quote:hoe doe je dat met dat filter?
Op vrijdag 12 september 2003 17:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
Je kan trouwens met de 2de controller Yorda besturen he
En ook een filter over het beeld heenzetten.
quote:afkomstig van http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/ico_eu.txt :
Op vrijdag 12 september 2003 18:17 schreef Golgo13 het volgende:
er is ergens ook een lightsaber verborgen........heb het zelf nog niet ontdekt maar had het in verschillende faqs gelezen...
Na een ingeving kreeg ik het vermoeden dat het aan de 60Hrz optie zou kunnen liggen. Heb toen opnieuw een save aangemaakt voor 50 Hrz en prompt,...... het beeld glijd als water over mijn scherm. Tis ineens rustiger en vloeiender.... prachtig....
Vreemd eigenlijk aangezien 60 Hrz eigenlijk strakker en vloeiender zou moeten zijn
Maar in iig kan ik nu wel zeggen dat het prachtig is..... baalde nogal van de framerate maar die is weg nu
quote:Koop dan een gooi teevee muts
Op vrijdag 12 september 2003 18:28 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind dit vreemd. Ik klaagde over de framerate vanmorgen over ICO en was nogal verbaasd dat dat jullie niet was opgevallen. Nu ging ik net even controleren en het was weer om te huilen.Na een ingeving kreeg ik het vermoeden dat het aan de 60Hrz optie zou kunnen liggen. Heb toen opnieuw een save aangemaakt voor 50 Hrz en prompt,...... het beeld glijd als water over mijn scherm. Tis ineens rustiger en vloeiender.... prachtig....
Vreemd eigenlijk aangezien 60 Hrz eigenlijk strakker en vloeiender zou moeten zijn
![]()
Maar in iig kan ik nu wel zeggen dat het prachtig is..... baalde nogal van de framerate maar die is weg nu
quote:Gijs
Op vrijdag 12 september 2003 18:46 schreef Hakkert het volgende:[..]
Koop dan een gooi teevee muts
Ik heb een 82 cm Philips breedbeeld Natural Motion van 2500 Euro cunt
quote:Optie's
Op vrijdag 12 september 2003 17:49 schreef Smots het volgende:[..]
hoe doe je dat met dat filter?
quote:Kan je dat kiezen?
Ik vind dit vreemd. Ik klaagde over de framerate vanmorgen over ICO en was nogal verbaasd dat dat jullie niet was opgevallen. Nu ging ik net even controleren en het was weer om te huilen.Na een ingeving kreeg ik het vermoeden dat het aan de 60Hrz optie zou kunnen liggen. Heb toen opnieuw een save aangemaakt voor 50 Hrz en prompt,...... het beeld glijd als water over mijn scherm. Tis ineens rustiger en vloeiender.... prachtig....
![]()
quote:Ja,... ik denk dat die die mogelijkheid herkent in mijn tv. Het vreemde is dat 60 Hrz normaal veeeeeel strakker is zoals bv bij Jak and Daxter maar in dit zeldzame geval is de 50 Hrz PAL versie strakker
Op zaterdag 13 september 2003 00:33 schreef Ker_Plunk het volgende:Kan je dat kiezen?
Vond het al raar dat het je opviel gijs
ik merkte er niks van
quote:Bedankt voor je tip. Mijn kuiken flipt echt
Op zaterdag 13 september 2003 00:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
Dat muziekje op die Japanse site
Wou hem er vanaf rippen maar zit in een flash dus helaas.
Past mooi bij de eenzaamheid van het spel
quote:Das nie zo duur hoor
Op vrijdag 12 september 2003 23:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
Gijs
Ik heb een 82 cm Philips breedbeeld Natural Motion van 2500 Euro cent
![]()
quote:Ze is zelf ook een prachtige vrouw
Op zaterdag 13 september 2003 10:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
Bedankt voor je tip. Mijn kuiken flipt echt
Ze vind het prachtig !
quote:Laat nu net de wallpaper die de TS er neergezet heeft, ook real time te zijn
Op vrijdag 12 september 2003 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Probeer maar eens goeie screens te vinden
Maar Ico.. tja... op de dag van release gehaald, zonder verwachtingen. wat een emoties brengt die game met zich mee... Zo ontzettend mooi gedaan met zo weinig mogelijk middelen. De lichte schok van de dual shock als je weer de hand van Yorda grijpt, het klungelige lopen als je elkaar vast hebt, de camera views, de uitzichten... jep.. ICO rules
Wat betere screens:
Vooral die laatste geeft een goed beeld weer.
quote:
Op zondag 14 september 2003 09:57 schreef geursel het volgende:[..]
Laat nu net de wallpaper die de TS er neergezet heeft, ook real time te zijn
Maar Ico.. tja... op de dag van release gehaald, zonder verwachtingen. wat een emoties brengt die game met zich mee... Zo ontzettend mooi gedaan met zo weinig mogelijk middelen. De lichte schok van de dual shock als je weer de hand van Yorda grijpt, het klungelige lopen als je elkaar vast hebt, de camera views, de uitzichten... jep.. ICO rules
Wat betere screens:Vooral die laatste geeft een goed beeld weer.
quote:Zullen we 'm slaan?
Op maandag 15 september 2003 19:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Die hond Chocobo speelt gewoon een ander spel door ICO heen....de bitch
quote:Heiligschennis
Op maandag 15 september 2003 19:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Die hond Chocobo speelt gewoon een ander spel door ICO heen....de bitch
quote:Komt soms voor. Halo op de Xbox had hetzelfde. Wees blij dat je er zelf achter kwam. Inderdaad fantastische game dit.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |