abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 september 2003 @ 11:55:49 #51
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_13176959
Ja lieve Frenkie, maar ik post hier dus niet enkel om JOUW mening te horen

Als ik hier zeg dat ik me ergens aan erger, dan hoop ik op een reactie van bijvoorbeeld een modje, of van iemand anders die geïnteresseerd is in het wel en wee van dit forum-onderdeel.

Modjes zijn heus geen goden ofzo, en modjes zijn zeker ook niet de enige mensen die bepalen wat er op dit forum wel of niet gedaan/gepost/gezegd kan worden. En aangezien dit het enige feedbacktopic is over het R&P-forum, gooi ik hier mijn opmerkingen neer. Niet alleen ter beoordeeling van modjes, maar algemeen ter discussie. Als jullie dat anders zien, dan pleit ik bij deze voor een algemeen feedbacktopic over R&P, waar dus de discussie over dit forum met verschillende users aangegaan kan worden.

En om nog even terug te komen op dat vrouwelijke modjes-gedoe: dat jullie er geen modje bij willen hebben, hoeft toch niet direct te zeggen dat er geen behoefte aan is?! Het lijkt erop alsof er simpelweg geen ruimte is om over dat soort dingen te discussieeren met andere users "want dit topic is voor de modjes". En ik ga niet over elke scheet die ik persoonlijk ietsjes anders zou willen zien in dit forum een apart topic openen.

Admin maandag 15 september 2003 @ 12:02:19 #52
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13177090
Beste Christine, R&P is nu ook weer niet ZO druk dat er een 3e mod bij moet, met 2 man is het prima te doen.
Zwaai en Frenkie zijn er zeer geregeld en anders springen andere mods bij.
Er is geen noodzaak dus.
Een vrouwelijke mod?
Ik vind de mannen het juist zo goed en verfrissend doen, oeps, niet boos worden ex vrouwelijke mods, , jullie weten wel hoe ik het bedoel

Een mod, beste Christine, is iemand die topics leest, bijstuurt waar nodig, met users communiceert, naar hun klachten en opmerkingen luistert , stoute usertjes aanspreekt, hopen mail benatwoord,
iig niet iemand die constant in alle topics mensen opbeurende klopjes op hoofdjes loopt te geven
Dan kan als user

Verder Hvjjn, idd een groepje die elkaar min of meer kennen post dat een niet nader genoemd iemand stout is geweest in de hoop dat die persoon dat leest.
Echter, ik zit van mensen buiten dat groepje ook niet te wachten op bij iedere post, dat viel me tegen van Truus, of Piet deed stout, of, nou ja vul maar in.
Die namen zeggen ons toch ook niets?

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 15 september 2003 @ 12:06:31 #53
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13177184
Even nog Christine, en dat is GEEN sneer of iets dergelijks,
ik zie je in diverse forum onderdelen reageren in het FB topic dat jeje aan dingen stoort aldaar.

Als jeje ergert wil dat nog niet zeggen dat we op stel en sprong zaken gaan veranderen, bedenk je zit met heel users hier, en heel velen vinden iets wel leuk, FOK! is en blijft nog steeds voor de users, let op het meervoud

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

maandag 15 september 2003 @ 12:06:51 #54
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_13177194
Tuurlijk, R&P is niet heel erg druk. Maar er zijn ook andere users die een vrouwelijk modje toch wel een klein beetje missen.

Bovendien vind ik het ook heel erg vóór een vrouwelijke moderator pleiten, dat JIJ er elke keer bij wordt gesleurd wanneer Frenkie zijn discussies zelf niet meer op kan knappen.

Maar daar gaat het me allemaal niet om.....

Ik wil gewoon af en toe ergens de discussie aan kunnen gaan met andere users. En als Frenkie dan zegt dat zijn mening voldoende is, vind ik dat arrogant. Mag toch?!

maandag 15 september 2003 @ 12:08:35 #55
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_13177235
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:06 schreef yvonne het volgende:
Even nog Christine, en dat is GEEN sneer of iets dergelijks,
ik zie je in diverse forum onderdelen reageren in het FB topic dat jeje aan dingen stoort aldaar.
Enkel hier (momenteel even) en in SHO, omdat dat forum nog nieuw is.
  Admin maandag 15 september 2003 @ 12:14:05 #56
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13177371
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:06 schreef Christine het volgende:
Tuurlijk, R&P is niet heel erg druk. Maar er zijn ook andere users die een vrouwelijk modje toch wel een klein beetje missen.

Bovendien vind ik het ook heel erg vóór een vrouwelijke moderator pleiten, dat JIJ er elke keer bij wordt gesleurd wanneer Frenkie zijn discussies zelf niet meer op kan knappen.

Maar daar gaat het me allemaal niet om.....

Ik wil gewoon af en toe ergens de discussie aan kunnen gaan met andere users. En als Frenkie dan zegt dat zijn mening voldoende is, vind ik dat arrogant. Mag toch?!

Pardon
Ik meen dat Frenkie het keurig alleen afkan hoor, hij roept me niet ergo, heeft m'n "hulp" helemaal niet nodig.
Ik meen dat dit een discussieforum is waar ik ook mee mag komen discussieren

En leg eens duidelijk uit wat voor meerwaarde een vrouwelijke mod heeft

pi_13177399
quote:
Op maandag 15 september 2003 11:55 schreef Christine het volgende:
En om nog even terug te komen op dat vrouwelijke modjes-gedoe: dat jullie er geen modje bij willen hebben, hoeft toch niet direct te zeggen dat er geen behoefte aan is?!
Vooralsnog zie ik die behoefte bijna niet terug. En daarbij is het niet zo dat Zwaai en ik er geen modje bij willen, maar eerder dat het zo goed gaat en dat het dus simpelweg niet nodig (als in praktische zin) is.

Als er een extra mod nodig zou zijn kunnen we altijd nog eens kijken of dat per se een vrouw moet zijn of dat we gewoon een geschikt iemand gaan zoeken. Maar voorlopig is dat nicht im frage

quote:
Het lijkt erop alsof er simpelweg geen ruimte is om over dat soort dingen te discussieeren met andere users "want dit topic is voor de modjes". En ik ga niet over elke scheet die ik persoonlijk ietsjes anders zou willen zien in dit forum een apart topic openen.
Natuurlijk is er ruimte om dat soort dingen te bediscussieren. Maar zoals ik eerder al postte soms is discussieren tijdverspilling. Jij vindt dat er te veel vaag geluld wordt in HVJJN. Vooralsnog ben je een van de weinige die dat vind. Dus zie ik geen reden om daar een oplossing voor te bedenken. En dus heeft discussieren helemaal geen zin. Want of we er lang of kort over praten onze standpunten blijven toch wel uiteen.
pi_13177459
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:06 schreef Christine het volgende:
Alsof Yvonne zich zo zou laten sturen..
Yvonne post gewoon omdat ze een eigen mening heeft. (Die in deze toevallig in dezelfde lijn ligt als mijn mening), niet omdat ik haar daarom gevraagd of verzocht heb.
Ik kan het prima zelf af. (Ik waardeer de bijdrages van Yvonne natuurlijk wel )
  maandag 15 september 2003 @ 12:19:23 #59
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_13177488
Het valt gewoon op dat deze (en de vorige keer) wanneer ik in discussie ben met Frenkie, dat dan ineens yvonne eventjes haar mening komt zeggen, alsof ze erbij geroepen wordt.

Maar goed, jullie weten nu mijn mening, that will be all.

Redactie Frontpage dinsdag 16 september 2003 @ 19:53:24 #60
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13217241
quote:
Op zondag 14 september 2003 22:21 schreef SunChaser het volgende:
Nouhja zeg. Een niet-sexmod verplaatst Hoe heette de eerste waar je mee zoende/sex had? naar R%P en jij gooit hem op slot. Verplaats hem dan op zijn minst naar GC ofzo.

Of verplaats hem terug en wacht op ET.

Hey geef eens normaal antwoord Frenke
pi_13219161
Kreator loopt te zeiken in hoe voel je je nu
pi_13221042
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 20:40 schreef Whistler112 het volgende:
Kreator loopt te zeiken in hoe voel je je nu
En jij in het moderatietopic
pi_13222136
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 21:32 schreef Henk_Glimlach het volgende:

[..]

En jij in het moderatietopic

daar is dit topic voor
pi_13223591
'k Voel me beroerd :'( altijd..

Moet dat nou echt dicht na 1 reactie die (kennelijk) niet al te constructief was?? Lijkt me erg overdreven.

Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
  Moderator dinsdag 16 september 2003 @ 22:39:32 #65
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13223623
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 22:38 schreef Anton het volgende:
'k Voel me beroerd :'( altijd..

Moet dat nou echt dicht na 1 reactie die (kennelijk) niet al te constructief was?? Lijkt me erg overdreven.

Het topic ging alleen even dicht om de onzin eruit te halen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_13223712
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 22:39 schreef Mike het volgende:

[..]

Het topic ging alleen even dicht om de onzin eruit te halen.

Ah
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_13225886
Ik vind dat Frenkie en zwaaibaai hier goed hun werk doen. Voor mij hoeft er echt geen vrouwelijke mod bij te zitten hoor. Er zijn immers toch ook genoeg 'gewone' vrouwelijke users die advies kunnen geven over bepaalde problemen?

En verder ben ik ook wel benieuwd welke users nog meer behoefte hebben aan een vrouwelijke mod want ik heb daar zelf weinig van gemerkt eigenlijk.

pi_13226017
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:51 schreef Tristessa het volgende:
Ik vind dat Frenkie en zwaaibaai hier goed hun werk doen. Voor mij hoeft er echt geen vrouwelijke mod bij te zitten hoor. Er zijn immers toch ook genoeg 'gewone' vrouwelijke users die advies kunnen geven over bepaalde problemen?

En verder ben ik ook wel benieuwd welke users nog meer behoefte hebben aan een vrouwelijke mod want ik heb daar zelf weinig van gemerkt eigenlijk.

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_13226134
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:57 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

. .
  woensdag 17 september 2003 @ 10:08:59 #70
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_13229909
En wat vinden andere users dan van het vage gedoen in HVJJN???
  FOK!fotograaf woensdag 17 september 2003 @ 10:12:53 #71
18921 freud
Who's John Galt?
pi_13229972
quote:
quote:
Mja, af en toe even bij een vrouwelijk mod op schoot om uit te huilen... * freud zoekt even in zichzelf...

Nope, ik zou niet weten wat een mannelijke mod niet kan wat een vrouw wel kan. Mannelijke mods zijn gewoon consistenter dan vrouwelijke mods die eens per maand wat strenger modereren .

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_13229981
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 19:53 schreef SunChaser het volgende:
Hey geef eens normaal antwoord Frenke
Hoe heette het eerste meisje/jongen waar je

Hier kan je verder rijtjes maken Sunnie

Redactie Frontpage woensdag 17 september 2003 @ 10:16:06 #73
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13230018
quote:
Op woensdag 17 september 2003 10:13 schreef Frenkie het volgende:

Hier kan je verder rijtjes maken Sunnie

JOTTUM
  woensdag 17 september 2003 @ 10:24:21 #74
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_13230150
quote:
Ik vind dat Frenkie en zwaaibaai hier goed hun werk doen.
Ik ook.
quote:
Voor mij hoeft er echt geen vrouwelijke mod bij te zitten hoor. Er zijn immers toch ook genoeg 'gewone' vrouwelijke users die advies kunnen geven over bepaalde problemen?
Het gaat mij niet om het "advies geven" want daar zijn modjes niet per sé voor.

Wat ik zelf mis is het genuanceerde wat een man soms niet heeft, maar een vrouw weer wel. En dan niet qua reacties, maar qua het aanvoelen wanneer een topic wel of niet dicht moet, of wanneer bepaalde reacties wel of niet kunnen.

Een ander argument is het volgende: zwaaibaai is destijds gevraagd voor R&P, wegens gebrek aan mannelijke mods. Kennelijk was de mening destijds dat er balans moet zijn tussen de sexes van de modjes. Waarom nu dan niet?

Frenkie is er toen bij gekomen omdat het vrij druk was (toch?) dus drie modjes is zeker geen overbodige luxe. Toen moonah ermee stopte, vind ik dat er dus een andere vrouw bij had moeten komen.

En als ik dan eventjes heel erg een stereotype mag neerzetten; R&P is toch een forum wat vooral gaat over wat "gevoeligere" zaken dan veel andere subfora hier op fok. Over het algemeen zijn vrouwen wat gevoeliger dan mannen, dus dit is voor mij de reden waarom ik vind dat er een vrouwtje bij moet

En dan niet omdat de mannen het slecht doen, maar omdat ik er een vrouwtje bij vind horen. Net zoals je niet enkel vrouwelijke modjes vraagt voor het voetbalforum, ik noem maar wat.

quote:
Racoon heeft het in het vorige topic ook aangegeven.
pi_13231689
Christine wat denk je toch in stereotypes uit de jaren 20. Wij mannen worden tegenwoordig in staat geacht om ook over gevoelens te kunnen praten en met emoties om te kunnen gaan. Zeggen dat vrouwen dat beter kunnen is net zoiets als zeggen dat vrouwen in de keuken horen.

Kortom als dat je argumenten zijn voor een vrouwelijke mod, dan zijn die wat mij betreft ongegrond. (en behoorlijk achterlijk) Als er ooit een derde mod nodig is, dan kijken we naar geschiktheid en niet of ie een piemeltje heeft of niet.

En voor de goede orde. Zwaai is er bij gekomen omdat Shmoops wat anders ging doen en er geen betere kandidaten waren. En ik ben er bijgekomen omdat op dat moment R&P niet liep zoals het moest en omdat zowel Zwaai als Moonah het erg druk hadden buiten Fok!

Inmiddels loopt R&P behoorlijk op rolletjes en redden zwaai en ik het best met zijn tweeen. Dus uitbreiding is zoals al eerder gezegd niet aan de orde. En dat is niet alleen mijn oordeel, maar ook die van Zwaai en de FA's

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')