abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13103872
na aanleiding van de reacties op het volgende nieuwsbericht: Jongen (17) doodgestoken in Amsterdam
quote:
ik vraag me af of je ooit weleens in A`dam geweest bent? Je hoeft alleen al in de tram te zitten en door het raam te kijken en je loopt al risico op ruzie daar.
quote:
Jeetje zeg, het gaat weer lekker daar in Amsterdam! Bah!
quote:
Amsterdam: Place to be? Volgens mij niet zo.
quote:
ik heb het lef niet eens om s'avonds door Amsterdam Zuid-Oost te lopen ach ja als je geen geld heb moet je ergens wonen.
quote:
Amsterdam ZO is geen Nederland.
Wat een generalisatie en gezeik over amsterdam zuidoost, niemand weet volgens mij dat het stadsdeel zuidoost groter is dan die gemiddelde plaats waar jullie in wonen, ja klopt hartje bijlmermeer (kraaiennest) is niet een wijk waar je jezelf erg prettig zult voelen als je er niet vandaan komt maar come on het is geen new york ghetto.. als je paar stoten krijgt is dat niet om je haar maar omdat je erbij loopt als een homo en dapper kijkt naar mensen die geen behoefte hebben om bekeken te worden.

pi_13103915
Heel Amsterdam is gevaarlijk.
pi_13103921
Zelfs de bijlmer zelf vind ik meevallen :|
Er wonen veel allochtonen idd, waarvan de meeste niet geintegreerd zijn met de nederlandse samenleving. Dit levert altijd dit soort gezeik op.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_13103943
quote:
Op donderdag 11 september 2003 20:50 schreef Knoekie het volgende:
ja joh, kei gevaarlijk, bie ons opt platteloand gebuurt noooaait iets,

nou houdoe he...

!

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_13103993
quote:
als je paar stoten krijgt is dat niet om je haar maar omdat je erbij loopt als een homo en dapper kijkt naar mensen die geen behoefte hebben om bekeken te worden.
pi_13104003
quote:
Op donderdag 11 september 2003 20:50 schreef Knoekie het volgende:
Inderdaad! Een grote ghetto is het! Kunnen ze er geen enorme gracht omheen graven met allemaal bewakers daarom heen zodat er niemand uit kan ontsnappen?
When I am dead, my dearest; Sing no sad songs for me; Plant thou no roses at my head; Nor shady cypress tree; Be the green grass above me; With showers and dewdrops wet; And if thou wilt, remember; And if thou wilt, forget.
pi_13104010
quote:
Op donderdag 11 september 2003 20:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja joh, kei gevaarlijk, bie ons opt platteloand gebuurt noooaait iets,

Nou, ik ben al vaak genoeg bijna overreden door tractoren en boeren met Golf GTitjes. .
For great justice!
pi_13104014
ik vind van niet... maar ja... wie ben ik
Camera 1... 1!
pi_13104018
Tsjah, tis wel zo dat amsterdammers nou eenmaal stukken agressiever zijn..
  donderdag 11 september 2003 @ 20:54:05 #10
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_13104019
Misschien dat Amsterdam Zuid-Oost wat gevaarlijker is dan de rest van de stad, maar het is wel zo dat als je daar loopt met een instelling van "mij pakken ze niet", en je straalt dit ook uit, dat bepaalde bevolkinsgroepen zich aangevallen voelen. Je kunt beter gewoon snel doorlopen en verder geen mensen aankijken of wat dan ook, en je gewoon rustig houden, hun zien het een beetje als hun territorium en als je daar wat uitvoert wat naar hun idee bedreigend is dan zullen ze je pakken. Dit kan je echter ook gewoon gebeuren in goede buurten hoor, het is maar net wie je op welk moment tegenkomt.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_13104058
quote:
Op donderdag 11 september 2003 20:54 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Misschien dat Amsterdam Zuid-Oost wat gevaarlijker is dan de rest van de stad, maar het is wel zo dat als je daar loopt met een instelling van "mij pakken ze niet", en je straalt dit ook uit, dat bepaalde bevolkinsgroepen zich aangevallen voelen. Je kunt beter gewoon snel doorlopen en verder geen mensen aankijken of wat dan ook, en je gewoon rustig houden, hun zien het een beetje als hun territorium en als je daar wat uitvoert wat naar hun idee bedreigend is dan zullen ze je pakken. Dit kan je echter ook gewoon gebeuren in goede buurten hoor, het is maar net wie je op welk moment tegenkomt.
Oftewel, het is er aggresief!
pi_13104062
quote:
Op donderdag 11 september 2003 20:54 schreef frankthetank het volgende:
Tsjah, tis wel zo dat amsterdammers nou eenmaal stukken agressiever zijn..
Jezus wat een onzin weer.....alsof bezopen boeren lief en gezellig zijn...
Get woke, go broke!
pi_13104092
quote:
Op donderdag 11 september 2003 20:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jezus wat een onzin weer.....alsof bezopen boeren lief en gezellig zijn...

Bezopen boeren, daar zeg je het al Die hebben eerst flink moeten liggen te zuipen voor ze ook maar enigzins aggressief worden!
  donderdag 11 september 2003 @ 20:56:30 #14
62021 Muizig
Kijkt verbaasd..
pi_13104101
Ik woon wel In ZO maar dan net niet meer in de bijlmermeer, ik ga dan wel elke dag naar het centrum met de Metro, maar ik heb tot nu toe nog niks 'ergs' meegemaakt

De buurt hier is miss niet zo 'veilig' meer als een zoveel jaar geleden, maar nog steeds valt het reuze mee, zeker in vergelijking met andere steden

De hele grote gemene wereld in!
pi_13104120
quote:
Op donderdag 11 september 2003 20:55 schreef frankthetank het volgende:

[..]

Bezopen boeren, daar zeg je het al Die hebben eerst flink moeten liggen te zuipen voor ze ook maar enigzins aggressief worden!

Jaja, hou maar stijf vol hoor. Maar ik woon hier al 30 jaar en heb nog nooit hoeven vechten oid....
Get woke, go broke!
pi_13104147
Amsterdam is gewoon een tyfusstad. Net als Rotterdam. Gewoon weer platgooien.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_13104172
quote:
Heb je enig idee wat jezelf zegt? Ik vind het een godvergeten recht om te lopen in NL waar ik wil en nog veilig ook. Das een recht!!! Omdat "bepaalde" bevolkingsgroepen zich dan aangevallen voelen?? Alsjeblieft zeg? Ze mogen van mij best buiten zitten als ze maar nuttig zijn ;-). Maar omdat ik daar dan loop mag dat geen reden zijn om mij maar aan te vallen o.i.d.

Dit tuig moeten ze gewoon aanpakken. Overal in NL!

donderdag 11 september 2003 @ 20:59:04 #18
62021 Muizig
Kijkt verbaasd..
pi_13104191
quote:

[..]

Dan pas hebben de meeste van die mietjes zichzelf genoeg moed ingedronken om uberhaupt maar iets te doen
pi_13104192
quote:
Op donderdag 11 september 2003 20:58 schreef Oosthoek het volgende:
Amsterdam is gewoon een tyfusstad. Net als Rotterdam. Gewoon weer platgooien.
. ja heeeel erg zo'n stad waar ALLES is, altijd iets te doen is, de winkels open zijn en je niet 100 KM hoeft te rijden voor een kroeg..

Provincialen, bekrompenste mensen van Nederland..

Get woke, go broke!
  donderdag 11 september 2003 @ 20:59:17 #20
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_13104195
quote:

[..]

Oftewel, het is er aggresief!

Naar jouw idee misschien, maar wat is nou "agressief", dat is wel een heel groot begrip. Zoals ik al zei kun je in elke buurt iemand tegenkomen die "agressief" is. Op het platteland zal dat wat minder snel gebeuren door de kleinere bevolkingsgrootte, vandaar dat je over bijvoorbeeld Friesland weinig in het nieuws hoort.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_13104274
quote:
Op donderdag 11 september 2003 20:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jaja, hou maar stijf vol hoor. Maar ik woon hier al 30 jaar en heb nog nooit hoeven vechten oid....

Ik val je niet aan ofzo Maar dat gevoel krijgt de rest van nederland volgens mij wel een beetje als ze daar komen.
  donderdag 11 september 2003 @ 21:03:05 #22
62021 Muizig
Kijkt verbaasd..
pi_13104332
quote:
Zo'n houding hebben is niet echt handig te noemen. Je doet het geheel dan tot jezelf een stuk onveiliger overkomen dan het eigenlijk is
  donderdag 11 september 2003 @ 21:03:50 #23
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_13104356
grote steden zijn goor vunzig en crimineel. ben blij dat ik er niet woon. laat mij dan maar in 't boerenland wonen als je het zo wilt noemen.

die laatste zin slaat ook nergens op

quote:
als je paar stoten krijgt is dat niet om je haar maar omdat je erbij loopt als een homo en dapper kijkt naar mensen die geen behoefte hebben om bekeken te worden
dus aankijken is een reden om iemand te gaan slaan
right
pi_13104370
quote:
Op donderdag 11 september 2003 20:59 schreef HeatWave het volgende:
. ja heeeel erg zo'n stad waar ALLES is, altijd iets te doen is, de winkels open zijn en je niet 100 KM hoeft te rijden voor een kroeg..

Provincialen, bekrompenste mensen van Nederland..

Ik woon al een tijdje in Utrecht schat.

Amsterdam is gewoon een verrote teringstad waar je slechts een handvol radicale idioten vindt met een spandoek en de lokale junk op de hoek die graag een mes tussen je ribben frot.

Topstad!

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_13104410
quote:
Op donderdag 11 september 2003 21:01 schreef frankthetank het volgende:

[..]

Ik val je niet aan ofzo Maar dat gevoel krijgt de rest van nederland volgens mij wel een beetje als ze daar komen.

Ach, laat de rest van Nederland dat ook maar lekker denken dan, dan blijven ze misschien eens weg met hun kippen/konijnenpakken tijdens die ofzo keileuke vrijgezelle-feestjes...
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')