quote:terug van vrijgezellenfeest enzo...
Op maandag 15 september 2003 14:59 schreef Tjabbo het volgende:[..]
En wat kom jij nou weer doen
duurt dat twee dagen? ja dat duurt twee dagen
quote:Geen idee maar waarom wil je dat weten dan.
Op dinsdag 16 september 2003 08:50 schreef t0n het volgende:
ook_gek,
Ik wil weten of me kever daar daadwerkelijk staat, ben achter de NAW gegevens nml
quote:Terug kope
Op dinsdag 16 september 2003 08:52 schreef ook_gek het volgende:[..]
Geen idee maar waarom wil je dat weten dan.
quote:Koop een nieuwe dan
Op dinsdag 16 september 2003 10:33 schreef t0n het volgende:[..]
Terug kope
quote:Dat is nu dus al gesloten.
Op dinsdag 16 september 2003 11:13 schreef ook_gek het volgende:
REL TOPIC
daarom deze quote dus maar ff hier:
quote:Dat is dus onzin, ik vind 255 km/h onverantwoord, en ik weet hoe snel dat is. Zelf heb ik laatst veel te hard gereden (als je wilt weten hoe hard kijk je maar in t andere topic) op de A18 Arhnem - Doetinchem, en daar ben ik niet echt trots op (iig niet meer) het is gevaarlijk en dom. Ook al denk je dat er nix kan gebeuren, hier in Nederland verwachten mensen het niet dat je 140+ rijdt en ben je dus levensgevaarlijk voor hen.
Op dinsdag 16 september 2003 12:37 schreef Streetracer het volgende:
Whahahaha geweldige reacties hier. Ik lach me echt rot. Hahahahah, je hoeft alleen te zeggen dat je boven de 120 rijdt.Meestal zijn het de mensen die zeuren over te hard rijden die nog nooit harder zijn gegaan dan 140, of omdat hun autotje helemaal lostrilt bij snelheden boven de 100 km/h.
Zelf rij ik alleen boven de 140 als het erg rustig is, en bijvoorkeur 's nachts. Of in duitsland natuurlijk.
* PeuRac's koppijn is nu nog erger
quote:Heb nu omdat ik ziek naar huis ben gegaan een C200CDI thuis staan, maar ben ziek, kan er dus nog niet van genieten
Op dinsdag 16 september 2003 14:16 schreef Ultimora het volgende:
Ulti gaat zo als t goed is ff BMW 850 rijden
quote:Dat geeft niets.
Op dinsdag 16 september 2003 14:22 schreef passie66 het volgende:
ik heb een 460 uit 1990...
quote:*zorgaam kijkend* wil je er over praten
Op dinsdag 16 september 2003 14:22 schreef passie66 het volgende:
ik heb een 460 uit 1990...
quote:Ik heb me vermaakt hoor
Op dinsdag 16 september 2003 13:45 schreef ThaFreak het volgende:
Heeey wat was dat voor een nep rel-topicje
quote:Hoezo dan en wat verschilt er eigenlijk tussen die 2 modellen? Ik dacht dat het design (voor zover je daarvan kunt spreken bij Volvo...
Op dinsdag 16 september 2003 14:27 schreef passie66 het volgende:
Ik vind een 460 mooier maar een 440 is handiger...laawe maar zeggen..hihih
quote:460 is (ietsje) groter. Maar dan heb ik toch t liefst een 480 (Turbo uiteraard)
Op dinsdag 16 september 2003 14:41 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Hoezo dan en wat verschilt er eigenlijk tussen die 2 modellen? Ik dacht dat het design (voor zover je daarvan kunt spreken bij Volvo...
) toch hetzelfde was bij deze modellen.
quote:ehmm....ben newbie...heb een plaatje gevonden van een 460 maar hoe krijg ik die in het antwoord(sorrie voor het ongemak)?
Op dinsdag 16 september 2003 14:41 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Hoezo dan en wat verschilt er eigenlijk tussen die 2 modellen? Ik dacht dat het design (voor zover je daarvan kunt spreken bij Volvo...
) toch hetzelfde was bij deze modellen.
quote:De url (hij moet dus op internet staan, niet op je harddisk) tussen [img] en [/img] zetten.
Op dinsdag 16 september 2003 14:51 schreef passie66 het volgende:[..]
ehmm....ben newbie...heb een plaatje gevonden van een 460 maar hoe krijg ik die in het antwoord(sorrie voor het ongemak)?
[img]plaatje.jpg[/ img]
quote:nou tis niet gelukt, de auto was van een vriend van een vriend van mij. weet ik veel dat je niet achterin zo´n ding kan zitten
Op dinsdag 16 september 2003 14:16 schreef Ultimora het volgende:
Ulti gaat zo als t goed is ff BMW 850 rijden
quote:850csi rijdt als een engel op een helse weg.. heerlijk dus
Op dinsdag 16 september 2003 14:58 schreef Ultimora het volgende:[..]
nou tis niet gelukt, de auto was van een vriend van een vriend van mij. weet ik veel dat je niet achterin zo´n ding kan zitten
hoe komt dat.. (hij heeft wel achterstoelen) ik zit op 1,90+ en die andere 2 jongens ook. dus dat pastte gewoon niet
verder wou die gast waarvan die was het eigenlijk ook niet. (hij had dat ding nogmaar een week, en ik kende die gast niet.) ik heb dr wel wat foto´s van gemaakt met mijn mobiel, maar heb nog geen datakabel om die op de computer te zetten... mischien wil ook gek ze wel online zetten..
quote:Heb jij wel eens op een engel gereden dan
Op dinsdag 16 september 2003 18:12 schreef Thermo het volgende:[..]
850csi rijdt als een engel op een helse weg.. heerlijk dus
Ik wil ook wel eens sex met een engel
quote:zeverkut
Op dinsdag 16 september 2003 18:27 schreef ook_gek het volgende:[..]
Heb jij wel eens op een engel gereden dan
Ik wil ook wel eens sex met een engel
quote:Yvonne
koos_26, Webvoice,Misanthroopia,
alledrie een week weg in PTA.
| Forum Opties | |