Normaal gaan nieuwe topics dicht als er al eerder een topic over gestart is. Je hebt onlangs echter het omgekeerde gedaan, nl. een oud topic dichtgegooid, omdat er een nieuw topic over was gestart! Zal wel een vergissing zijn geweest, maar ik vind het wel jammer, omdat het oude topic heel interessant was en nu zomaar dicht gegooid is. Zou je dat misschien alsnog willen rechtzetten?
Het gaat om:
Je allereerste herinnering?
Geplaatst door Dr_Gonzo op dinsdag 27 mei 2003 20:31
Wat is jouw allereerste herinnering?
Geplaatst door onlogisch op donderdag 14 augustus 2003 18:01
ik heb er in Feedback al een topic over geopend maar ondertussen al weer laten sluiten omdat jij al in het "mijn vriendin komt zo langs om het uit te maken"-topic zat maar kweetniet, het heeft me aardig kwaad gemaakt.
Dit is toch niet de bedoeling van R&P??? Ik dacht dat dit een serieus fok onderdeel was maar als zulk gedrag al als normaal wordt beschouwd....
quote:Ja hoor, sprak ik bemoeiend, dit is een serieus stukkie fok!.Maar hou er rekening mee dat soms het ff duurt eer we reageren, dan zijn we druk bezig met andere dingen ok?
Op maandag 29 september 2003 19:55 schreef Lotjeb het volgende:
frenkie.... doe iets.... !ik heb er in Feedback al een topic over geopend maar ondertussen al weer laten sluiten omdat jij al in het "mijn vriendin komt zo langs om het uit te maken"-topic zat maar kweetniet, het heeft me aardig kwaad gemaakt.
Dit is toch niet de bedoeling van R&P??? Ik dacht dat dit een serieus fok onderdeel was maar als zulk gedrag al als normaal wordt beschouwd....![]()
quote:Ben het volkomen met lotjeb eens.
Op maandag 29 september 2003 19:55 schreef Lotjeb het volgende:
Dit is toch niet de bedoeling van R&P??? Ik dacht dat dit een serieus fok onderdeel was maar als zulk gedrag al als normaal wordt beschouwd....![]()
quote:En nog zoiets van een modje, gooi nog ff wat olie op het vuur GizartFRL.
Op maandag 29 september 2003 18:50 schreef Stroef het volgende:
net als dat topic over die pa die kanker had uiteindelij kna 2 jaar weer normaal door kon leven en alles was over.. dit gaat ietsje sneller .. spannend ... hoe gaattie ? .....
quote:Waarom zou je immers modden in andermans forum als het uit de hand loopt
Op maandag 29 september 2003 18:55 schreef GizartFRL het volgende:
Dus ze zijn aan het neuken?bron foto's filmpje?
quote:wat bedoel u?
Op dinsdag 30 september 2003 10:17 schreef NattePuf het volgende:
Tja... je doet er zo weinig aan he... Net als Amerikaanse politieagenten...., power over reasonability.![]()
ik bedoelde t in r&p zin... dat de rest nou allemaal general gaat posten
quote:Dat soort opsommingstopics horen eigenlijk niet in R&P.
Op dinsdag 30 september 2003 22:16 schreef Yuki het volgende:
waarom is mijn topic verplaatst?ik bedoelde t in r&p zin... dat de rest nou allemaal general gaat posten
geef mij maar een miljoen
sex
een gamecube
een vriendin
sorry, maar dat is behoorlijk in strijd met mijn bedoeling...
Misschien is het een idee om een deel 2 van wie mis jij heel erg @ the moment? aan te maken..??
hoeft geen persoon te zijn... lekker warm bad en een muziekje horen ook tot de mogelijkheden
iig niet t gezeik over gamecubes en motoren... daar doelde ik NIET op
[Dit bericht is gewijzigd door Trence op 02-10-2003 03:07]
quote:Tief op.
Op donderdag 2 oktober 2003 02:44 schreef Trence het volgende:
Behoorlijke battle of the clones in HVJJN?
quote:F*cking geniaal topic
Op donderdag 2 oktober 2003 02:44 schreef Trence het volgende:
Behoorlijke battle of the clones in HVJJN 153
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 08:46 schreef yvonne het volgende:
maar er staan hele leuke dingen in
Een apart battle of the clones topic aanmaken maar ergens BUITEN R&P?
zou u alstublieft de topictitel aan willen passen van HVJJN, want ik vertik het om te posten in een topic met [lievv] in de titel
Bij voorbaat dank,
Peregrijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |