quote:in de isoleercel met jou !!!
Op vrijdag 26 december 2003 20:30 schreef JimmyJames het volgende:
Hoi,
Ik speel al lang CS maar heb nog nooit gecheat, heeft iemand een site waar ik wallhack kan downloaden ik wil het ook weleens proberen
weet je wat ik nou zo dom vind?
cs is een vet spel ik speel het zon 1,5 jaar nu en nog steeds (bijna) dagelijks. Maar de graphics, echt rete goed zijn ze niet maar die smoke grenede is gewoon zo superieur. Mn pc trekt het mar amper. Alles gaat goed tot ik zon smoke in beeld heb, dan begint alles te laggen . Als ik die smoke kwaliteit lager vet dan ziet het er supergaar uit dus dat is ook geen optie. De smoke van 1.5 was gewoon goed vind ik.
quote:Inderdaad, in 1.5 begon het beeld pas te stokken als ik meer dan 3 smokes op me beeld kreeg..... in 1.6 is dit al na 1 smoke... zelfs met slechte kwaliteit
Op zondag 28 december 2003 13:32 schreef Toryu het volgende:
kut cheatersweet je wat ik nou zo dom vind?
cs is een vet spel ik speel het zon 1,5 jaar nu en nog steeds (bijna) dagelijks. Maar de graphics, echt rete goed zijn ze niet maar die smoke grenede is gewoon zo superieur. Mn pc trekt het mar amper. Alles gaat goed tot ik zon smoke in beeld heb, dan begint alles te laggen. Als ik die smoke kwaliteit lager vet dan ziet het er supergaar uit dus dat is ook geen optie. De smoke van 1.5 was gewoon goed vind ik.
quote:Precies de reden waarom ik altijd met smokes ga smijten zodra het me te warm onder de voeten word... Mijn bakkie trekt het namelijk wel.
Op zondag 28 december 2003 13:48 schreef Vassili_Z het volgende:
Inderdaad, in 1.5 begon het beeld pas te stokken als ik meer dan 3 smokes op me beeld kreeg..... in 1.6 is dit al na 1 smoke... zelfs met slechte kwaliteit
quote:Hufter.
Op zondag 28 december 2003 14:15 schreef nietzman het volgende:[..]
Precies de reden waarom ik altijd met smokes ga smijten zodra het me te warm onder de voeten word... Mijn bakkie trekt het namelijk wel.
Vaag is dat je heel vaak ziet dat terroristen de m4a1 jatten en andersom de CT de AK
quote:Das juist cool
Op maandag 29 december 2003 01:46 schreef Internationalist het volgende:
CS 1.5 rulede, 1.6 alleen nog maar meer
Altijd grappig om CT met riotshields en al overhoop te knallenVaag is dat je heel vaak ziet dat terroristen de m4a1 jatten en andersom de CT de AK
quote:/steamapps
Op zondag 28 december 2003 15:48 schreef JimmyJames het volgende:
Weet iemand in welke folder je een mod van HL moet installeren als je steam hebt ?
quote:Ik speel bijna altijd op een dust2 24/7 server
Op dinsdag 30 december 2003 20:07 schreef Toryu het volgende:
Wat zijn jullie favoriete servers??
ik speel veel op Patatje oorlog Fun = alleen fun maps
en Patatje oorlog (LotR) zag ik net pas. Alleen maps over lord of te ring. kheb net bij Helms Deep en in Mines of Moria. Echt vet
quote:Ze draaien alleen maar mods op hun srever :S
Op woensdag 31 december 2003 11:17 schreef Toryu het volgende:
Als het nederlandse server is met goeie ping dan graag
Iemand die ip's van patatje oorlog zoekt, kijk op www.patatje-oorlog.net
@ 320 kb/s
Vergeet niet dank je wel te zeggen
[BTW het is geen warez want 1.6 is gratis, hl niet ]
quote:niet bij allemaal. Fun en PO2 niet d8 ik
Op dinsdag 6 januari 2004 16:15 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Ze draaien alleen maar mods op hun srever :S
quote:maw... wat kunnen de verschillende rassen...?
Op donderdag 15 januari 2004 14:37 schreef koele het volgende:
heeft iemand misschien een lijstje van wat de volkjes in de wc3 mod nou precies inhouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |