brake up baby, dit is niks...
dat had ik gedaan iig
nofi natuurlijk
quote:Ik denk niet, dat ze je echt meer terug wilt.... (mijn mening)
Op zaterdag 13 september 2003 08:44 schreef -Lightning- het volgende:
De vraag is: Wil ze me terug of niet?
Ga normaal met d'r om, en begin een nieuwe start voor jezelf.... (zou ik zeggen)
Houd haar aan als een "goede vriendin" maar vergeet je kansen met haar en relatie op te bouwen (de herinneringen van ruzie's en ouders beledigingen zouden anders in een nieuwe relatie van jullie 2 toch weer troubles brengen)
(nogmaals dit is mijn mening!)
En luister.......
Geniet van je leven.....
Zoek een andere meid.....
Neem de tijd.....
Geen hand vol, maar een land vol
(verschrikkelijke taalfout, en daarna niet het editknopje aangeklikt -djeez wat is het vroeg .-)
[Dit bericht is gewijzigd door k_i_m op 13-09-2003 09:07]
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 09:05 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het niet gek van haar. Ik vind dat je behoorlijk kinderachtig bent, als je niet meer bij jou thuis wil afspreken, omdat je niet meer bij haar ouders naar binnen mag. Ik vind het ook heel kinderachtig dat als zei een berichtje stuurt, jij uit boosheid niks terugstuurt. En opmerkingen over ouders is al helemaal een terrein waar je je niet op moet begeven.En dat ze nu ineens nieuwe vrienden maakt? Klinkt niet onwaarschijnlijk, ze heeft op een bepaalde manier meer tijd over, en waarschijnlijk een hoop nieuwe mensen ontmoet op haar stage.
Ik gok er op dat je het wel aardig hebt verpest, misschien had je iets aardiger tegen haar moeten zijn
.
* mee-eens
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 09:05 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het niet gek van haar. Ik vind dat je behoorlijk kinderachtig bent, als je niet meer bij jou thuis wil afspreken, omdat je niet meer bij haar ouders naar binnen mag. Ik vind het ook heel kinderachtig dat als zij een berichtje stuurt, jij uit boosheid niks terugstuurt. En opmerkingen over ouders is al helemaal een terrein waar je je niet op moet begeven.En dat ze nu ineens nieuwe vrienden maakt? Klinkt niet onwaarschijnlijk, ze heeft op een bepaalde manier meer tijd over, en waarschijnlijk een hoop nieuwe mensen ontmoet op haar stage.
Ik gok er op dat je het wel aardig hebt verpest, misschien had je iets aardiger tegen haar moeten zijn
.
Mijn advies zou zijn te praten over wat er mis ging. Al wil ze je wel of niet terug, dan leer je er in elk geval wel iets van.
quote:wow ik heb zojuist mn eigen antwoord gevonden in de 1e regel, damn tis vroeg
Op zaterdag 13 september 2003 08:54 schreef Ingridh007 het volgende:
en hoe lang hadden jullie iets?
"Nou een maandje terug is het uit gegaan met mijn vriendin. Ik heb er 2 jaar en 3 maanden wat mee gehad."
quote:en zo is het ja
Op zaterdag 13 september 2003 09:06 schreef k_i_m het volgende:[..]
quote:Gmorge
Op zaterdag 13 september 2003 09:20 schreef Ingridh007 het volgende:[..]
wow ik heb zojuist mn eigen antwoord gevonden in de 1e regel, damn tis vroeg
"Nou een maandje terug is het uit gegaan met mijn vriendin. Ik heb er 2 jaar en 3 maanden wat mee gehad."
Maar om terug te komen op het probleem. Ik denk dat als je duidelijkheid wil er niets anders op zit dan met haar te gaan praten. Face to face lijkt mij het beste, maar ja, jij kan dat waarschijnlijk beter inschatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |