Weten jullie misschien welke ik als eerste moet downen enz. en zou je daar misschien ff een linkie bij kunnen geven.
Half-life gewoon heb ik natuurlijk wel maar nu nog die upgrade.
Ik wil ook graag met bots spelen maar welke moet ik daar voor downen.??
alvast bedankt
Voor 1.6 heb je in ieder geval internet nodig en dat is de enige manier om te spelen voorlopig. (tot de LAN optie is ontwikkeld)
quote:Lees een stukje terug,.
Op zaterdag 1 november 2003 10:32 schreef masterr112 het volgende:
hallo iedereen,Weten jullie misschien welke ik als eerste moet downen enz. en zou je daar misschien ff een linkie bij kunnen geven.
Half-life gewoon heb ik natuurlijk wel maar nu nog die upgrade.
Ik wil ook graag met bots spelen maar welke moet ik daar voor downen.??
alvast bedankt
als ik een server wil joinen (of vanuit windows, of vanuit CS), dan komt er op een gegeven moment dat "laadbalkje" tevoorschijn. Op het moment dat 'validating game resources' er staat, klapt heel CS eruit en ben ik weer in windows. Hoe kan dit?
Oja, gisteren werkte alles nog wel...
De models zijn er wel erg mooi uit !
quote:maare er komen toch vast nog wel bots uit voor 1.6?
Op zaterdag 1 november 2003 10:49 schreef Exje het volgende:
Bots heb je niet in 1.6
Dan zou je een oudere versie moeten downloaden, dus zoeken naar welke je kunt vinden en welke botprogjes daarvoor beschikbaar zijn.Voor 1.6 heb je in ieder geval internet nodig en dat is de enige manier om te spelen voorlopig. (tot de LAN optie is ontwikkeld)
als ik counterstrike speel kan ik nie praten
ik heb een vette headset maar werkt nie
het licht niet aan de headset zelf is helemaal ok
als ik online speel ben ik ook de enige zonder een luidspreker-icoon naast mijn naam
zijn er nog aardige mensen die mij willen helpen?
thanks
quote:Heb je wel een toets ingesteld om te praten ? Want in Counterstrike moet je op een toets drukken om iets te kunnen zeggen (standaard is dat c d8 ik) Dat er bij jezelf geen luidsprekericoon staat is normaal, dat hoord zo.
Op vrijdag 5 december 2003 23:05 schreef j0rr1t het volgende:
vraagjeals ik counterstrike speel kan ik nie praten
ik heb een vette headset maar werkt nie
het licht niet aan de headset zelf is helemaal ok
als ik online speel ben ik ook de enige zonder een luidspreker-icoon naast mijn naamzijn er nog aardige mensen die mij willen helpen?
thanks
quote:ja heb ik ingesteld
Op vrijdag 5 december 2003 23:07 schreef Terror17 het volgende:[..]
Heb je wel een toets ingesteld om te praten ? Want in Counterstrike moet je op een toets drukken om iets te kunnen zeggen (standaard is dat c d8 ik) Dat er bij jezelf geen luidsprekericoon staat is normaal, dat hoord zo.
quote:maaare thanks
Op vrijdag 5 december 2003 23:10 schreef j0rr1t het volgende:[..]
ja heb ik ingesteld
(is trouwens een "k")
quote:Wow die zijn echt
Op zaterdag 29 november 2003 02:19 schreef Vassili_Z het volgende:
Die Aut. Sniperrfiles rulen na die nieuwe update
Alleen de map moet er wel naar zijn........
maarrem, als je last van je FPS hebt in Aztec moet je in je console cl_weather 0 intikken, dan heb je geen weerseffecten meer, helpt stukken !
Ik speel t al half jaar maar gelukkig zijn er ook nog paar 1.5 servers want 1.6 is zo extreem verkracht. misdadig gewoon.
alles lagt bij die 1.6 tis gewoon gaar.
WAT DACHTEN JULLIE VAN fok!-cs-gather?
alle csers van fok same cse op 1 server. misschiend dat ik hier later nog wel topic over begin om irc kanaal aan te kondigen en server te lenen.
dan kunne we allemaal afspreken op irc en dan naar server. Zou leet zijn, heeft iemand clanserver die we kunne gebruike?!
grtz
cs is geen spelletje..
quote:models van 1.6 of cz want bij 1.5 kon je zelfs downe, 10 keer kewler en zeker mooier, die van cz zijn trouwens ook niet zo leet. gewoon commerciele versie van cs
Op woensdag 26 november 2003 17:31 schreef Vassili_Z het volgende:
Ah....en t komt ook uit voor de PC neem ik aan ???De models zijn er wel erg mooi uit !
het enige probleem van 1.5 is dat iedereen cheat, zo gaar!
mense vinden 1.6 beter vanwege steamsysteem met servers enzo ,maar die kennen hlsw voor 1.5 niet. wie kent t en wie niet?
quote:in 1.6 heb je ook nog steeds volop cheaters, ratio ongeveer 1 op de 30 spelers heeft wallhack of aimbot, nog steeds teveel. 1.6 is inderdaad erg FPS laggy, vooral de smokes is een drama...
Op dinsdag 16 december 2003 19:58 schreef geekmeister het volgende:[..]
models van 1.6 of cz want bij 1.5 kon je zelfs downe, 10 keer kewler en zeker mooier, die van cz zijn trouwens ook niet zo leet. gewoon commerciele versie van cs
het enige probleem van 1.5 is dat iedereen cheat, zo gaar!
mense vinden 1.6 beter vanwege steamsysteem met servers enzo ,maar die kennen hlsw voor 1.5 niet. wie kent t en wie niet?
After yesterday's release, Steam was crashing for some users on startup. A fix for this problem has just been released. When you restart Steam, you'll automatically download the fixed version. As always, let us know if you run into problems."
Maar hhij download niets na het herstarten, opnieuw installeren heeft ook niet geholpen, iemand tips?
quote:Ook hier zijn meer dan genoeg fixes voor hoor
Op dinsdag 16 december 2003 22:48 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
in 1.6 heb je ook nog steeds volop cheaters, ratio ongeveer 1 op de 30 spelers heeft wallhack of aimbot, nog steeds teveel. 1.6 is inderdaad erg FPS laggy, vooral de smokes is een drama...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |