eenmaal bekend werd, was de keuze snel gemaakt. Barcalona moet nog maar ff wachten tot het voorjaar denk ik... Alhoewel... Zoals het er nu uitziet moet ik voor mijn werk in maart naar Oslo en in augustus al naar Cyprus... Dus dat wordt al veel reizen... Maar wel erg leuk!!! Ik ben op beide plaatsen nog niet geweest...
Ik doe onderzoek aan een universiteit (Assistent in Opleiding, ofwel AiO) en dat brengt met zich mee dat je naar congressen moetquote:Op donderdag 16 september 2004 17:38 schreef Boeman het volgende:
[..]
Dan heb jij een lekkere baan lijkt me!!!! Wat voor baan is het?
Maar Oslo, noorwegen, ook errrgggg mooi!!!
![]()
![]()
Wat voor onderzoek doe je dan? Ik denk dat ik dat dan ook maar ga doenquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:32 schreef Droeke het volgende:
[..]
Ik doe onderzoek aan een universiteit (Assistent in Opleiding, ofwel AiO) en dat brengt met zich mee dat je naar congressen moetBalen, he?
Ik denk dat ik als we naar Oslo gaan ook maar eens een weekje erachteraan moeten plannen. Ben er zelf nog nooit geweest. Oh ja en gisteren kwam ik erachter dat ik in mei een summerschool heb in Cyprus... Gaat goed dus volgend jaar
![]()
Ik raad je in ieder geval aan om NIET bij het restaurantje El Secchio te gaan eten. Wij hebben daar met school gegeten, en dat was echt ranzig. En afgelopen jaar hebben ze dat bij ons op school al niet meer gedaan. Maar bij de school van BlaatschaaP zijn ze daar wel gaan eten, en ook toen was het kut.quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zoek dus nog een leuk restaurantje, waar je met een groep (20 man) kunt gaan eten.
Iemand tips?
Het zal wel niet dezelfde zijn maar wij waren ook met een groep (80 man ofzo) een paar keer bij een hele grote pizzazaak gaan eten. Was erg lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wel lekker is het Pizza Forum. Ik weet alleen niet meer waar dat is. Maar ze hebben er heerlijke pizza's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |