Ben nu te druk bezig met de auto. M'n vader heeft voor de linkerkant al een stuk plaatstaal in de goede vorm gebogen. Ziet er strak uit moet ik zeggen! Morgen wordt de andere kant gemaakt en zaterdag worden die stukken ingelast. Gaat goed komen!
En nu ga ik slapen
quote:1. tis mijn topic nie... tis extremini zen topic. ik ben van het promotieteam
Op donderdag 11 september 2003 23:13 schreef PeuRac het volgende:[..]
Jouw Topic, want deze was er eerder. En gaat dus automatisch voor.
Verder klopt de topic titel niet, want nr 5 hebben we allan gehad. verzin maar vast een topic titel met een auto/motor/vliegtuig met de letter 45 erin. Dan klopt de titel tenminste. Part 44
![]()
En ook_gek afkraken
![]()
![]()
![]()
dat mag alleen de harde kern (want die menen het toch niet.
EN HOU GVD OP MET ULTI TE BEZEIKEN, wordt er doodziek van, je lijkt wel een kloon aangemaakt om te rellen.
quote:wil je ook meerellen dan? of heb je het te druk om die frikandel te lassen
Op donderdag 11 september 2003 23:41 schreef Metalfreak het volgende:
Sjezus wat een rellen hier... Ik ben niet eens aanwezig om 't allemaal te kunnen volgen.Ben nu te druk bezig met de auto. M'n vader heeft voor de linkerkant al een stuk plaatstaal in de goede vorm gebogen. Ziet er strak uit moet ik zeggen! Morgen wordt de andere kant gemaakt en zaterdag worden die stukken ingelast. Gaat goed komen!
En nu ga ik slapen
welkom in de wondere wereld van honda
leuk he dat plaatwerken.. je bent nu met hetzelfde bezig waar ik tijdens de stage mee bezig was... 1 voordeel.. alles zit onder die zwarte afdekkappen, dus je hoeft geen halve auto over te spuiten gewoon ff die stukken erin lassen, anti-roest + tectyl erover, en je kan weer een aantal jaar vooruit... apk-tje erop, en je hebt weer voor een paar jaar het snelste bakje dat je voor dat geld kan kopen
oja wel ff de nieuwste bounzz cd halen van ome theo, want die hoort standaard in een honda crx ed9!!!
quote:tnx, maar je bent nog de enige die hapt... dus t hoeft niet..
EN HOU GVD OP MET ULTI TE BEZEIKEN, wordt er doodziek van, je lijkt wel een kloon aangemaakt om te rellen.
hij gaat wel naar zijn extremini vriendje toe
quote:heb je effe
Op vrijdag 12 september 2003 09:04 schreef Kreator het volgende:
Ik zag gisteren een TVR!.
De eerste die ik in het wild ooit zag dus.
quote:Zo en PTA is van de ondergang gered
Op vrijdag 12 september 2003 08:57 schreef yvonne het volgende:
Het is PTA, het blijft PTA.
Snap ook niet dat iemand zo een egowist is om effe te gaan bepalen dat PTA een andere naam moet krijgen? Je kwam hier toch voor de auto,s en niet voor de harde kern of iets anders? Waarom wil je dan een andere naam. Je hebt toch wat je wil
quote:Rustig rustig is al opgelost
Op vrijdag 12 september 2003 10:09 schreef ThaFreak het volgende:
heeey waar is die $%@#$%^@ Extremini mee bezig???
quote:laat ook_gek maar schuiven
Op vrijdag 12 september 2003 10:20 schreef ook_gek het volgende:[..]
Rustig rustig is al opgelost
quote:wat dan PB
Op vrijdag 12 september 2003 10:20 schreef ook_gek het volgende:[..]
Rustig rustig is al opgelost
quote:Nee hoor. Maar Yvonne vond het ook onzin om PTA te gaan verranderen
Op vrijdag 12 september 2003 11:46 schreef ThaFreak het volgende:[..]
wat dan PB
Ik heb jaja!
Een Lancia delta HF Integrale gespot onder de spoorbrug te Delft, en als ik hem weer zie gaat ie op de foto
Dus die houdne jullie nog te goed van me
quote:In wassenaar staat er 1 bij de lancia dealer een gele. In de zelfde straat als mercedes wassenaar
Op vrijdag 12 september 2003 14:42 schreef Boink het volgende:
Hoi!Ik heb jaja!
Een Lancia delta HF Integrale gespot onder de spoorbrug te Delft, en als ik hem weer zie gaat ie op de fotoDus die houdne jullie nog te goed van me
Volvo 440 TURBO ( Vooral als die motor in een GTT ligt
)
quote:definieer harde kern.
En ook_gek afkraken![]()
![]()
![]()
dat mag alleen de harde kern (want die menen het toch niet.
quote:De nieuwe R (heet geen T5 meer) is niet zo'n succes als verwacht. Het echte snelheidsgevoel is er niet. Dat zou dan nog kunnen komen doordat ie gewoon snel is over het hele toerenbereik, maar dat schijnt ook tegen te vallen. De cijfers voor tussenacceleraties zijn echt nauwelijks sneller dan die van de standaard T5. En daarnaast schijnt het 4C systeem ook nogal tegen te vallen. En dat terwijl het prijsverschil pittig is.
Op donderdag 11 september 2003 21:43 schreef PeuRac het volgende:[..]
Zeker nog nooit in een 440 (of 480) Turbo greden? Dat schijnt best snel te zijn (heb er nog nooit in gereden, maar ken 2 jongens met 1 en 440TURBO en een met een 480TURBO, en vinden t super rijden).
Rij voor de gein anders eens in een 850 / V70 T5-R / T5 Dat is gewoon snel. En de nieuwe T5-R (300pk) moet helemaal beresnel zijn (genoeg om een M5 te kunnen bij houden, ook niet meer als dat btw)
quote:straatracen
Op vrijdag 12 september 2003 17:03 schreef -Eddow- het volgende:
http://www.fanta.dk/showmovie.asp?mid=4205B58B-68E3-41D9-B719-AE6C85C9C6DE
quote:Het is idd wel fijn dat die stukken toch onder de sideskirts zitten. Maar goed, morgen worden die stukken erin gelast, ik ben dan werken, heb daar m'n personeel voor...
Op vrijdag 12 september 2003 00:37 schreef bier2k3 het volgende:[..]
wil je ook meerellen dan? of heb je het te druk om die frikandel te lassen
welkom in de wondere wereld van honda
leuk he dat plaatwerken.. je bent nu met hetzelfde bezig waar ik tijdens de stage mee bezig was... 1 voordeel.. alles zit onder die zwarte afdekkappen, dus je hoeft geen halve auto over te spuiten
gewoon ff die stukken erin lassen, anti-roest + tectyl erover, en je kan weer een aantal jaar vooruit... apk-tje erop, en je hebt weer voor een paar jaar het snelste bakje dat je voor dat geld kan kopen
oja wel ff de nieuwste bounzz cd halen van ome theo, want die hoort standaard in een honda crx ed9!!!
En over die CD, ik durf het bijna niet te zeggen, maar die staat nog ergens op m'n harde schijf...
In het kader van enorm fout kan wel eens leuk zijn...
Normaal draai ik altijd keiharde metal in de auto, idd niet echt standaard crx-muziek...
quote:pass bounzz ff dan
Op vrijdag 12 september 2003 17:44 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Het is idd wel fijn dat die stukken toch onder de sideskirts zitten. Maar goed, morgen worden die stukken erin gelast, ik ben dan werken, heb daar m'n personeel voor...
Met wat geluk gaat he morgen al lukken, maar denk het niet... Nou ja, dan in de rest van de komende week. APK dan uiterlijk vrijdag, anders moet 'ie compleet opnieuw gekeurd worden en moet ik weer keuringskosten betalen.
En over die CD, ik durf het bijna niet te zeggen, maar die staat nog ergens op m'n harde schijf...
![]()
![]()
In het kader van enorm fout kan wel eens leuk zijn...
Normaal draai ik altijd keiharde metal in de auto, idd niet echt standaard crx-muziek...
quote:en ballebek moet maar eens ff met zen mond open gaan duiken in de ballenbak van de ikea
Op vrijdag 12 september 2003 17:26 schreef Ballebek het volgende:
Bier moet maar gewoon ff een paar kratjes kopen en zich lam zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |