abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13109033
Sjezus wat een rellen hier... Ik ben niet eens aanwezig om 't allemaal te kunnen volgen.

Ben nu te druk bezig met de auto. M'n vader heeft voor de linkerkant al een stuk plaatstaal in de goede vorm gebogen. Ziet er strak uit moet ik zeggen! Morgen wordt de andere kant gemaakt en zaterdag worden die stukken ingelast. Gaat goed komen!

En nu ga ik slapen

Don't let my username fool you...
pi_13109944
quote:
Op donderdag 11 september 2003 23:13 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Jouw Topic, want deze was er eerder. En gaat dus automatisch voor.

Verder klopt de topic titel niet, want nr 5 hebben we allan gehad. verzin maar vast een topic titel met een auto/motor/vliegtuig met de letter 45 erin. Dan klopt de titel tenminste. Part 44

En ook_gek afkraken dat mag alleen de harde kern (want die menen het toch niet.

EN HOU GVD OP MET ULTI TE BEZEIKEN, wordt er doodziek van, je lijkt wel een kloon aangemaakt om te rellen.

1. tis mijn topic nie... tis extremini zen topic. ik ben van het promotieteam
2. ook_gek blijf ik afkraken tot het eind der tijden... maar ik zie nergens dat ie afgekraakt wordt.
3. ultimora wordt niet 'bezeken' ik zeg alleen dat het een neppert is (is ie zowiezo omdat ie snel een ander topic heeft aangemaakt uit naam van enkele 'anonieme personen') is gewoon een kinderstreekje... laat extremini toch gewoon ook een topic openen voor slowchat, tis zelfs zo dat ultimora het nieuwe topic geopend heeft voordat het oude was afgesloten, eigenlijk zowiezo al reden tot een stevig pak slaag
4. een kloon? was da eigenlijk? maar nee ik ben geen rel-kloon, zo ben ik gewoon. vraag maar aan metalfreak, die kent me in real life
5. peurac, je bent een zeiksnor, waarom ga je niet bij de verkeerspolitie, daar zitten meer van dat types als jou, en mocht je je snor laten groeien dan kan je nog gezellig met je collega`s op stap naar de blue oyster ofzo

gelijk hedde, kapot gade
pi_13110059
quote:
Op donderdag 11 september 2003 23:41 schreef Metalfreak het volgende:
Sjezus wat een rellen hier... Ik ben niet eens aanwezig om 't allemaal te kunnen volgen.

Ben nu te druk bezig met de auto. M'n vader heeft voor de linkerkant al een stuk plaatstaal in de goede vorm gebogen. Ziet er strak uit moet ik zeggen! Morgen wordt de andere kant gemaakt en zaterdag worden die stukken ingelast. Gaat goed komen!

En nu ga ik slapen

wil je ook meerellen dan? of heb je het te druk om die frikandel te lassen

welkom in de wondere wereld van honda

leuk he dat plaatwerken.. je bent nu met hetzelfde bezig waar ik tijdens de stage mee bezig was... 1 voordeel.. alles zit onder die zwarte afdekkappen, dus je hoeft geen halve auto over te spuiten gewoon ff die stukken erin lassen, anti-roest + tectyl erover, en je kan weer een aantal jaar vooruit... apk-tje erop, en je hebt weer voor een paar jaar het snelste bakje dat je voor dat geld kan kopen

oja wel ff de nieuwste bounzz cd halen van ome theo, want die hoort standaard in een honda crx ed9!!!

gelijk hedde, kapot gade
pi_13111770
quote:

[..]

EN HOU GVD OP MET ULTI TE BEZEIKEN, wordt er doodziek van, je lijkt wel een kloon aangemaakt om te rellen.

tnx, maar je bent nog de enige die hapt... dus t hoeft niet..

hij gaat wel naar zijn extremini vriendje toe

2825cc Single Turbo Beast
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 september 2003 @ 09:04:59 #55
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_13111805
Ik zag gisteren een TVR! .

De eerste die ik in het wild ooit zag dus.

vrijdag 12 september 2003 @ 09:05:52 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13111815
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 09:04 schreef Kreator het volgende:
Ik zag gisteren een TVR! .

De eerste die ik in het wild ooit zag dus.

heb je effe gedaan naar de TVR
Gaf he die bakken. Heb er ooit 1 mogen zien in het eggie paar jaar geleden
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 september 2003 @ 09:07:27 #57
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_13111834
Ik zat te geilen in mijn . golf .

Het was nog een cabrio ook. .

vrijdag 12 september 2003 @ 09:10:35 #58
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13111871
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 08:57 schreef yvonne het volgende:
Het is PTA, het blijft PTA.
Zo en PTA is van de ondergang gered

Snap ook niet dat iemand zo een egowist is om effe te gaan bepalen dat PTA een andere naam moet krijgen? Je kwam hier toch voor de auto,s en niet voor de harde kern of iets anders? Waarom wil je dan een andere naam. Je hebt toch wat je wil

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_13112801
heeey waar is die $%@#$%^@ Extremini mee bezig???
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  vrijdag 12 september 2003 @ 10:20:07 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13112983
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 10:09 schreef ThaFreak het volgende:
heeey waar is die $%@#$%^@ Extremini mee bezig???
Rustig rustig is al opgelost
  vrijdag 12 september 2003 @ 10:39:08 #61
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_13113314
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 10:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

laat ook_gek maar schuiven
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_13114812
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 10:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

wat dan PB
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  vrijdag 12 september 2003 @ 12:30:19 #63
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13115964
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 11:46 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

wat dan PB

Nee hoor. Maar Yvonne vond het ook onzin om PTA te gaan verranderen
  vrijdag 12 september 2003 @ 14:42:17 #64
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_13119191
Hoi!

Ik heb jaja!
Een Lancia delta HF Integrale gespot onder de spoorbrug te Delft, en als ik hem weer zie gaat ie op de foto

Dus die houdne jullie nog te goed van me

vrijdag 12 september 2003 @ 15:22:42 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13120425
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 14:42 schreef Boink het volgende:
Hoi!

Ik heb jaja!
Een Lancia delta HF Integrale gespot onder de spoorbrug te Delft, en als ik hem weer zie gaat ie op de foto

Dus die houdne jullie nog te goed van me

In wassenaar staat er 1 bij de lancia dealer een gele. In de zelfde straat als mercedes wassenaar
pi_13121159
Volvo 440!!
Echt een super bak!
En toevallig heeft de vader van een maat van me er mee te maken, ik weet niet precies wat, ik geloof iets ontworpen ofzo! Echt koewl!

Volvo 440 TURBO ( Vooral als die motor in een GTT ligt )

Feel the rush when the turbo is getting to it's upper level
pi_13121687
quote:

[..]
En ook_gek afkraken dat mag alleen de harde kern (want die menen het toch niet.

definieer harde kern.
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_13122512
quote:
Op donderdag 11 september 2003 21:43 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Zeker nog nooit in een 440 (of 480) Turbo greden? Dat schijnt best snel te zijn (heb er nog nooit in gereden, maar ken 2 jongens met 1 en 440TURBO en een met een 480TURBO, en vinden t super rijden).

Rij voor de gein anders eens in een 850 / V70 T5-R / T5 Dat is gewoon snel. En de nieuwe T5-R (300pk) moet helemaal beresnel zijn (genoeg om een M5 te kunnen bij houden, ook niet meer als dat btw)

De nieuwe R (heet geen T5 meer) is niet zo'n succes als verwacht. Het echte snelheidsgevoel is er niet. Dat zou dan nog kunnen komen doordat ie gewoon snel is over het hele toerenbereik, maar dat schijnt ook tegen te vallen. De cijfers voor tussenacceleraties zijn echt nauwelijks sneller dan die van de standaard T5. En daarnaast schijnt het 4C systeem ook nogal tegen te vallen. En dat terwijl het prijsverschil pittig is.
pi_13123185
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 17:03 schreef -Eddow- het volgende:
http://www.fanta.dk/showmovie.asp?mid=4205B58B-68E3-41D9-B719-AE6C85C9C6DE

straatracen
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_13123638
Bier moet maar gewoon ff een paar kratjes kopen en zich lam zuipen
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
pi_13123938
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 00:37 schreef bier2k3 het volgende:

[..]

wil je ook meerellen dan? of heb je het te druk om die frikandel te lassen

welkom in de wondere wereld van honda

leuk he dat plaatwerken.. je bent nu met hetzelfde bezig waar ik tijdens de stage mee bezig was... 1 voordeel.. alles zit onder die zwarte afdekkappen, dus je hoeft geen halve auto over te spuiten gewoon ff die stukken erin lassen, anti-roest + tectyl erover, en je kan weer een aantal jaar vooruit... apk-tje erop, en je hebt weer voor een paar jaar het snelste bakje dat je voor dat geld kan kopen

oja wel ff de nieuwste bounzz cd halen van ome theo, want die hoort standaard in een honda crx ed9!!!

Het is idd wel fijn dat die stukken toch onder de sideskirts zitten. Maar goed, morgen worden die stukken erin gelast, ik ben dan werken, heb daar m'n personeel voor... Met wat geluk gaat he morgen al lukken, maar denk het niet... Nou ja, dan in de rest van de komende week. APK dan uiterlijk vrijdag, anders moet 'ie compleet opnieuw gekeurd worden en moet ik weer keuringskosten betalen.

En over die CD, ik durf het bijna niet te zeggen, maar die staat nog ergens op m'n harde schijf... In het kader van enorm fout kan wel eens leuk zijn... Normaal draai ik altijd keiharde metal in de auto, idd niet echt standaard crx-muziek...

Don't let my username fool you...
pi_13124299
Heerlijk comfortabele auto, waar je ook menig suffende patsers mee kan pesten bij het stoplicht
Volvo S60R : Prestanda på begäran
pi_13127204
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 17:44 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Het is idd wel fijn dat die stukken toch onder de sideskirts zitten. Maar goed, morgen worden die stukken erin gelast, ik ben dan werken, heb daar m'n personeel voor... Met wat geluk gaat he morgen al lukken, maar denk het niet... Nou ja, dan in de rest van de komende week. APK dan uiterlijk vrijdag, anders moet 'ie compleet opnieuw gekeurd worden en moet ik weer keuringskosten betalen.

En over die CD, ik durf het bijna niet te zeggen, maar die staat nog ergens op m'n harde schijf... In het kader van enorm fout kan wel eens leuk zijn... Normaal draai ik altijd keiharde metal in de auto, idd niet echt standaard crx-muziek...

pass bounzz ff dan
gelijk hedde, kapot gade
pi_13127281
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 17:26 schreef Ballebek het volgende:
Bier moet maar gewoon ff een paar kratjes kopen en zich lam zuipen
en ballebek moet maar eens ff met zen mond open gaan duiken in de ballenbak van de ikea
gelijk hedde, kapot gade
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')