abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13159998
Hoe voel je je nu [- deel 147 -]

staat helemaal vol met de slowchat

zondag 14 september 2003 @ 19:34:48 #27
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_13164865
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
  zondag 14 september 2003 @ 19:57:20 #28
33952 racoon2002
pi_13165416
Ik wil ook.....
en nog een.. vage openingspost
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
  zondag 14 september 2003 @ 20:12:25 #29
28173 Kling
Sterf! Eventueel.
pi_13165805
quote:
Op zondag 14 september 2003 15:32 schreef Whistler112 het volgende:
Hoe voel je je nu [- deel 147 -]

staat helemaal vol met de slowchat

Wat vreselijk. .
  zondag 14 september 2003 @ 20:23:42 #30
33952 racoon2002
pi_13166098
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:12 schreef Kling het volgende:

[..]

Wat vreselijk. .

Neuh maar wel irritant
pi_13168580
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:11 schreef hardsilence het volgende:
sjeez! twee zowat volle pagina's slowchat
quote:
Op zondag 14 september 2003 18:45 schreef racoon2002 het volgende:
djezus.. wat een slowchat hier... niet normaal....
en er word gewoon niets aan gedaan
pi_13168657
Ik heb de slowchat gezien. Maar er wordt nu normaal gereageerd, dus ik zie geen reden om alsnog al die posts te gaan deleten. Het is en blijft overigens niet de bedoeling om in HVJJN te SC-en!
  zondag 14 september 2003 @ 22:03:33 #33
33952 racoon2002
pi_13168738
Ik ben niet blij met mij
Again deze? openingspost is weg...
pi_13168859
quote:
Op zondag 14 september 2003 22:08 schreef Frenkie het volgende:
dit lijkt mij een mooi slotje worden. Ik blief geen opsom of poll topics in R&P
Stoer!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_13168939
quote:
Op zondag 14 september 2003 22:00 schreef Frenkie het volgende:
Ik heb de slowchat gezien. Maar er wordt nu normaal gereageerd, dus ik zie geen reden om alsnog al die posts te gaan deleten. Het is en blijft overigens niet de bedoeling om in HVJJN te SC-en!
mjah maar opzich ff een melding in het topic zelf ofzo, dat het niet de bedoeling dat er geslowchat word? Anders is het misschien net alsof er niet meer op gelet word ofzo

en nu ga ik slapen

zondag 14 september 2003 @ 22:16:04 #36
33952 racoon2002
pi_13169039
quote:
Op zondag 14 september 2003 22:00 schreef Frenkie het volgende:
Klopt ben het op zich met je eens... anderzijds vind ik wel dat je 1 lijn moet blijven trekken ten opzichte van mensen die er ook steeds op gewezen worden niet te slowchatten.. je hebt nu 2 paginas vol met slowchat.. ook nog eens van mods.. en daar doe je nu dus niks aan..... natuurlijk jouw keuze.. maar mijn inziens klopt dat niet helemaal hoor...
  Redactie Frontpage zondag 14 september 2003 @ 22:21:07 #37
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13169172
Nouhja zeg. Een niet-sexmod verplaatst Hoe heette de eerste waar je mee zoende/sex had? naar R%P en jij gooit hem op slot. Verplaats hem dan op zijn minst naar GC ofzo.

Of verplaats hem terug en wacht op ET.

pi_13170312
quote:
Op zondag 14 september 2003 22:12 schreef Whistler112 het volgende:

[..]

mjah maar opzich ff een melding in het topic zelf ofzo, dat het niet de bedoeling dat er geslowchat word? Anders is het misschien net alsof er niet meer op gelet word ofzo

Ik lurk hier ook hoor
  maandag 15 september 2003 @ 10:42:34 #39
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_13175672
Wordt er nog wat gedaan met mijn idee over een vrouwelijke mod voor R&P????

De opmerking die ik erover maakte was eigenlijk bedoeld om het ter discussie te stellen, maar het is met een opmerking als "we nemen het mee naar achteren" doodgedaan

Net als mijn andere opmerking (op pagina 1 van dit topic) over vaag gelul in HVJJN (alleen is daar helemaal niet op in gegaan)

pi_13175815
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 08:31 schreef Christine het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik een beetje flauw wordt van het vage gedoe van sommige users in HVJJN.

Ik zit persoonlijk namelijk niet te wachten op reacties als:
"Ik heb duidelijkheid gekregen over iets"
of "Er gebeurde vanmiddag iets waar ik erg verdrietig door werd"
of "Ik ben boos op een bepaald persoon"
of "Vanavond ga ik een bepaald iemand ontmoeten"

En dat er verder niet op ingegaan wordt, maar dat het wel duidelijk is dat er twee of drie andere fok!kers zijn die precies weten waarover het gaat. Dat vind ik echt vervelend

Niet dat er verder echt iets aan gedaan kan worden (behalve door de users zelf) maar ik wilde het effies kwijt.

Denk dat dat een beetje teveel censuur zou worden, dan mag je straks helemaal niks meer zeggen.
  maandag 15 september 2003 @ 10:53:44 #41
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_13175848
quote:
Op maandag 15 september 2003 10:52 schreef devv05 het volgende:
Denk dat dat een beetje teveel censuur zou worden, dan mag je straks helemaal niks meer zeggen.
Ik bedoel niet dat het niet mag, want daar kun je als forum niets aan doen. Ik wilde het enkel even aan de orde stellen, omdat ik me er zelf nogal aan erger. Misschien kunnen users die dit soort opmerkingen regelmatig maken, eens nadenken dat het voor andere users misschien helemaal niet leuk is om in een openbaar topic van die kleine "onderonsjes" te hebben met andere users.
pi_13175852
quote:
Op maandag 15 september 2003 10:42 schreef Christine het volgende:
Wordt er nog wat gedaan met mijn idee over een vrouwelijke mod voor R&P????

De opmerking die ik erover maakte was eigenlijk bedoeld om het ter discussie te stellen, maar het is met een opmerking als "we nemen het mee naar achteren" doodgedaan

Voorlopig redden zwaai en ik het prima met zijn tweeen. Dus een uitbreiding met een extra mod is niet aan de orde.
quote:
Net als mijn andere opmerking (op pagina 1 van dit topic) over vaag gelul in HVJJN (alleen is daar helemaal niet op in gegaan)
Dat is jouw persoonlijke ergernis. Ik deel die niet en zie ook geen enkele reden om er wat aan te doen.
  maandag 15 september 2003 @ 11:07:30 #43
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_13176047
quote:
Op maandag 15 september 2003 10:53 schreef Frenkie het volgende:
Dat is jouw persoonlijke ergernis. Ik deel die niet en zie ook geen enkele reden om er wat aan te doen.
Ik heb toch al verschillende keren gezegd dat er niets aan te doen ís behalve door de betreffende users

Ik vind het alleen niet leuk om genegeerd te worden, als iets mij duidelijk dwars zit. En omdat jij die mening niet deelt, kan er toch alsnog wel over gediscussieerd worden???

pi_13176168
Ik vind het ook irri, hoor, dergelijke posts..

"ik voel me goed belazerd door een zeker persoon"
"wat kunnen bepaalde mensen (lees : 1 specifiek iemand) toch zeuren"

noem dan man en paard, denk ik of quote diegene.

maar goed, dat ga je krijgen als je behalve hier, ook op irc, msn en andere fora elkaar 'ontmoet' en ook daar je hele liefdesleven op tafel gooit en je mickey mouse ruzietjes opstart c.q uitvecht.

blijkbaar is er behoefte om op een bepaalde manier medestanders te krijgen, er wordt vaak toch gevraagd "wat is er dan" of men wilt die andere persoon het (wat dat ook moge zijn) tot in den treure inwrijven.

maar ieder is vrij te posten wat hij of zij wilt, zolang het niet uitmondt in complete battles die uitgevochten worden..hoewel dat ook best wel vermakelijk is soms

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_13176233
quote:
Op maandag 15 september 2003 11:07 schreef Christine het volgende:
Ik vind het alleen niet leuk om genegeerd te worden, als iets mij duidelijk dwars zit. En omdat jij die mening niet deelt, kan er toch alsnog wel over gediscussieerd worden???
je weet mijn standpunt nu toch..?? lijkt mij het einde van de discussie als je wilt dat het verandert dan zal je de posters waar je je aan ergert moeten mailen ofzo.
pi_13176247
quote:

[..]

Ik heb toch al verschillende keren gezegd dat er niets aan te doen ís behalve door de betreffende users

Ik denk niet dat je genegeerd wordt hoor, je kunt er ook overheen lezen of er even geen antwoord op hebben (ik lees het topic pas net, sinds dat geruzie was ik er een tijd niet meer geweest)

Maar als zij er toch weinig aan kunnen doen lijkt het me weinig discussiewaarde hebben.. Je kunt users wel weer gaan waarschuwen maar waar trek je dan weer de grens. Zo'n soort discussie is nog niet zolang geleden al uitgebreid gevoerd en mondde alleen maar uit op ruzies..

Kun je er niet proberen gewoon over heen te lezen? Ik vind dat soort posts weinig meerwaarde hebben maar erger me er totaal niet aan ofzo verder.. Sowieso lees ik nogal selectief.

maandag 15 september 2003 @ 11:19:50 #47
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_13176267
quote:
Op maandag 15 september 2003 11:18 schreef Frenkie het volgende:
je weet mijn standpunt nu toch..?? lijkt mij het einde van de discussie
Dit vind ik toch wel een van de kortzichtigste opmerkingen ooit
pi_13176614
quote:

[..]

Je wordt niet genegeerd hoor, echt niet. Maar we delen niet altijd ieders mening. Mischien had ik dat wel ff moeten zeggen. Wanneer je je genegeerd voelt, kan je ons altijd mailen
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_13176666
quote:
Op maandag 15 september 2003 11:19 schreef Christine het volgende:
Dit vind ik toch wel een van de kortzichtigste opmerkingen ooit
Dit is het moderatietopic hier praten de de liefhebbende R&P-mods met de alle R&P liefhebbers over het wel en wee op R&P. Als er iets is wat je niet fijn vindt dan kan je dat hier aangeven. Dan kijken wij wel of we er wat mee doen, of dat we het laten. Dan kan je dat wel willen bediscussieren met de mods. Als de meningen zo verschillen dan is discussie soms gewoon tijdverspilling. En in mijn ogen zou dat met deze discussie zo zijn. Jij ergert je er aan. Ik niet. Kunnen we lang of kort over praten. Dat verandert niks aan onze standpunten. Ik ben namelijk niet voornemens er iets aan te doen.
pi_13176840
Je klinkt een beetje pissig, Frenkie..
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')