quote:Verdomme, het is nog waar ook
Op vrijdag 12 september 2003 15:12 schreef Mas het volgende:
Aoccdrnig to rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer is at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed ervey lteter by it slef but the wrod as a wlohe.
quote:niet goed gelezen dus hè! word dus oaky!
Op vrijdag 12 september 2003 15:13 schreef Kreator het volgende:
aoky.
[Dit bericht is gewijzigd door Stonehead op 12-09-2003 15:19]
quote:Met je eens! in het nederlands is het ook anders volgens mij... en lange woorden zijn ook moelijk...
Op vrijdag 12 september 2003 15:19 schreef DivineJester het volgende:
Setl dat het waar is, dan gaat het neit op voor hlee lgnae weorodn en wrodeon die een agrnaam vmreon dan zjin de mlikjehedogn smiepelwg te goort en kun je neit in één oebligenk btevetan wat er staat.
quote:Deze zin moest ik toch echt 3x opnieuw lezen.
Op vrijdag 12 september 2003 15:19 schreef DivineJester het volgende:
Setl dat het waar is, dan gaat het neit op voor hlee lgnae weorodn en wrodeon die een agrnaam vmreon dan zjin de mlikjehedogn smiepelwg te goort en kun je neit in één oebligenk btevetan wat er staat.
En in het Pools?
Edit:
Komt ook wel eens voor bij het herkennen van daders in een line-up die achteraf niet de dader bleken te zijn, er waren een aantal basiseisen toevallig gelijk (lengte, haardracht, huidskleur, kleding) en meteen zien de hersenen dat als herkenning, terwijl je eigenlijk gewoon voor de gek gehouden wordt.
quote:je bril zal wel uitgestaan hebben
Op vrijdag 12 september 2003 15:31 schreef Racemol het volgende:
Het is nog waar ook! Ik kwam er op de helft van de startpost pas achter dat sommige letters omgedraait waren. Hmm heel erg raar.. (voor mij dan)
quote:"A and B are", niet "A and B is" waar is de born? Die Esengeln knuenn er ook neit veel van
Op vrijdag 12 september 2003 15:12 schreef Mas het volgende:
Aoccdrnig to rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer isare at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed ervey lteter by it slef but the wrod as a wlohe.
quote:valt wel mee hoor
Op vrijdag 12 september 2003 15:15 schreef mrSolid het volgende:
Mr dt lst n stk mlkr, nm k n?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |