Alleen jammer dat ze NIKS aan de AWP hebben gedaan...ze hadden ze op zn minst 1000 dollar duurder kunnen maken ofzo...
quote:Geld helpt niet echt denk ik, als je een paar potjes wint heb je zo 12000 dollar ofzo.
Op zondag 5 oktober 2003 20:08 schreef Vassili_Z het volgende:
De schild in CS1.6 is wel een leuke en vooral tactische aanvulling erop, klassa !Alleen jammer dat ze NIKS aan de AWP hebben gedaan...ze hadden ze op zn minst 1000 dollar duurder kunnen maken ofzo...
Ik irriteer me altijd mateloos aan die knakkers die in een hoekje zitten met hun AWM, en op 1 of andere manier altijd raakschieten!
quote:www.nextwish.org daar heb ik dr een van, werkt prima
Op zondag 5 oktober 2003 17:06 schreef DirtyCutFreak het volgende:
OWJA, heeft iemand een goeie Buyscript voor 1.6Email me plz !
quote:ja, minder krachtig of langere laadtijd zo wel fijn zijn
Op zondag 5 oktober 2003 22:49 schreef ToMm het volgende:[..]
Geld helpt niet echt denk ik, als je een paar potjes wint heb je zo 12000 dollar ofzo.
Ze zouden hem bijvoorbeeld minder krachtig kunnen maken, of een langere doorlaadtijd.Ik irriteer me altijd mateloos aan die knakkers die in een hoekje zitten met hun AWM, en op 1 of andere manier altijd raakschieten!
okok, ze zijn wel te counteren hoor, AWP''s, met flashbangs en door om te lopen, maar, tegen goeie spelers met AWP's maak je weinig kans...
quote:daarom zijn het ook goeie spelers..., d0h
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:23 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
knip
okok, ze zijn wel te counteren hoor, AWP''s, met flashbangs en door om te lopen, maar, tegen goeie spelers met AWP's maak je weinig kans...
quote:klopt, na 1 AWP lamer volgen er meer,,, dan ist helemaal niks meer aan geworden
Op zondag 12 oktober 2003 14:41 schreef trekdrop het volgende:
Neeeeee, spelers die te lopen awp lamen zijn niet goed! Ok het ziet er soms wel leuk uit, maar komop wat is het plezier van awp'en? Ik heb nu al weer 4 potjes naar de kloote zien gaan omdat er zo'een lamer bezig was.....
in 6vs6 is 1 AWP-er in elk team nog net wel te doen, omdat je die nog kunt counteren, maar al worden het er meer (AWP mensen) ist bijna niet mogelijk meer (in de public server waar je bijna geen teamspirit heb)
het is gewoon een onderdeel van het spel, net zoals het schild nu is.
en goed schieten met awp kost veel tijd om te leren
En gelijk mensen naab gaan noemen
en mensen die beetje kunnen aim maken toch wel headies
quote:Ik had t binnen een kwartier binnen de knie, dus veel skills heb je er ook niet voor nodig. AWM is echt een noob-kanon
Op dinsdag 14 oktober 2003 07:42 schreef th0r het volgende:
je hoort altijd alleen maar die naabjes schelden op awp/mhet is gewoon een onderdeel van het spel, net zoals het schild nu is.
en goed schieten met awp kost veel tijd om te leren
ik heb een probleem met counterstrike 1.6,
ik heb zoon steam ding geinstaleerd
en ging couterstrike spelen
alles ging goed, maar nu ineens kan ik geen nieuw spel maken,
aan geen meedoen, nix
wordt gewoon naar het hoofdmenu gegooid
kan iemand mij helpen?
mzzl
dus optyften met die 1.6
PS: shield kan me gestolen worden .. geeft voor al die MB's weinig meerwaarde / echter wel grappig.. ..
weet iemand hoe ik tegen bots kan spelen
word gek van die goede gasten online
(heb 1.6)
thanks
mzzl
quote:Tip: Schroef je muissnelheid terug naar 5, helpt echt stukken met accuratie...
Op woensdag 15 oktober 2003 16:38 schreef j0rr1t het volgende:
heeeyweet iemand hoe ik tegen bots kan spelen
word gekvan die goede gasten online
(heb 1.6)
thanks
mzzl
quote:Thanks_o_
Op woensdag 15 oktober 2003 21:43 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Tip: Schroef je muissnelheid terug naar 5, helpt echt stukken met accuratie...
quote:Daar heb je gelijk in
Op donderdag 16 oktober 2003 02:49 schreef Cool_Runner het volgende:
gelukkig heb ik naast 1.6 nog 1.5 laten staan. Dan merk je wel dat 1.5 nogsteeds roeleert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |