quote:Nou, da's ook weer een beetje overdreven.
Op vrijdag 12 september 2003 20:31 schreef Graveland het volgende:[..]
die BAZZA he, als een hakenkruis niet mag, waarom mag een Israelische vlag dan wel? dat beleid van Israel lijkt verdacht veel op dat van het duitse rijk
Maar Bazza, kun je niet de wijste zijn en toegeven dat het niet zo'n handige vergelijking is en hem desnoods even weghalen - dan kan het gesprek hier weer verder.
Poedels
Het is toch al langer bekend dat Neo Nazi groeperingen contacten hebben met moslim extremisten. De redenatie op zich is helemaal zo gek niet.
't blijft in en in triest dit soort acties.
quote:Oh? Mij is het niet bekend hoor. Waar heb je dat vandaan?
Op vrijdag 12 september 2003 20:37 schreef Vision het volgende:
Het is toch al langer bekend dat Neo Nazi groeperingen contacten hebben met moslim extremisten. De redenatie op zich is helemaal zo gek niet.
quote:Kom op man! Iedereen proeft wat je uitdrukt met die opmerking van je. Moslims zijn van hetzelfde alloi als Neo-Nazi's (en als ze erin geslaagd waren die mosque op te blazen had jij het volgens mij niet zo erg gevonden). Nou en? Als dat je mening is moet je daar gewoon voor staan.
Op vrijdag 12 september 2003 20:36 schreef BAZZA het volgende:
Wonderlijk hoe slecht veel mensen hier zijn in begrijpend lezen, Spong zo gehakt van jullie maken.
En vooral van de ouder een zekere Fokker want hij is een allochtoon.
Poedels
quote:Nuja, ze hebben zo ongeveer dezelfde idealen in de eerste plaats, tenminste sommige NS groeperingen, het ten val brengen van de westerse wereld, en ik sta daar vierkant achter, tis ver genoeg gegaan
Op vrijdag 12 september 2003 20:40 schreef Coone het volgende:[..]
Oh? Mij is het niet bekend hoor. Waar heb je dat vandaan?
quote:Dat had ik wel erg gevonden, het is nergens voor nodig.
Op vrijdag 12 september 2003 20:41 schreef NorthernStar het volgende:en als ze erin geslaagd waren die mosque op te blazen had jij het volgens mij niet zo erg gevonden). Nou en? Als dat je mening is moet je daar gewoon voor staan.
quote:Wat is tever gegaan en waar sta jij achter?
Op vrijdag 12 september 2003 20:42 schreef Graveland het volgende:en ik sta daar vierkant achter, tis ver genoeg gegaan
quote:Heleboel neo nazi's zijn Christenen. Zullen we de Christenen voor de volledigheid dan ook maar even bij de discussie betrekken?
Op vrijdag 12 september 2003 20:37 schreef Vision het volgende:
volgens mij zien jullie het woord 'MISSCHIEN' in Bazza's post niet.Het is toch al langer bekend dat Neo Nazi groeperingen contacten hebben met moslim extremisten. De redenatie op zich is helemaal zo gek niet.
't blijft in en in triest dit soort acties.
quote:de christelijke neonazis zijn zielige kneuzen, totaal ongeloofwaardig ook, die gasten moesten ze afmaken
Op vrijdag 12 september 2003 20:45 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Heleboel neo nazi's zijn Christenen. Zullen we de Christenen voor de volledigheid dan ook maar even bij de discussie betrekken?
quote:heb 't wel vaker gelezen. ze zien de joden als gezamelijke vijand.
Op vrijdag 12 september 2003 20:40 schreef Coone het volgende:Oh? Mij is het niet bekend hoor. Waar heb je dat vandaan?
quote:als je niet wil lezen kanker je maar een eind op.
Op vrijdag 12 september 2003 20:45 schreef KreKkeR het volgende:Heleboel neo nazi's zijn Christenen. Zullen we de Christenen voor de volledigheid dan ook maar even bij de discussie betrekken?
er staat duidelijk EXTREMISTISCHE moslims schele mongool.
quote:Vision, ik snap dat je wil dat mensen je berichten goed lezen, maar onderbouw het dan beleefd en ga NIET schelden
Op vrijdag 12 september 2003 20:48 schreef Vision het volgende:[..]
heb 't wel vaker gelezen. ze zien de joden als gezamelijke vijand.
[..]als je niet wil lezen kanker je maar een eind op.
quote:Bij de post van BAZZA niet.
als je niet wil lezen kanker je maar een eind op.
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 18:25 schreef BAZZA het volgende:
Triest, neonazis zijn ook al langer goede vrienden met de moslims dus misschien zijn ze zo aan explosieven gekomen.
Soort zoekt soort
quote:Heej, doe even normaal jij ja?
heb 't wel vaker gelezen. ze zien de joden als gezamelijke vijand.
[..]als je niet wil lezen kanker je maar een eind op.
Ow, en for your concern:
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 18:25 schreef BAZZA het volgende:
Triest, neonazis zijn ook al langer goede vrienden met de moslims dus misschien zijn ze zo aan explosieven gekomen.
Soort zoekt soort
quote:Nee want het Nazisme verwerpt PER DEFINITIE het christendom. Nazisme is een religie op zichzelf. Duh.
Op vrijdag 12 september 2003 20:45 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Heleboel neo nazi's zijn Christenen.
quote:Eh, iemand zijn kop inslaan? Werkt nog steeds heel goed hoor, zo'n middeleeuws bijltje.
Op vrijdag 12 september 2003 20:06 schreef Sidekick het volgende:Wat moet je nou met dat middeleeuwse bijltje?
Middeleeuws zwaard doet het ook nog goed trouwens...
Ik had het over mijn reactie (lijkt me nogal logisch aangezien ik niet Bazza ben). Maar goed, ik heb iig wel vaker gelezen dat neo nazi's banden hebben met extremistische moslim organisaties.
Ik neem aan dat Bazza het ook zo bedoelde, en die redenatie vond ik dan ook niet zo gek.
quote:Ik neem niet aan, dat Bazza het zo bedoelde,
Op vrijdag 12 september 2003 20:59 schreef Vision het volgende:
Ik neem aan dat Bazza het ook zo bedoelde, en die redenatie vond ik dan ook niet zo gek.
quote:'t zou te achterlijk voor woorden zijn als iemand beweert dat de gemiddelde moslim explosieven thuis heeft hangen.
Op vrijdag 12 september 2003 21:00 schreef tvlxd het volgende:Ik neem niet aan, dat Bazza het zo bedoelde,
.
Sorry voor het logisch denken
quote:Geeft niet, is een nuttige eigenschap.
Op vrijdag 12 september 2003 21:01 schreef Vision het volgende:
quote:Jij kent BAZZA nog niet.
Op vrijdag 12 september 2003 21:01 schreef Vision het volgende:[..]
't zou te achterlijk voor woorden zijn als iemand beweert dat de gemiddelde moslim explosieven thuis heeft hangen.
En ja, ik heb ook verhalen gehoord over extremistische moslims die samen met neo-nazi's werken. Ik weet totaal niet op wat voor schaal dat gebeurd.
quote:niet al te grote schaal denkik, maar hun idealen zijn in grote lijnen gelijk
Op vrijdag 12 september 2003 21:03 schreef Sidekick het volgende:[..]
Jij kent BAZZA nog niet.
En ja, ik heb ook verhalen gehoord over extremistische moslims die samen met neo-nazi's werken. Ik weet totaal niet op wat voor schaal dat gebeurd.
quote:Als 60% van de moslims in landen als Pakistan, Indonesie en Irak etc een paar kogels thuis hebben kom je een heel eind
Op vrijdag 12 september 2003 21:01 schreef Vision het volgende:
't zou te achterlijk voor woorden zijn als iemand beweert dat de gemiddelde moslim explosieven thuis heeft hangen.
quote:mag ik iets vragen?
Op vrijdag 12 september 2003 21:05 schreef BAZZA het volgende:[..]
Als 60% van de moslims in landen als Pakistan, Indonesie en Irak etc een paar kogels thuis hebben kom je een heel eind
quote:Dat mag je wel hoor, nee.
Op vrijdag 12 september 2003 21:06 schreef Graveland het volgende:
mag ik iets vragen?
ben je zelf joods?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |