quote:Ja, ok... Bedankt, maar dat begrijp ik, ik wou ff weten of het ergens staat (het staat vast ergens, maar waar) bijuten het spel, om gewoon ff te lezen zeg maar...
Op donderdag 15 januari 2004 14:48 schreef trekdrop het volgende:[..]
Moet je als je op een server met wc3 speelt intikken (met "y") raceinfo oid of even vragen op de server....
Koele
ik kom niet verder in het level motorcade assault, op het pünt waar bij je een vip achter kogelvrijgals moet neerknallen, maar ik heb geen idee waar ik dan heen moet of wat ik moet doen om dat mannetje uit de weg te ruimen
quote:?
Op zaterdag 24 januari 2004 14:48 schreef Vassili_Z het volgende:
een nade gooien ?
Dus wat moet ik doen om te zorgen dat ik wel kan praten bij CS???
Want ik weet het echt niet meer
quote:www.steampowered.com
Op maandag 26 januari 2004 18:59 schreef Lauwie het volgende:
Maar dat geluid laat ik nu maar zitten, ik heb pas gezien dat ik versie 1.0.0.5 heb van Counterstrike. Dus misschien dat het daar aan ligt, dat ik daardoor gewoon niet mijn microfoon in kan stellen. Dus waar kan ik de volgende updates downloaden??? Het liefst meteen al tot en met 1.5 maar geen idee of dat lukt.
quote:Dat wist ik al maar de updates die tussen 1.0.0.5 komen en 1.6, want steam heb ik al geprobeerd en dat werkt niet echt handig (lees klote)
Op woensdag 28 januari 2004 18:03 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
quote:Maar ik heb gehoord dat je je mic. ook kan testen in CS maar dat zie ik nergens. En ook dat je eerst een key moet binden maar hoe moet dat??? Want ik word best wel wanhopig.
Op zondag 25 januari 2004 11:20 schreef Lauwie het volgende:
Hey, ik heb al een tijdje CS en nu heb ik ook een headset gekocht zodat ik ook kan praten, Maar het lukt me maar niet. Ik heb 2 boxjes van Ultron met maar 1 gaatje voor mijn koptelefoon, Maar mijn koptelefoon heeft twee stekkertjes: 1 om te luisteren en 1 om te praten. Achter in mijn computer zitten 3 gaatjes het ene is groen en er staat bij: SPK/ LINE het 2e is rood en er staat bij: MIC IN en het laatste is blauw en er staat bij: LINE IN, nou leek het me logisch dat het blauwe stekkertje van mijn headset in het blauwe gaatje achter in mijn comp moet en dat het rooie in het rooie gaatje moet en ik heb het stekkertje van de boxjes gewoon in het groene laten zitten. Toen lukte het niet. Dus ik heb ook al van alles geprobeerd met de instelingen bij het geluid van mijn comp, maar dat werkte niet, dus heb ik het blauwe stekkertje van mijn headset voor in mijn boxje gestopt waar hetzelfde tekentje opstaat als op het stekkertje en de rest heb ik laten zitten. Toen had ik geluid via mijn headset en kon ik bij de geluidsrecorder op mijn comp wel van alles opnemen en beluisteren. Maar nog steeds niet bij counterstrike.Dus wat moet ik doen om te zorgen dat ik wel kan praten bij CS???
Want ik weet het echt niet meer
quote:dan markeert er niks aan
Op zondag 1 februari 2004 12:32 schreef Lauwie het volgende:
Of als iemand wilt vertellen hoe ik een foto moet plaatsen dan zal ik een foto zetten van de achterkant van mijn comp, met de stekkertjes. Want ik weet ook niet zeker of de stekkertjes ook allemaal goed zitten voor counterstrike. Maar zo zitten ze wel goed om op msn en zo te praten.
quote:in 1.6 zite je mic onder de k
Op zondag 1 februari 2004 11:43 schreef Lauwie het volgende:[..]
Maar ik heb gehoord dat je je mic. ook kan testen in CS maar dat zie ik nergens. En ook dat je eerst een key moet binden maar hoe moet dat??? Want ik word best wel wanhopig.
anders in game options>audio en dan daar ergens
maar retail in 1.5 verschilt geloof ik ietsje vande full versie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |