Ik wel. Er gebeurt zo ongelooflijk veel op deze wereld, en dan bedoel ik niet alleen in het nieuws, hoor. Gewoon alles bij elkaar.
Wereldwijd gebeurt er ongelooflijk veel dat op alle mogelijke fronten via allerlei kanalen op je wordt afgevuurd, in je dagelijkse omgeving speelt zich enorm veel af, er komen tientallen films, cd's en boeken uit wat je nog probeert bij te houden, dan wil je nog een poging doen om wat achtergrondartikelen in weekbladen en weekendkranten te lezen.
Ik heb gewoon het gevoel dat het allemaal niet meer bij te houden is, maar wat is het alternatief? Selecties maken? Niet meer lezen? Of het nieuws niet meer volgen? Geen films meer kijken? Waar begin je, en waar houdt het op? En ga je dan, als je allemaal een selectie gaat maken op een gegeven moment niet langs elkaar heenlullen, omdat je allemaal andere dingen volgt?
Ik blijf graag van van alles behoorlijk op de hoogte, maar steeds vaker bekruipt mij het gevoel dat het alleen maar erger gaat worden en dat het op den duur allemaal niet meer bij te houden is
Zijn er meer mensen met dit gevoel?
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 13-09-2003 01:13]
quote:ken ik! ken ik!
Op zaterdag 13 september 2003 01:10 schreef Verbal het volgende:
Hebben jullie daar geen last van?
Wereldwijd gebeurt er ongelooflijk veel dat op alle mogelijke fronten via allerlei kanalen op je wordt afgevuurd, in je dagelijkse omgeving speelt zich enorm veel af, er komen tientallen films, cd's en boeken uit wat je nog probeert bij te houden, dan wil je nog een poging doen om wat achtergrondartikelen in weekbladen en weekendkranten te lezen.Ik heb gewoon het gevoel dat het allemaal niet meer bij te houden is, maar wat is het alternatief? Selecties maken? Niet meer lezen? Of het nieuws niet meer volgen? Geen films meer kijken?
Zijn er meer mensen met dit gevoel?
V.
quote:Bedankt voor het baggeren
Op zaterdag 13 september 2003 01:14 schreef bier2k3 het volgende:
ja zoveel informatie gaat ik niet lezen voor een onzin post...
V.
quote:Graag gedaan
Op zaterdag 13 september 2003 01:15 schreef Verbal het volgende:[..]
Bedankt voor het baggeren
V.
quote:Om alles in goede banen te leiden moet je inderdaad selecties maken, overigens doe je dit al door een aantal voorkeuren die je hebt voor een bepaald genre muziek & film bijv.
Op zaterdag 13 september 2003 01:10 schreef Verbal het volgende:
Ik heb gewoon het gevoel dat het allemaal niet meer bij te houden is, maar wat is het alternatief? Selecties maken? Niet meer lezen? Of het nieuws niet meer volgen? Geen films meer kijken? Waar begin je, en waar houdt het op? En ga je dan, als je allemaal een selectie gaat maken op een gegeven moment niet langs elkaar heenlullen, omdat je allemaal andere dingen volgt?
Om met een cliche uit de kast te komen, smaken verschillen, door wel open te blijven staan voor andere meningen en/of zienswijzes zal je eigen smaak zich door blijven ontwikkelen zodat deze net zo dynamisch is als de ontwikkelingen om je heen.
Waarom geen selectie maken? Niemand kan ALLES weten... de een vangt op wat de ander niet weet... jij bent ook geen monteur en piloot tegelijk... ieder weer zijn eigen terrein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |