quote:Pfft, doemdenker.
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:45 schreef Christine het volgende:
Kunnen er niet twee HVJJN-reeksen komen, eentje "oude stijl" met een gewone titel, en eentje "nieuwe stijl" met zoveel mogelijk geks in de topictitel???
quote:Maar lieve Mariska, negeer het kind in je toch niet.
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:02 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Daar ging het niet eens om. Ik heb al eerder gezien dat iedereen die tracht eerder dan Vlens een topic te openen, word afgeblaft door hem en zijn klonen en/of verrot gespamd word. En ik wist nu zeker dat ik de eerste was. Dat viel blijkbaar nog steeds niet te verkroppen en dus spamden ze mijn topic vol. Het gaat in dit forum dus allang al niet meer over 'wie het eerste komt die het eerst maalt!', maar wie is er het meest kinderachtig in zijn zin krijgen. En dat vind ik een beetje triest.
quote:Waarom wilde jij dan per se dat topic openen? Dat was toch ook kinderachtig? Actie is reactie, zou ik zeggen.
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:02 schreef SEMTEX het volgende:
maar wie is er het meest kinderachtig in zijn zin krijgen.
quote:Omdat ik het een beetje BEU ben dat jij het alleenrecht op die topics wilt hebben. Bovendien verneuk je de topictitel telkens en laat je je klonen regelmatig die topics volledig volspammen. Dat irriteert me gewoon gigantisch.
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:08 schreef Koekepan het volgende:[..]
Waarom wilde jij dan per se dat topic openen? Dat was toch ook kinderachtig? Actie is reactie, zou ik zeggen.
quote:Zei het jongetje die zelf nog een kind is
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:[..]
Maar lieve Mariska, negeer het kind in je toch niet.
quote:Lul niet, je doet er zelf aan mee door zo vroeg een topic te openen. Dat is erg jammer.
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:02 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Daar ging het niet eens om. Ik heb al eerder gezien dat iedereen die tracht eerder dan Vlens een topic te openen, word afgeblaft door hem en zijn klonen en/of verrot gespamd word. En ik wist nu zeker dat ik de eerste was. Dat viel blijkbaar nog steeds niet te verkroppen en dus spamden ze mijn topic vol. Het gaat in dit forum dus allang al niet meer over 'wie het eerste komt die het eerst maalt!', maar wie is er het meest kinderachtig in zijn zin krijgen. En dat vind ik een beetje triest.
quote:Excuseer? Ik negeer geen kind in me. Dat lijkt me duidelijk.
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:09 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Zei het jongetje die zelf nog een kind is
![]()
![]()
quote:VRIJ DUIDELIJK ZELFS DOM WICHT
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:[..]
Excuseer? Ik negeer geen kind in me. Dat lijkt me duidelijk.
quote:kwestie van timing
Omdat ik het een beetje BEU ben dat jij het alleenrecht op die topics wilt hebben. Bovendien verneuk je de topictitel telkens en laat je je klonen regelmatig die topics volledig volspammen. Dat irriteert me gewoon gigantisch.
quote:Actie = -reactie, sukkel.
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:08 schreef Koekepan het volgende:[..]
Waarom wilde jij dan per se dat topic openen? Dat was toch ook kinderachtig? Actie is reactie, zou ik zeggen.
quote:Ik? Ik heb alleen deel 150 geopend. Vlens is toch echt een heel ander iemand hoor.
Omdat ik het een beetje BEU ben dat jij het alleenrecht op die topics wilt hebben.
quote:Erg overdreven. Vlens opende een paar topics achter elkaar, en ja, hij heeft er af en toe zijn best op gedaan (applausje), en jij begint meteen "gigantisch geďrriteerd" te raken. Als-ie het nou volgend jaar nog zou doen, oké, maar ik vind het als het binnen deze proporties blijft alleen maar ludiek.
Bovendien verneuk je de topictitel telkens en laat je je klonen regelmatig die topics volledig volspammen. Dat irriteert me gewoon gigantisch.
quote:Omdat ik het BEU ben dat Vlens ze elke keer opent ja. Laatst probeerde iemand anders het en die werd ook al op zo'n lullige manier geschoffeerd. Maar dat mag blijkbaar allemaal
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:11 schreef Frenkie het volgende:[..]
Lul niet, je doet er zelf aan mee door zo vroeg een topic te openen. Dat is erg jammer.
quote:De persoon is toch vele malen interessanter dan het moment?
Op zondag 5 oktober 2003 20:05 schreef Christine het volgende:
Heel goed gekeken?? In de eerste HVJJN's zaten er geen rare toevoegingen als [RSX-26] of met allerlei pijltjes die de nadruk ineens verschuiven van het NU naar het JIJ.
quote:Dat zeg ik je al tig keer: ik was de eerste, blijkbaar maakt het niet uit.
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:11 schreef Frenkie het volgende:[..]
kwestie van timing
zo einde discussie niet meer doen allemaal en we leefden nog lang en gelukkig!
quote:Je was te vroeg, dat topic had als ik wakker was geweest zonder pardon een slotje gehad.
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:13 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dat zeg ik je al tig keer: ik was de eerste, blijkbaar maakt het niet uit.
quote:Sure. En ook toevallig online om 2 uur 's nachts.
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:12 schreef Koekepan het volgende:[..]
Ik? Ik heb alleen deel 150 geopend. Vlens is toch echt een heel ander iemand hoor.
quote:Ik reageer geirriteerd omdat mijn topic volgespamd is door een -gelukkig gebande- kutkloon. Om de redenen die ik eerder genoemd heb. En ik vind het schofferen van bepaalde mensen met lage opmerkingen, kutten met kutklonen alleen om het topic vol te krijgen e.d. gewoon irritant worden. Ga lekker in Filo je eigen HVJJN-topic openen en ga daar dan mensen belachelijk maken oid. Jij ook weer je zin, want daar gaat het toch uiteindelijk om?
Erg overdreven. Vlens opende een paar topics achter elkaar, en ja, hij heeft er af en toe zijn best op gedaan (applausje), en jij begint meteen "gigantisch geďrriteerd" te raken. Als-ie het nou volgend jaar nog zou doen, oké, maar ik vind het als het binnen deze proporties blijft alleen maar ludiek.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben het eigenlijk eens met Semtex (als dat nu nog mag, meneer Frenkie). Het is allemaal leuk en aardig dat Vlens de laatste tijd zo graag het topic wil openen, maar als iemand anders dat eerder doet moet dat topic dan ook gebruikt worden. Als 'ie dan ondergespamt wordt zijn de mods er om dat op te ruimen en/of te waarschuwen.
quote:Nogmaals er mag pas een nieuw deel geopend worden als het oude deel vol is. Nettiquette.. ofzoiets. Logisch nadenken kan je het ook noemen.
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben het eigenlijk eens met Semtex (als dat nu nog mag, meneer Frenkie). Het is allemaal leuk en aardig dat Vlens de laatste tijd zo graag het topic wil openen, maar als iemand anders dat eerder doet moet dat topic dan ook gebruikt worden. Als 'ie dan ondergespamt wordt zijn de mods er om dat op te ruimen en/of te waarschuwen.
Maar allejezus, ik zal wel een botte hark zijn, maar waar gaat dit over...?? om wie het HVJJNB topic opent..?? of omdat er wat afgeweken wordt van de norm in de topictitel. Pffff nou nou poe poe..
quote:Sorry, ik vergeet soms dat Semtex' borsten iets té obsceen zijn.
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
edit: hou even op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |