Als ik hier zeg dat ik me ergens aan erger, dan hoop ik op een reactie van bijvoorbeeld een modje, of van iemand anders die geïnteresseerd is in het wel en wee van dit forum-onderdeel.
Modjes zijn heus geen goden ofzo, en modjes zijn zeker ook niet de enige mensen die bepalen wat er op dit forum wel of niet gedaan/gepost/gezegd kan worden. En aangezien dit het enige feedbacktopic is over het R&P-forum, gooi ik hier mijn opmerkingen neer. Niet alleen ter beoordeeling van modjes, maar algemeen ter discussie. Als jullie dat anders zien, dan pleit ik bij deze voor een algemeen feedbacktopic over R&P, waar dus de discussie over dit forum met verschillende users aangegaan kan worden.
En om nog even terug te komen op dat vrouwelijke modjes-gedoe: dat jullie er geen modje bij willen hebben, hoeft toch niet direct te zeggen dat er geen behoefte aan is?! Het lijkt erop alsof er simpelweg geen ruimte is om over dat soort dingen te discussieeren met andere users "want dit topic is voor de modjes". En ik ga niet over elke scheet die ik persoonlijk ietsjes anders zou willen zien in dit forum een apart topic openen.
Een mod, beste Christine, is iemand die topics leest, bijstuurt waar nodig, met users communiceert, naar hun klachten en opmerkingen luistert , stoute usertjes aanspreekt, hopen mail benatwoord,
iig niet iemand die constant in alle topics mensen opbeurende klopjes op hoofdjes loopt te geven
Dan kan als user
Verder Hvjjn, idd een groepje die elkaar min of meer kennen post dat een niet nader genoemd iemand stout is geweest in de hoop dat die persoon dat leest.
Echter, ik zit van mensen buiten dat groepje ook niet te wachten op bij iedere post, dat viel me tegen van Truus, of Piet deed stout, of, nou ja vul maar in.
Die namen zeggen ons toch ook niets?
Als jeje ergert wil dat nog niet zeggen dat we op stel en sprong zaken gaan veranderen, bedenk je zit met heel users hier, en heel velen vinden iets wel leuk, FOK! is en blijft nog steeds voor de users, let op het meervoud
Bovendien vind ik het ook heel erg vóór een vrouwelijke moderator pleiten, dat JIJ er elke keer bij wordt gesleurd wanneer Frenkie zijn discussies zelf niet meer op kan knappen.
Maar daar gaat het me allemaal niet om.....
Ik wil gewoon af en toe ergens de discussie aan kunnen gaan met andere users. En als Frenkie dan zegt dat zijn mening voldoende is, vind ik dat arrogant. Mag toch?!
quote:Enkel hier (momenteel even) en in SHO, omdat dat forum nog nieuw is.
Op maandag 15 september 2003 12:06 schreef yvonne het volgende:
Even nog Christine, en dat is GEEN sneer of iets dergelijks,
ik zie je in diverse forum onderdelen reageren in het FB topic dat jeje aan dingen stoort aldaar.
quote:Pardon
Op maandag 15 september 2003 12:06 schreef Christine het volgende:
Tuurlijk, R&P is niet heel erg druk. Maar er zijn ook andere users die een vrouwelijk modje toch wel een klein beetje missen.Bovendien vind ik het ook heel erg vóór een vrouwelijke moderator pleiten, dat JIJ er elke keer bij wordt gesleurd wanneer Frenkie zijn discussies zelf niet meer op kan knappen.
Maar daar gaat het me allemaal niet om.....
Ik wil gewoon af en toe ergens de discussie aan kunnen gaan met andere users. En als Frenkie dan zegt dat zijn mening voldoende is, vind ik dat arrogant. Mag toch?!
En leg eens duidelijk uit wat voor meerwaarde een vrouwelijke mod heeft
quote:Vooralsnog zie ik die behoefte bijna niet terug. En daarbij is het niet zo dat Zwaai en ik er geen modje bij willen, maar eerder dat het zo goed gaat en dat het dus simpelweg niet nodig (als in praktische zin) is.
Op maandag 15 september 2003 11:55 schreef Christine het volgende:
En om nog even terug te komen op dat vrouwelijke modjes-gedoe: dat jullie er geen modje bij willen hebben, hoeft toch niet direct te zeggen dat er geen behoefte aan is?!
Als er een extra mod nodig zou zijn kunnen we altijd nog eens kijken of dat per se een vrouw moet zijn of dat we gewoon een geschikt iemand gaan zoeken. Maar voorlopig is dat nicht im frage
quote:Natuurlijk is er ruimte om dat soort dingen te bediscussieren. Maar zoals ik eerder al postte soms is discussieren tijdverspilling. Jij vindt dat er te veel vaag geluld wordt in HVJJN. Vooralsnog ben je een van de weinige die dat vind. Dus zie ik geen reden om daar een oplossing voor te bedenken. En dus heeft discussieren helemaal geen zin. Want of we er lang of kort over praten onze standpunten blijven toch wel uiteen.
Het lijkt erop alsof er simpelweg geen ruimte is om over dat soort dingen te discussieeren met andere users "want dit topic is voor de modjes". En ik ga niet over elke scheet die ik persoonlijk ietsjes anders zou willen zien in dit forum een apart topic openen.
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:06 schreef Christine het volgende:
Bovendien vind ik het ook heel erg vóór een vrouwelijke moderator pleiten, dat JIJ er elke keer bij wordt gesleurd wanneer Frenkie zijn discussies zelf niet meer op kan knappen.
Maar goed, jullie weten nu mijn mening, that will be all.
quote:Hey geef eens normaal antwoord Frenke
Op zondag 14 september 2003 22:21 schreef SunChaser het volgende:
Nouhja zeg. Een niet-sexmod verplaatst Hoe heette de eerste waar je mee zoende/sex had? naar R%P en jij gooit hem op slot. Verplaats hem dan op zijn minst naar GC ofzo.Of verplaats hem terug en wacht op ET.
quote:En jij in het moderatietopic
Op dinsdag 16 september 2003 20:40 schreef Whistler112 het volgende:
Kreator loopt te zeiken in hoe voel je je nu
quote:daar is dit topic voor
Op dinsdag 16 september 2003 21:32 schreef Henk_Glimlach het volgende:[..]
En jij in het moderatietopic
Moet dat nou echt dicht na 1 reactie die (kennelijk) niet al te constructief was?? Lijkt me erg overdreven.
quote:Het topic ging alleen even dicht om de onzin eruit te halen.
Op dinsdag 16 september 2003 22:38 schreef Anton het volgende:
'k Voel me beroerd :'( altijd..Moet dat nou echt dicht na 1 reactie die (kennelijk) niet al te constructief was?? Lijkt me erg overdreven.
quote:Ah
Op dinsdag 16 september 2003 22:39 schreef Mike het volgende:[..]
Het topic ging alleen even dicht om de onzin eruit te halen.
En verder ben ik ook wel benieuwd welke users nog meer behoefte hebben aan een vrouwelijke mod want ik heb daar zelf weinig van gemerkt eigenlijk.
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:51 schreef Tristessa het volgende:
Ik vind dat Frenkie en zwaaibaai hier goed hun werk doen. Voor mij hoeft er echt geen vrouwelijke mod bij te zitten hoor. Er zijn immers toch ook genoeg 'gewone' vrouwelijke users die advies kunnen geven over bepaalde problemen?En verder ben ik ook wel benieuwd welke users nog meer behoefte hebben aan een vrouwelijke mod want ik heb daar zelf weinig van gemerkt eigenlijk.
quote:
Ik vind dat Frenkie en zwaaibaai hier goed hun werk doen. Voor mij hoeft er echt geen vrouwelijke mod bij te zitten hoor. Er zijn immers toch ook genoeg 'gewone' vrouwelijke users die advies kunnen geven over bepaalde problemen?
quote:Mja, af en toe even bij een vrouwelijk mod op schoot om uit te huilen... * freud zoekt even in zichzelf...
En verder ben ik ook wel benieuwd welke users nog meer behoefte hebben aan een vrouwelijke mod want ik heb daar zelf weinig van gemerkt eigenlijk.
Nope, ik zou niet weten wat een mannelijke mod niet kan wat een vrouw wel kan. Mannelijke mods zijn gewoon consistenter dan vrouwelijke mods die eens per maand wat strenger modereren .
quote:Hoe heette het eerste meisje/jongen waar je
Op dinsdag 16 september 2003 19:53 schreef SunChaser het volgende:
Hey geef eens normaal antwoord Frenke
Hier kan je verder rijtjes maken Sunnie
quote:JOTTUM
Op woensdag 17 september 2003 10:13 schreef Frenkie het volgende:Hier kan je verder rijtjes maken Sunnie
quote:Ik ook.
Ik vind dat Frenkie en zwaaibaai hier goed hun werk doen.
quote:Het gaat mij niet om het "advies geven" want daar zijn modjes niet per sé voor.
Voor mij hoeft er echt geen vrouwelijke mod bij te zitten hoor. Er zijn immers toch ook genoeg 'gewone' vrouwelijke users die advies kunnen geven over bepaalde problemen?
Wat ik zelf mis is het genuanceerde wat een man soms niet heeft, maar een vrouw weer wel. En dan niet qua reacties, maar qua het aanvoelen wanneer een topic wel of niet dicht moet, of wanneer bepaalde reacties wel of niet kunnen.
Een ander argument is het volgende: zwaaibaai is destijds gevraagd voor R&P, wegens gebrek aan mannelijke mods. Kennelijk was de mening destijds dat er balans moet zijn tussen de sexes van de modjes. Waarom nu dan niet?
Frenkie is er toen bij gekomen omdat het vrij druk was (toch?) dus drie modjes is zeker geen overbodige luxe. Toen moonah ermee stopte, vind ik dat er dus een andere vrouw bij had moeten komen.
En als ik dan eventjes heel erg een stereotype mag neerzetten; R&P is toch een forum wat vooral gaat over wat "gevoeligere" zaken dan veel andere subfora hier op fok. Over het algemeen zijn vrouwen wat gevoeliger dan mannen, dus dit is voor mij de reden waarom ik vind dat er een vrouwtje bij moet
En dan niet omdat de mannen het slecht doen, maar omdat ik er een vrouwtje bij vind horen. Net zoals je niet enkel vrouwelijke modjes vraagt voor het voetbalforum, ik noem maar wat.
quote:Racoon heeft het in het vorige topic ook aangegeven.
Kortom als dat je argumenten zijn voor een vrouwelijke mod, dan zijn die wat mij betreft ongegrond. (en behoorlijk achterlijk) Als er ooit een derde mod nodig is, dan kijken we naar geschiktheid en niet of ie een piemeltje heeft of niet.
En voor de goede orde. Zwaai is er bij gekomen omdat Shmoops wat anders ging doen en er geen betere kandidaten waren. En ik ben er bijgekomen omdat op dat moment R&P niet liep zoals het moest en omdat zowel Zwaai als Moonah het erg druk hadden buiten Fok!
Inmiddels loopt R&P behoorlijk op rolletjes en redden zwaai en ik het best met zijn tweeen. Dus uitbreiding is zoals al eerder gezegd niet aan de orde. En dat is niet alleen mijn oordeel, maar ook die van Zwaai en de FA's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |