quote:nou, ik kan er wel gewoon mee horen, het doet echt alleen pijn.
Op vrijdag 12 september 2003 09:54 schreef moz het volgende:
als je weet dat het een ontsteking is (zit et dicht ? ) kan je van die rommel van dr vogel gebruikendoe je op een watje en stop je in je oor
heeft bij mij altijd heel goed gewerkt
quote:doen oordruppels pijn?
Op vrijdag 12 september 2003 09:55 schreef pluisje het volgende:[..]
Loop naar de apotheek, koop watjes en koop daar ook direct oordruppels. En als je maandag nog last hebt naar de dokter.
Ik ben er veel te lang mee doorgelopen, en heb nu een middenoorontsteking en geloof me, dat wil je echt niet
quote:Nee joh, dat is gewoon olie, voel je niks van.
Op vrijdag 12 september 2003 09:57 schreef Markster het volgende:[..]
doen oordruppels pijn?
quote:mja niet aan gedacht dat t morgen zaterdag is
Op vrijdag 12 september 2003 09:53 schreef Light het volgende:[..]
Ja, op zaterdag naar de dokter. Daar zit die dokter ook op te wachten.
Slaolie blijkt trouwens slecht te zijn zei ze, omdat het olie aankoekt ofzo, het helpt wel even tegen de pijn
Meestal komt er dan teveel aan oorsmeer uitgedruppeld.
Ik vind dit zelf superspul ! ff druppelen als ik oorpijn heb en het is een stuk beter. Het ruikt ook zo lekker menthol-achtig.
Of anders langs de dokter.
Succes
Dan helpt Sofradex of Sinilar
quote:is dus eigenlijk om je oren schoon te maken? misschien wil ik het dan zowiezo we lhebben
Op vrijdag 12 september 2003 11:16 schreef KwikFlup het volgende:
Wat je ook eens kan proberen;
Earex, is te verkrijgen bij vrijwel iedere drogist. Zijn ook drupjes die je met zo'n pipetje in je oor drupt. Even een paar minuten laten zitten (met je hoofd scheef zodat het er niet uit loopt) dan je hoofd de andere kant op draaien zodat het er wel uitloopt.Meestal komt er dan teveel aan oorsmeer uitgedruppeld.
Ik vind dit zelf superspul ! ff druppelen als ik oorpijn heb en het is een stuk beter. Het ruikt ook zo lekker menthol-achtig.Of anders langs de dokter.
Succes
quote:Inderdaad !
Op vrijdag 12 september 2003 12:30 schreef Markster het volgende:[..]
is dus eigenlijk om je oren schoon te maken? misschien wil ik het dan zowiezo we lhebben
Maar eh... hoe is het inmiddels met de oorpijn ? Al verbeterd ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |