quote:De halve wereld lijdt honger en jij maakt je druk om het openen van een hvjjn topic op een internetforum? Ga je heel diep schamen!
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:16 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Sure. En ook toevallig online om 2 uur 's nachts.
[..]Ik reageer geirriteerd omdat mijn topic volgespamd is door een -gelukkig gebande- kutkloon. Om de redenen die ik eerder genoemd heb. En ik vind het schofferen van bepaalde mensen met lage opmerkingen, kutten met kutklonen alleen om het topic vol te krijgen e.d. gewoon irritant worden. Ga lekker in Filo je eigen HVJJN-topic openen en ga daar dan mensen belachelijk maken oid. Jij ook weer je zin, want daar gaat het toch uiteindelijk om?
quote:sorry waar wordt je uitgescholden..??
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:19 schreef Brennie het volgende:
Ik vraag me af of het tegenwoordig normaal gevonden wordt dat mensen uitgescholden worden.
Ook al is het onzin..
Ik vind het niet normaal dat ik uit het niets "kuthoer"genoemd wordt.
Grappig bedoeld?
Maakt niet uit, vindt het te ver gaan.
Maar er wordt geen moer van gezegd.
quote:Het gaat MIJ erom dat die topics momenteel verneukt worden door mensen die ooit eens hun zin niet hebben gekregen en dat nu botvieren door HVJJN belachelijk te maken of te verklonen.
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:17 schreef Frenkie het volgende:
Maar allejezus, ik zal wel een botte hark zijn, maar waar gaat dit over...?? om wie het HVJJNB topic opent..?? of omdat er wat afgeweken wordt van de norm in de topictitel. Pffff nou nou poe poe..
quote:Dat is dan blijkbaar 'ludiek' tegenwoordig.
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:19 schreef Brennie het volgende:
Maar er wordt geen moer van gezegd.
quote:Sorry, maar iemand met een béétje mensenkennis moet uit onze posts kunnen opmaken dat Vlens met zijn temperamentvolle, mediterrane persoonlijkheid en vloeiende schrijfstijl totaal niet te verenigen valt met de opgeblazen grandeur, de mathematische redeneertrant en de kurkdroge onverstoorbaarheid van [ondergetekende].
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:16 schreef SEMTEX het volgende:
Sure. En ook toevallig online om 2 uur 's nachts.
Maar ga jij anders maar lekker weer brieven bezorgen als je dat niet ziet. .
quote:Ik zou het met je eens zijn als er een halfuur tussenzat. Maar als ik 't zo even nakijk moesten er nog zo'n 4/5 posts gepost worden. Nou. Wat vroeg zeg
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:17 schreef Frenkie het volgende:[..]
Nogmaals er mag pas een nieuw deel geopend worden als het oude deel vol is. Nettiquette.. ofzoiets. Logisch nadenken kan je het ook noemen.
quote:Het gaat om het principe dat een topic 3 minuten vantevoren openen wel helemaal fout is maar per se het HVJJN-topic met rare titels willen openen (en als dat niet lukt komen kloten) volledig geaccepteerd wordt.
Maar allejezus, ik zal wel een botte hark zijn, maar waar gaat dit over...?? om wie het HVJJNB topic opent..?? of omdat er wat afgeweken wordt van de norm in de topictitel. Pffff nou nou poe poe..
quote:Je kan overal wel ouide vetes bij gaan halen. Ik dacht dat we daar nu wel woverheen gegroeid waren!
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:20 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Het gaat MIJ erom dat die topics momenteel verneukt worden door mensen die ooit eens hun zin niet hebben gekregen en dat nu botvieren door HVJJN belachelijk te maken of te verklonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |