Dat betekend meestal dat jou videokaart geen opengl aankan.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:10 schreef Stranger het volgende:
CS heeft het bij mij altijd gedaan, en nu opeens als ik em wil opstarten geeft ie:
[..]
Weet iemand hoe ik dit op moet lossen en kan diegene dat even in begrijpelijk nederlands typen?
Allemaal geproeerd, alleen sofgtwarde mode doet ie..quote:Op donderdag 22 april 2004 17:04 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
[..]
Dat betekend meestal dat jou videokaart geen opengl aankan.
Probeer het eens op Direct3D tespelen.
Of update je videokaart
Ik ben niet zo computertechnisch ingesteld maar Nvidia Geforce DDR, is dat iets?quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:10 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
Wat voor videokaart heb je....?
[E-STRIKE] Main CS maps | www.edit-strike.nl |quote:Op donderdag 22 april 2004 21:50 schreef flappiewappie het volgende:
waar hangen jullie meestal uit?
tukkert server (waar ik admin ben onder naam Herr!e) is ook wel moeite waard;
131.155.141.103:27068 , laatste tijd wat laggy, maar is morgen verholpen
over een lan is geen legale key nodig toch?quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:38 schreef Lauwie het volgende:
Ik heb nou pas CS condition zero gekocht en speel het via Steam, maar nu wil ik tegen mijn zusje die beneden zit, spelen. Maar nou zit hij te zeuren over de Cd-key. Wie kan mij helpen???
En ik heb geen zin om het nog is te kopen.
Dat bedoelt hij niet, volgens mij.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:21 schreef kippiej het volgende:
[..]
over een lan is geen legale key nodig toch?
ik kon twee acounts op een key code registerenquote:Op zondag 23 mei 2004 20:27 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Dat bedoelt hij niet, volgens mij.
Per CD-key kan 1 iemand spelen. Dus als hij speelt krijgt z'n zusje de melding dat er iets niet klopt met de CD-key.
neej?quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:52 schreef RoPo het volgende:
[..]
ik kon twee acounts op een key code registeren
OpenGL moet je kiezen. Ik weet niet het preciese verschil tussen OpenGl en Direct3D , maar je hebt met OpenGL gewoon meer FPS. Zeker met de videokaart die jij hebt (heb ik ookquote:Op zondag 23 mei 2004 20:29 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wat is het verschil tussen OpenGL en Direct3D en welke moet ik kiezen? Ik heb een G-Force 2 met 64mb d'r op.
Nope. 1.5 4 everquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:28 schreef jercovski het volgende:
is egt haast iedereen overgestapt naar 1.6??
wat is het verschil dan ?quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:46 schreef truSteh het volgende:
Hier 1.3 4 ever, speel niemand die meer? Er is gewoon een 1.3 voor SteamVeel rlxter dan 1.5 en 1.6
Ik ben ook benieuwt, veel mensen die zeggen dat 1.6 kut is.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat is het verschil dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |