quote:ik heb 'm pas geleden ook gekocht, samen met de 'special missions', maar die special missions disc deed het niet in mijn PS2.
Op vrijdag 12 september 2003 14:00 schreef The_Great_Cornholio het volgende:[..]
Jawel, hoor, ik zie `m nog regelmatig liggen, bijvoorbeeld bij Replay...
quote:Ik vind hem leuker dan FFVII.
Op maandag 15 september 2003 07:24 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zoog zeker
quote:omg
Op maandag 15 september 2003 18:28 schreef Manfredje het volgende:[..]
Ik vind hem leuker dan FFVII.
quote:Het is een RPG van Konami.
Op zondag 14 september 2003 19:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
He die komt me bekend voor,... maar kan het niet plaatsen
Screens voor nostalgische redenen ?

Ik heb twee weken terug er een PSOne bijgekocht. Voor 50 eurootjes bij de Staffhorst. Met een jaar garantie. Helemaal nieuw.
Heb alleen niet zoveel spellen, wel een paar er bij gekocht hoor, had er nog maar 2 ofzo liggen van vroeger. Dit zijn de games ;
G-Police
Firebugs
Colony Wars : Vengeance
Dune (2000)
Tomb Raider 2
Vanishing Point
Mortal Kombat Trilogy
Soul Blade
Soviet Strike
Tekken 2
Doom
Po'Ed
Demo One
Hele rits aan demo's (22 demo cds ofzo)
Over twee dagen heb ik Metal Gear Solid eindelijk ook weer in mijn bezit. Kan niet wachten, dat is gewoon de PSX game ![]()
Ohja, hier dan meteen even een foto van de collectie aan consoles ![]()
Niet echt veel, maar normaal gesproken doe ik het altijd met maar 1 console...
Die AP combo's bij Xenogears ![]()
Ik dacht, laat ik ze is sparen bij Fei..had er op een gegeven 28.
Ging ze uit voeren op Dan (hij is kwaad op mij omdat ik zijn zus heb gedood...aansteller
) .... Achter mekaar combo's, prachtig

Ik heers ![]()
Ben ik trouwens de enigste die hier reageerd??
Maar CC heb ik binnenkort ook geseald. Die bootdisc ook.
Nu nog de PSOne zelf
quote:Hou hem liever gesealed maar moet hem toch een keer spelen
Op maandag 22 september 2003 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
AparantlyMaar CC heb ik binnenkort ook geseald. Die bootdisc ook.
Nu nog de PSOne zelf
![]()
Een gebruikte psone hoeft niet duur te zijn
Dit keer zijn het;
- Final Fantasy Tactics
- Breath of Fire IV
- Harvest Moon
Kent iemand die laatste trouwens? Ik had er nog nooit van gehoord, maar in de reviews komt die er wel goed vanaf en er is zelfs een PS2 versie waarvan ik de screenshots op die van Dark Chronicle vind lijken.
quote:gamefreax.de of hotbit.nl
Op woensdag 24 september 2003 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar kan je goedkoop een nieuwe PS One kopen?
quote:Neuh, "zo een" hoeft niet meer
Op woensdag 24 september 2003 22:20 schreef Chocobo het volgende:[..]
gamefreax.de of hotbit.nl
quote:
Op woensdag 24 september 2003 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Neuh, "zo een" hoeft niet meer
Ik heb een bootdisc besteld. Dezelfde als Ker
quote:Krijg nou wat, een modje die een al bestaand topic opend, waar gaat het toch heen op deze wereld
Op vrijdag 12 september 2003 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aangezien er, zoals in het PS2 topic blijkt, weer veel PSX games gespeeld worden ook voor het oudere broertje van de PS2 een eigen topicOok is het nu natuurlijk een goed idee om je PSX game collectie uit te breiden. Alle games zijn veel goedkoper te krijgen en vele klassiekers zijn ook nog gewoon in de winkel te krijgen
Kom er zojuist achter dat er al een centraal PSX PSone topic is ![]()
Kan gebeuren. Nou deze loopt nu, dus is het wel goed zo denk ik?
quote:RAF/Staffhorst. Zit in het midden van het land.. 49 eurootjes voor een nieuwe PSOne met een jaar garantie. Morgen haal ik er weer eentje alleen die ie niet voor mezelf deze keer
Op woensdag 24 september 2003 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar kan je goedkoop een nieuwe PS One kopen?
quote:Kan je iets specifieker zijn? Adres enzo? URL misschien?
Op woensdag 24 september 2003 23:10 schreef JK het volgende:[..]
RAF/Staffhorst. Zit in het midden van het land.. 49 eurootjes voor een nieuwe PSOne met een jaar garantie. Morgen haal ik er weer eentje alleen die ie niet voor mezelf deze keer
quote:geen URL waar je kan bestellen, het is een 'zo lang de voorraad strekt' aktie die eigenlijk op 2 augustus al was afgelopen, maar gister haalde ik dus nog een PSOne voor 49 euro in Amersfoort.
Op woensdag 24 september 2003 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Kan je iets specifieker zijn? Adres enzo? URL misschien?
Hier de adressen :
Utrecht :Vredenburg 40 tel 030-2360211
Nieuwegein : Passage 81 (City Plaza) tel 030 6040520
Amersfoort : Hellestraat 11 tel 033 4634064
Wees slim en bel effe als de sodemieter een van de filialen, vraag naar de computerafdeling en kijk dan of ze er nog een voor je kunnen bestellen, mits je dus in midden nederland woont... anders heeft het weinig zin denk ik.
quote:Bootdisc?
Op woensdag 24 september 2003 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Neuh, "zo een" hoeft niet meerIk heb een bootdisc besteld. Dezelfde als Ker
quote:met die bootdisc moet die toch nog steeds omgebouwd zijn toch ?
Op zaterdag 27 september 2003 11:05 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Bootdisc?
quote:Nu nog een PSOne. Ker/Roy geef eens wat meer info over zo'n bootdisk.
Congratulations! You've won the auction listed below!
Winner: strolieSite: eBay
Item Number: 3049547969
Description: XENOGEARS PLAYSTATION 1 OR 2 RPG *NEW-SEALED*
Seller Email: swapusa@swapusa.com
Ik heb er niet een maar wel eens gekeken wat het is, het is gewoon een bootdisc en zo'n veertje wat je dus vroeger ook wel had op de ouwe PSX... bij de PSOne moet je er een kaartje oid tussensteken... schijnt goed te werken maar veel gepruts..
Ik heb deze set een poosje geleden voor hetzelfde bedrag via e-Bay Duitsland gekocht, in Nederland was hij altijd tussen de 220 en 300¤.
Echt een aanrader om even snel een PSone spel te spelen, je hoeft niet eerst een TV aan te sluiten, gewoon aan en spelen. De kwaliteit van het scherm is enorm goed, de speakertjes zijn ook niet slecht (geen bas natuurlijk).
En voor WipEout liefhebbers, dat spel is gemaakt om met een NeGcon te spelen, werkt echt fantastisch.
quote:Zit toch niet zo te zeiken joh
Op zaterdag 27 september 2003 12:49 schreef JK het volgende:
Ik vind dat bootdisc ook niet op Fok mag worden besproken hoor, kan je namelijk ook gekopieerde meuk mee spelen (naast Import games)...
quote:Vertel eens wat meer. Wat kan ik ermee, werkt het ook op een PS2, waar kan ik hem kopen/bestellen?
Op zaterdag 27 september 2003 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bootdisc mag wel. Is voor import. Net als de Freeloader voor de GameCube. Je veranderd verder ook nix aan de console zelf.
Ik heb hem gekocht bij PSX Shop, die link kan ik niet geven omdat ze ook omgebouwde consoles verkopen ![]()
Voor de PS2 heb je ook een bootdisc, maar daar met je de PS2 wel enigzins aanpassen door schroefjes weg te halen en er iets aan de cd lade te doen. Je moet dan de lade opentrekken ![]()
Bij de PSX / PSOne kan je gewoon de console openen (Toploader >> CD Lade LD )
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 29-09-2003 01:19]
Het mag nog altijd niet op Fok besproken worden
Ik ben het overigens wel met je eens Strolie over die spellen die geen PAL release krijgen
quote:Suikoden III ,...
Op zaterdag 27 september 2003 16:56 schreef Strolie75 het volgende:
Is het geen optie om je PS2 te laten ombouwen? Kunnen we meteen Xenosaga en Suikoden III gamen. Ook hebben we FF-X2 iets eerder in handen.Of kan een omgebouwde PS2 alleen import PS2-games spelen en geen PSX spelen?
quote:Je hebt gelijk Gijs, laten we erover ophouden.
Op zaterdag 27 september 2003 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zullen we er maar over ophouden?
quote:het is toch absurd dat je zoveel moeite moet om je geld aan die uitgevers te mogen geven!
Het mag nog altijd niet op Fok besproken wordenIk ben het overigens wel met je eens Strolie over die spellen die geen PAL release krijgen
quote:Ik ga hem binnenkort denk ik bestellen
Op zaterdag 27 september 2003 19:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
Suikoden III ,...
Die zou ik ook zo graag willen gamen
De bootdisc laad een programma in de RAM van de psx waardoor de restrictie's in de psx worden omzeilt...
quote:Je hebt mail !
Op zaterdag 27 september 2003 20:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik kan je de link wel ff geven via msn Strol (sorry roy)
De bootdisc laad een programma in de RAM van de psx waardoor de restrictie's in de psx worden omzeilt...
My 2 cents.
quote:Dat probeer ik ook te zeggen. De mensen WETEN hier dat ze het niet mogen bespreken
Op zaterdag 27 september 2003 23:40 schreef Bastard het volgende:
Ik denk niet dat je in het ene topic kan zeggen dat er absoluut niet word gesproken over warez/ombouwen, en daar een streng beleid op voert, en in een ander topic (zoals dit) het allemaal min of meer toe laat. Dat is gewoon krom toch? En dan de regels buigen omdat je hem alleen ombouwt omdat je die spellen wil spelen die niet in PAL uitkomen is natuurlijk zwakjes.My 2 cents.
En IKZELF heb het alleen maar over bootdiscs die wel gewoon mogen.
quote:Een bootdisc klinkt interessant
Op zaterdag 27 september 2003 23:43 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat probeer ik ook te zeggen. De mensen WETEN hier dat ze het niet mogen bespreken
En IKZELF heb het alleen maar over bootdiscs die wel gewoon mogen.
quote:psx gaat idd met veertje, bij psone moet je een stuk zelfplakkend pvc met onder open knop doen, simpel.
Op zaterdag 27 september 2003 12:49 schreef JK het volgende:
Ik vind dat bootdisc ook niet op Fok mag worden besproken hoor, kan je namelijk ook gekopieerde meuk mee spelen (naast Import games)...Ik heb er niet een maar wel eens gekeken wat het is, het is gewoon een bootdisc en zo'n veertje wat je dus vroeger ook wel had op de ouwe PSX... bij de PSOne moet je er een kaartje oid tussensteken... schijnt goed te werken maar veel gepruts..
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 23:40 schreef Bastard het volgende:
Ik denk niet dat je in het ene topic kan zeggen dat er absoluut niet word gesproken over warez/ombouwen, en daar een streng beleid op voert, en in een ander topic (zoals dit) het allemaal min of meer toe laat. Dat is gewoon krom toch? En dan de regels buigen omdat je hem alleen ombouwt omdat je die spellen wil spelen die niet in PAL uitkomen is natuurlijk zwakjes.My 2 cents.
quote:De enige reden eigenlijk idd
Op zondag 28 september 2003 09:45 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Je hebt gelijk Bastard. Ook al weet ik dat Ker, Roy en ik eerzame bedoelingen hebben het is tegen de policy.
quote:Goed, maar bespreken is buiten FOK om.
Op zondag 28 september 2003 14:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
thank God for ombouw![]()
quote:Je kan ook gewoon meerdere playstations kopen.
Op zondag 28 september 2003 14:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
De enige reden eigenlijk idd
Vaak denken ze niet aan onze arme PAL rpg fans,... thank God for ombouw
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |