Bij ons komen ze morgen terug... have phunquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:44 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Morgen ROMA!!!
Mja allebei natuurlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ehm... Alles wat je nu verteld had je thuis ook kunnen doen. Je gaat toch niet naar Rome om te zuipen?
Iddquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Mja allebei natuurlijk.
Bij ons werd het culturele gedeelte nogal overdreven naar mijn mening. Het was 35 graden en het was echt 10 dagen lang italie doorcrossen van kerk naar museum naar beeld en weer naar een obelisk of weet ik het allemaal. Dat doe je dan overdag. En dan 's avonds zuipen
Das toch redelijk?
Nee dat is niet nerd. Ik vond heel veel wat ik gezien heb ook prachtig en ik was vaak erg onder de indruk. Ben er ook trots op dat ik het gezien hebquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tja, ik vond het zonde om tijdens mijn Rome-reis te gaan zuipen eigenlijk. Maar ja, ik ben dan ook zo'n nerd die werkelijk geïnteresseerd is in al die obelisken, kerken en ruïnes...
fair enoughquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ach ja, smaken verschillen. Ik drink nooit dus het is niet zo vreemd dat ik het toen ook niet deed.
Volgens mij waren wij da nie. Rond die tijd hingen we nog rond op het sint-pieter plein, of liepen we naar de bus toe.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:48 schreef Droeke het volgende:
Nog een vraagje aan boeman: Stonden jullie op zondag 26 september rond kwart voor 5 met jullie school voor de Chiesa del Gesu? Volgens mij heb ik jullie toen gezien (weet het niet zeker hoor! Maar het was de 1e Nederlandse groep die ik in 10 dagen Roma ontmoet heb, met een hele horde studenten van een jaar of 17/18/19 jaar??? Zou wel leuk zijn als jullie het echt waren namelijk, hihi)
die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote dicht bij het Pantheon, wat een keuze aan ijs zeg, honderden!!!quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De ijszaak bij de Trevi-fontein, DIE is lekker!!!
Klopt ja. Vroeg eruit en 's nachts laat en bezopen erin. Best vermoeiend zo'n reis maar heb wel heel veel lol gehad en veel gezien van Rome (en Pompei).quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:29 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nee dat is niet nerd. Ik vond heel veel wat ik gezien heb ook prachtig en ik was vaak erg onder de indruk. Ben er ook trots op dat ik het gezien heb
Maar... ik houd ook erg van zuipen en ik vond dat dat perfect samenging eik. Behalve dat je om 8 uur half 9 uit bed moest
Jah toen wij er waren was het 35 graden... moet je voorstellen... met 35 graden een paar uur door pompeii huppelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klopt ja. Vroeg eruit en 's nachts laat en bezopen erin. Best vermoeiend zo'n reis maar heb wel heel veel lol gehad en veel gezien van Rome (en Pompei).
Haha, tering. Ik kan goed tegen de warmte en hitte, maar met die temperatuur doe ik liever andere dingen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Jah toen wij er waren was het 35 graden... moet je voorstellen... met 35 graden een paar uur door pompeii huppelen
Nee bij ons gaan ze normaal ook in oktober... dit jaar ook weer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Haha, tering. Ik kan goed tegen de warmte en hitte, maar met die temperatuur doe ik liever andere dingen.
Wij waren er in oktober, toen was het niet echt warm.
Da's ook wel lekker ff aan het strand relaxen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nee bij ons gaan ze normaal ook in oktober... dit jaar ook weer.
Alleen wij gingen net na de zomervakantie.
Nadat we uit pompeii kwamen zijn nog naar wat zanderige, hete bedoelingen geweest en daarna zijn we naar zee gegaan waar we effe bij konden komen
Hhhmm, nee dus... de Ciesa del Gesu ligt bij de bruidstaart (ook wel het monument van victor emanuel de 2de). Ik heb trouwens het boek "het bernini misterie" gelezen vlak nadat we terug waren... WAT EEN GAAF BOEK!!! Als je van plan bent naar Roma te gaan, moet je dat echt lezen!! Het speelt zich af in Rome en beschrijft een aantal plaatsen en details heel goed! Nu heb ik niet alle details gezien, dus moet zeker terugquote:Op maandag 18 oktober 2004 12:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
Volgens mij waren wij da nie. Rond die tijd hingen we nog rond op het sint-pieter plein, of liepen we naar de bus toe.
Ik weet zo niet waar de Chiesa del gesu is, maar als hij op de weg ligt van de Sint Pieter, via Engelenburcht naar Piazza Cavour dan zou het nog kunnen, maar kdenk het niet
heb em bijna uitquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ook 'De Ontdekking van de Hemel' is een aanrader voor Rome-fans.
Mijn docent noemde het monument voor Victor Emanuel 'De Suikertaart'.Ik vind het zelf een prachtig gebouw. Ben dol op kitsch.
En heb je het Sancta Sanctorum (de Heilige Trappen) ook bezocht?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
heb em bijna uit
ongetwijfeldquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En heb je het Sancta Sanctorum (de Heilige Trappen) ook bezocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |