Die is erg irritant
Nog een aantal leuke colsole commands (voor de liefhebbers)
Helpusobi 1 (0 om uit te zetten) = Cheat mode aan. (nodig om de NPC's te spawnen)
Npc Spawn [npc naam] = spawnt de npc in kwestie. Leuke om te proberen zijn: (in de demo) 'Reborn_new' 'Jedi_random' en 'Kyle_boss'.
Als jullie er meer willen moet je maar ff googlen...
quote:spoiler:
Op maandag 22 september 2003 07:50 schreef lavapredator het volgende:
spoiler:Ik zit nu bij de tweede missie waarbij je Rosh moet proberen te redden. Op die Imperial Power Station.
Ik heb alleen nog wel een probleempje met het spel. Als ik voor de 4de of 5de keer een level laad gaat hij ineens enorm schokkerig, dan save ik hem en start ik de game opnieuw op, en dan doet ie weer normaal.
quote:spoiler:
Op maandag 22 september 2003 16:53 schreef Gamedemon het volgende:[..]
spoiler:
dan heb je em bijna uitgespeelt...vergeet niet te saven voor het gevecht met rosh,,,kan je allebei de eindes zien zonder opnieuw te hoeven beginnen
En ik heb hem vandaag uitgespeeld als Jedi en Sith.
Ik moet zeggen dat ik Sith leuker vond.
Lekker spel dus.. Alleen die missie met speederbikes, dat haat ik
.
quote:Dan doe je toch iets verkeerd...spel is iets van 1,15 Gb groot (Nog veel trouwens
Op woensdag 24 september 2003 14:41 schreef speedfreakssj het volgende:
there's not enough space on C:\ to extract this package. :Sis 23 GB niet voldoende?
Maar goed, ik ben nu bij de 2e map Ice Planet Hoth. Was even weer wennen met de controls, heb Jedi Knight al een tijdje niet meer gespeeld
en voor MP ben ik weer te slecht voor...loop een beetje rond in zo'n level en wordt meteen afgeslacht met al die dubbele lightsabers i.c.m Force Powers ![]()
Nog even oefenen dus...
quote:en voor alle npc spawn mogelijkheden
Op woensdag 24 september 2003 16:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Btw je kan de "assets*.pk3" files gewoon openen met winrar of winzip. Voor als je bijvoorbeeld wil weten welke muziek er bij de verschillende levels gebruikt wordt
quote:tis idd wel behoorlijk kort
Op maandag 22 september 2003 00:50 schreef Tokus het volgende:
Jedi Academy is nogal erg simpel, en iets te lineair. Had 'm zo uitgespeeld eigenlijk.
Weet trouwens iemand hoe je iemand een trap kunt verkopen? Zie ook in de screenshot dat het kan, maar hoe?
quote:Ik denk dat het eerder aan het spel ligt, maar met volumetric lightning uit werkt het beter ja
Op donderdag 25 september 2003 19:26 schreef chocolatemoeze het volgende:
Erg vette game, die grafische problemen die jullie noemden ligt voornamelijk aan de nieuwste ati drivers, daar zit een bug in namelijk, vooral i.c.m. dynamic lightening. Beste is om je drivers een paar versies terug te zetten, of dynamic lightening off en vooral de anti-aliasing (maar dan ziet het er weer niet uit).
quote:Volgens mij ken dit alleen met zo'n grote stok, en dan op TAB rammen en je moves nalopen
Weet trouwens iemand hoe je iemand een trap kunt verkopen? Zie ook in de screenshot dat het kan, maar hoe?
[Dit bericht is gewijzigd door anti-virus op 25-09-2003 20:34]
quote:ik wacht al een week
Op donderdag 25 september 2003 20:35 schreef NiteSpeed het volgende:
Dat wordt wachten op de patch
quote:Arme jij..
Op donderdag 25 september 2003 20:39 schreef anti-virus het volgende:[..]
ik wacht al een week
quote:zeker ik kan dat spel gewoon niet spelen en daar betaal je dan voor....
Op donderdag 25 september 2003 20:40 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Arme jij..
quote:Dan koop je is een keer een spel
Op donderdag 25 september 2003 20:42 schreef anti-virus het volgende:[..]
zeker ik kan dat spel gewoon niet spelen en daar betaal je dan voor....
quote:Ja volgende keer weer kazaa
Op donderdag 25 september 2003 20:45 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Dan koop je is een keer een spel
en dan dat...
quote:KaZaA
Op donderdag 25 september 2003 20:48 schreef anti-virus het volgende:[..]
Ja volgende keer weer kazaa
FTP ![]()
IRC ![]()
-edit-
[offtopic]
Alhoewel ik HL2 wel legaal ga kopen natuurlijk