Wat is awp? Ik hoor iedereen dat schreeuwen en als je het vraagt krijgt je meteen 'n00b' naar je hoofd geslingerd door een paar kansloze CSverslaafde tieners die waarschijnlijk minstens 2 niveaus zijn gezakt op school.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:32 schreef Zaren het volgende:
nou eehm het aantl headshots, het is NU veeeel makkenlijker, het springen is heel anders da in 1.3, en in de betas waren de spelers relaxter, en de awp delay was er niet enzobtw kom es langs in #p4p
Das dus klote. Ik heb een schijthekel aan snipers.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:51 schreef Zaren het volgende:de awp is die grote sniper waarrmee je iemand met 1 schot mee dood
Die lange groene dingen waar een enorme knal uit komtquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:42 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Wat is awp? Ik hoor iedereen dat schreeuwen en als je het vraagt krijgt je meteen 'n00b' naar je hoofd geslingerd door een paar kansloze CSverslaafde tieners die waarschijnlijk minstens 2 niveaus zijn gezakt op school.
Was gisteren wel grappig. Ik speel CS pas een week dus ik ben nog niet zo snel. Ik heb ook al heel lang geen first persons gespeelt. Ik had 1hp over en ik had gewoon 2 gasten neergeschoten.![]()
[CS] Doorzichtige spray makenquote:Op maandag 31 mei 2004 20:40 schreef bojaaper het volgende:
Ik wil voor cs een doorzichtige spray maken, dus dat je alleen de letters hebt, en geen gekleurd vlak erachter. Iemand een idee hoe? Heb wel gehoord dat het met een kleur blauw moest? Welke kleur is dit, en hoe zorg ik er in fotosoep voor dat ik die kleur kan gebruiken?
En waarom krijg ik mn sprays niet in cs... Ik heb pldecal.wad opgezocht in die steam folder, met wally mn logo erin gezet, maar in cs krijg ik t half life logo'tje als spray, en niet mijn eigen spray??
quote:Op maandag 31 mei 2004 20:40 schreef bojaaper het volgende:
En waarom krijg ik mn sprays niet in cs... Ik heb pldecal.wad opgezocht in die steam folder, met wally mn logo erin gezet, maar in cs krijg ik t half life logo'tje als spray, en niet mijn eigen spray??
Omdat het niet via die manier kan. Die pldecal heeft als info een klein plaatje, bestaande uit 2 kleuren: zwart + een andere kleur. Jij propt daar een compleet andere samenstelling in...quote:Op maandag 31 mei 2004 21:59 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Ze spelen op de sk insider servers. Voor de rest sporadisch op andere servers, maar het meeste @ inferno-online, hun home-base-internetcafequote:Op zondag 28 maart 2004 19:40 schreef da_rippah het volgende:
Die gozers hebben natuurlijk ook gewoon een Steam #ID, zou wel 1337 zijn als je die gasten allemaal in je Friends list hebt staan
-Reinstall/update je drivers van je videokaart. Als je windows XP hebt doe je dat hier.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:10 schreef Stranger het volgende:
CS heeft het bij mij altijd gedaan, en nu opeens als ik em wil opstarten geeft ie:
[..]
Weet iemand hoe ik dit op moet lossen en kan diegene dat even in begrijpelijk nederlands typen?
Daarmee werkt het ook niet. Ik weet zeker dat ik t goed doequote:Op maandag 31 mei 2004 22:00 schreef Termietje het volgende:
[..]
blabla download hlc
Al die stoephoeren die met zo'n schild ergens staan en dan kan je niets doen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:44 schreef Zaren het volgende:
Eeehm ff zelf tellen weet ik veelwat heb je eraan omd at te weten
Zeg maar gerust een ondoordringbare plaat metaal. De bedenker daarvan hoort in een gesticht thuis.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:30 schreef Vision het volgende:
schild? ik heb duidelijk iets gemist. laatste keer dat ik speelde was CS 1.3 ofzo
kogels niet maar een mes wel?quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:45 schreef Termietje het volgende:
Zeg maar gerust een ondoordringbare plaat metaal. De bedenker daarvan hoort in een gesticht thuis.
Alleen mes en HE gaan d'r doorheen... :|
post eens wat leuke servers dan...quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:28 schreef Zaren het volgende:
Op een goede server spelen dan heb je geen naabs met schild
Gamecity is soms nog wel uit te houden:quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:19 schreef koele het volgende:
[..]
post eens wat leuke servers dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |